Honda VTX
Honda VTX to relatywnie młody motocykl, który cieszy się ogromną popularnością miłośników amerykańskiego stylu. Jest on zaliczany do grupy jednośladów cruiser z silnikiem V-twin. Pojazd występuje w dwóch pojemnościach. Wariant 1800 pojawił się na rynku w 2002 roku, natomiast model o pojemności 1300 zaczął być produkowany rok później. Należy podkreślić, że produkcja VTX została zakończona w roku 2008 (pojemność 1800) oraz 2009 (pojemność 1300). Swojego czasu był to motocykl posiadający najmocniejszy silnik na rynku!
Honda VTX - dynamiczna sylwetka i nieprzeciętna moc
Honda VTX to motocykl występujący w aż 21 wersjach! Wariant o 1300 dostępny jest w następujących odmianach: Custom (wersja C) oraz Retro, czyli modele R, S i T. Trzeba zaznaczyć, że wspomniane modele różnią się od siebie nie tylko stylistyką. Posiadają one zupełnie inne akcesoria, co może okazać się kluczowe podczas naprawy. Nierzadko okazuje się, że zakupione części nie pasują. Sporym zainteresowaniem cieszy się Retro T - motocykl posiada skórzane sakwy, oparcie pasażera oraz szybę, dzięki czemu prezentuje się niezwykle efektownie.
W przypadku VTX 1800 do dyspozycji mamy aż 6 modeli podstawowych, czyli R, S, T, C, F i N. Każdy z nich występuje w kilku odmianach, a więc łącznie na rynku można spotkać 17 różnych pojazdów. Motocykle w w wersji R, S, T przywołują na myśl styl retro. Nie można przeoczyć dużych błotników, podestu dla kierowcy, czy tzw. kołyski. Modele S posiadają tradycyjne szprychy, natomiast R zostały wyposażone w aluminiowe koła. Można powiedzieć, że motocykle z serii T to wzbogacone wersje R-ki. Wersja C VTX-a 1800 przywołuje na myśl street-rod, a model F jest typowo sportowy. Problemem wielu osób jest trafna identyfikacja posiadanej wersji motocykla.
Honda VTX - wszystkie dostępne generacje
Motocykl Honda VTX występuje w następujących generacjach:
- VTX 1800C,
- VTX 1800R,
- VTX 1800S,
- VTX 1800T,
- VTX 1800N,
- VTX 1800F,
- VTX 1300S,
- VTX 1300C,
- VTX 1300R,
- VTX1300T.