expand_more
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more
-
expand_more
expand_more
expand_more
-
expand_more
expand_more
-
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more

Zamknij close
expand_more
expand_more
-
expand_more
expand_more
-
expand_more

Zamknij close
expand_more
expand_more
-
expand_more

Zamknij close
expand_more
expand_more
-
expand_more
expand_more
-
expand_more

Zamknij close
expand_more

Zamknij close

Honda Hr-v


PIERWSZY WŁAŚCICIEL
Honda HR-V Crossover 2019

Honda HR-V Crossover

Sport
107 900 PLN
Myślenice

2019·48000 km·Benzyna·1500 cm³
Honda HR-V SUV 2017

Honda HR-V SUV

66 000 PLN
Warszawa

2017·23000 km·Benzyna·1800 cm³
Honda HR-V SUV 2018

Honda HR-V SUV

52 000 PLN
Słubice

2018·56096 km·Benzyna·1800 cm³
Honda HR-V Terenowy 2016

Honda HR-V Terenowy

50 000 PLN
Lublin

2016·82000 km·Benzyna·1500 cm³
Honda HR-V SUV 2018

Honda HR-V SUV

74 990 PLN
Mysłowice

2018·52000 km·Benzyna·1799 cm³
Honda HR-V SUV 2019

Honda HR-V SUV

89 900 PLN
Gliwice

2019·50000 km·Benzyna·1498 cm³
Honda HR-V Hatchback 2020

Honda HR-V Hatchback

59 900 PLN
PLESZEW

2020·40000 km·Benzyna·1498 cm³
Honda HR-V SUV 2016

Honda HR-V SUV

73 300 PLN
Łajski

2016·80525 km·Benzyna·1498 cm³
Honda HR-V SUV 2015

Honda HR-V SUV

60 000 PLN
Łajski

2015·97842 km·Diesel·1597 cm³
Honda HR-V SUV 2017

Honda HR-V SUV

73 000 PLN
Łajski

2017·20248 km·Benzyna·1498 cm³
Honda HR-V SUV 2016

Honda HR-V SUV

63 100 PLN
Łajski

2016·126106 km·Benzyna·1498 cm³
Honda HR-V SUV 2015

Honda HR-V SUV

56 600 PLN
Łajski

2015·110418 km·Diesel·1597 cm³
Honda HR-V Kombi 2020

Honda HR-V Kombi

99 900 PLN
Janki

2020·74245 km·Benzyna·1498 cm³
Honda HR-V SUV 2015

Honda HR-V SUV

66 900 PLN
Wągrowiec

2015·76000 km·Benzyna·1498 cm³
AUTOMAT
Honda HR-V Crossover 2016

Honda HR-V Crossover

Elegance
79 000 PLN
Opole

2016·105000 km·Benzyna·1500 cm³
Honda HR-V SUV 2019

Honda HR-V SUV

98 900 PLN
POZNAŃ

2019·37152 km·Benzyna·1498 cm³
Honda HR-V SUV 2021

Honda HR-V SUV

133 900 PLN
POZNAŃ

2021·24524 km·Hybryda·1498 cm³
Honda HR-V SUV 2019

Honda HR-V SUV

98 900 PLN
POZNAŃ

2019·38000 km·Benzyna·1498 cm³
Honda HR-V SUV 2019

Honda HR-V SUV

97 900 PLN
POZNAŃ

2019·47576 km·Benzyna·1498 cm³
Honda HR-V SUV 2019

Honda HR-V SUV

52 500 PLN
Kielce

2019·59931 km·Benzyna·1498 cm³
Honda HR-V SUV 2016

Honda HR-V SUV

72 900 PLN
Orzech

2016·66000 km·Benzyna·1498 cm³
Honda HR-V SUV 2000

Honda HR-V SUV

5 100 PLN
Nowy Sącz

2000·245629 km·Benzyna·1600 cm³
Honda HR-V SUV 2021

Honda HR-V SUV

139 900 PLN
POZNAŃ

2021·43688 km·Hybryda·1498 cm³
Honda HR-V SUV 2021

Honda HR-V SUV

141 900 PLN
POZNAŃ

2021·42248 km·Hybryda·1498 cm³
Honda HR-V SUV 2018

Honda HR-V SUV

84 900 PLN
POZNAŃ

2018·83296 km·Benzyna·1498 cm³
Honda HR-V SUV 2016

Honda HR-V SUV

73 900 PLN
POZNAŃ

2016·130583 km·Benzyna·1498 cm³

Honda HR-V FAQ:


Jakie jest średnie spalanie Hondy HR-V?

Niskie spalanie jest bardzo poszukiwane szczególnie w czasach, gdy ceny paliw regularnie rosną i w tym momencie są na niesamowicie wysokim poziomie. Honda HR-V to miejski crossover i może zapewnić naprawdę niezłe spalanie szczególnie teraz, gdy samochód jest już oferowany tylko i wyłącznie z jednostkami hybrydowymi, a w zasadzie jednostką hybrydową.

Jedyny dostępny silnik w odrodzonym w 2013 roku miejskim crossoverze Hondy to jednostka 1.5 i-MMD. Nie ma opcji na wybór innego silnika. Jednostka ta dzięki zastosowaniu technologii hybrydowej w cyklu mieszanym według testów WLTP spala średnio 5,4 litra na 100 kilometrów. Przy miejskich prędkościach są to wartości rzędu 4,6 litra, a w średnim zakresie prędkości crossover Hondy potrzebuje zaledwie nieco ponad 4 litry na 100 kilometrów. Mniej restrykcyjny i zaniżający cykl NEDC mówi o spalaniu rzędu 3 litrów w mieście, niecałych 5 poza nim i nieco ponad 4 l w cyklu mieszanym.

Jaki silnik wybrać Hondy HR-V?

W najnowszej generacji Hondy HR-V wybór jest zerowy. Ma to związek z nową strategią Hondy, która rezygnuje z korzystania z jednostek czysto spalinowych i powoli chce przestawiać się na oferowanie jedynie elektryków i hybryd. Idzie to dość sprawnie, gdyż jedyne auta z tradycyjnym napędem w gamie japońskiego producenta to Honda Civic i jego sportowa wersja Type R.

Znajdująca się pod maską Hondy HR-V jednostka hybrydowa 1.5 i-MMD z bezstopniową przekładnią e-CVT składa się z silnika spalinowego o mocy 107 koni mechanicznych i 131 niutonometrach maksymalnego momentu obrotowego, a także elektrycznego, który dysponuje mocą rzędu 131 koni mechanicznych i momentem obrotowym wynoszącym 253 niutonometry. Moc przenoszona jest jedynie na przednią oś.

Moc maksymalna w trybie hybrydowym nie jest jednak ogromna i wynosi 131 koni mechanicznych, co pozwala na wykonanie sprintu do 100 km/h w 10.7 sekundy przy prędkości maksymalnej wynoszącej 170 kilometrów na godzinę.

Jakie są opinie o Hondzie HR-V?

Honda HR-V trzeciej generacji zadebiutowała w 2021 roku, więc praktycznie brak opinii pochodzących od jej codziennych użytkowników. Ponadto w tak krótkim czasie nie da się obiektywnie ocenić kosztów eksploatacji, czy też poziomu bezawaryjności auta. Można jednak częściowo zdać się na opinię osób, które miały okazję przetestować nową odsłonę modelu, który ma być najlepiej sprzedającym się w gamie Hondy.

Przede wszystkim uwagę może zwrócić spora cena, lecz Honda rekompensuje to niezłą jednostką napędową. Ergonomia wnętrza stoi na naprawdę dobrym poziomie, wszystko jest łatwo dostępne, a także funkcjonalne. We wnętrzu znajdziemy naprawdę wiele małych rzeczy, które można naprawdę docenić przy codziennym używaniu auta. Ponadto jest tam dość przestrzennie i dobrze działa system multimedialny. Testujący docenili także niskie spalanie i zawieszenie oraz spory prześwit auta, który bardzo pomaga podczas jazdy przez miasto.

Jakie są wymiary  Hondy HR-V?

Nowa odsłona miejskiego crossovera Hondy jest całkiem spora na tle rywali ze swego segmentu. Długość auta to aż 4340 milimetrów przy rozstawie osi wynoszącym 2610 milimetrów. Pozwala to na wygospodarowanie naprawdę sporej przestrzeni wewnątrz zarówno dla pasażerów jak i nienajgorszej w kwestii ładunku bagaży. Szerokość auta z wyłączeniem lusterek mierzy 1790 milimetrów, lecz przy ich rozłożeniu auto jest szerokie na 2027 milimetrów. Wysokość nie jest spora, gdyż sięga 1582 milimetrów, ale ogromny jest za to prześwit liczący 188 milimetrów. Pomiar ten wykonano z kierowcą wewnątrz. 

W bagażniku pomieścimy od 320 do 335 litrów. Złożenie tylnego rzędu siedzeń pozwala jednak na otrzymanie 972 lub 987 litrów licząc pojemność do linii okien. Gdy weźmiemy pod uwagę całą przestrzeń aż pod sam sufit otrzymamy bagażnik o pojemności 1290 lub 1305 litrów. Masa własna auta wynosi od 1380 do 1401 kilogramów w zależności od wyposażenia.

Jakie są ceny Honda HR-V?

To właśnie Honda HR-V jest modelem, który przez wielu ekspertów motoryzacyjnych jest uznawany za pierwszego pełnoprawnego crossovera. Pierwsze podejście tego modelu na rynek nie było zbyt owocne, lecz w momencie, gdy tego typu auta zaczęły nabierać na znaczeniu, HR-V wróciło na rynek w nowym wydaniu. Obecnie podstawowa wersja tego auta kosztuje 134 000 złotych, lecz dobierając maksymalne wyposażenie cena wzrasta do 159 500 złotych.

Honda HR-V dostępna jest w ofercie producenta od 1999 roku. Model nie był produkowany w latach 2006-2014, dlatego aktualnie mamy do dyspozycji zaledwie trzy generacje – najnowsza została zaprezentowana w 2021 roku. Mimo, że Honda HR-V nigdy nie zajmowała topowych pozycji w rankingach sprzedaży, to jest ona ciekawym rozwiązaniem dla osób poszukujących kompaktowego crossovera segmentu B. Jedną z zalet jest spore wnętrze, gdzie również pasażerowie na tylnej kanapie mają komfortową przestrzeń dla siebie. Jak przystało na model tego japońskiego producenta, HR-V jest ceniona za trwałe jednostki napędowe, które oferują przy okazji dobrą moc. Do wyboru mamy silniki benzynowe, diesla oraz hybrydowe. Ceniona jest również skrzynia biegów. Honda HR-V zdecydowanie stanowi ciekawą propozycję na tle konkurencji. Dlatego bez względu na to, czy interesują Cię nowe czy używane Hondy HR-V, na naszej stronie znajdziesz ciekawe oferty sprzedaży i egzemplarze idealnie dopasowane do potrzeb.