callZadzwoń
arrow_back

CAN-AM~ BRP Maverick

2026·1 km·Benzyna·999 cm³
253 500 PLN Do negocjacji



Podstawowe informacje

Kategoria ofertyMotocykle
BezwypadkowyTak
Pierwszy właścicielTak
Rok produkcji2026
StanNowe
Oferta firmowaTak
Pojemność silnika999 cm³
Moc silnika240 KM
Skrzynia biegówAutomatyczna
NapędWał kardana
KolorGranatowy
Rodzaj lakieruMatowy
Faktura VATTak
Kraj pochodzeniaPolska
Cena do negocjacjiTak




Opis


CAN-AM Maverick R Max X RS 999T DCT SAS Dusty Navy & Legion Red Rok modelowy : 2026 Kod producenta : 7ATF Cena katalogowa: 56 340 EURO brutto Pojazd bez homologacji fabrycznej Ceny w PLN przeliczone według kursu euro NBP z dnia wystawienia faktury ostatecznej Technologia Smart-Shox featuring Live Valve Gen 3 to zaawansowany, półaktywny system zawieszenia opracowany przez firmę FOX we współpracy z Can-Am (producentem pojazdów terenowych side-by-side, takich jak Maverick R). Przedni mechanizm różnicowy Smart-Lok™* FOX 3.0 PODIUM RC2 Piggyback z systemem bypass, podwójną regulacją kompresji i regulacją odbicia to wysokiej klasy amortyzator wyczynowy przeznaczony głównie do pojazdów terenowych zaprojektowany z myślą o ekstremalnej jeździe w trudnym terenie i wyścigach 10,25-calowy ekran dotykowy 32-calowe opony ITP XNR Tenacity 16-calowe felgi z technologią flow forming i pierścieniem beadlock Kamera przednia i tylna teleskopową (regulowaną wzdłużnie) kierownicę ze sterowaniem systemem multimedialnym 4-punktowe pasy bezpieczeństwa z nakładkami na ramiona Wysokiej jakości reflektory LED Sygnatura Can-Am LED Schowek w desce rozdzielczej z uchwytem na telefon komórkowy Siedzenia z limitowanej wersji X-package Magneto 1700 W Klakson z sygnałem dźwiękowym Cyfrowo kodowany system bezpieczeństwa RF (D.E.S.S.™) z przyciskiem Start/Stop Silnik : Silnik Rotax 999T DCT o mocy 240 KM, pojemność 999 cm3 Silnik trzycylindrowy z turbodoładowaniem, chłodzony cieczą ze zintegrowanym intercoolerem i wysokowydajnym filtrem powietrza Inteligentna kontrola przepustnicy (iTC™) z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI) Skrzynia Rotax DCT, 7-biegowa z regulacją High i Extra Low Blokada przedniego mechanizmu różnicowego z ekskluzywną funkcją Smart-Lok* Prawdziwy napęd 2WD / 4WD z blokadą przedniego mechanizmu różnicowego / 4WD TRAIL ACTIV / 4WD TRAIL Zaawansowane, wspomaganie kierownicy z 3 trybami pracy do wyboru Zawieszenie przód : Zaawansowany system wykonany z kutego aluminium, podwójny wahacz poprzeczny, 61 cm skoku zawieszenia FOX† 2.5 PODIUM† RC2† Piggyback with bypass and Smart-Shox technology featuring Live Valve Gen 3 (Dual Valve compression & rebound)- zaawansowany, półaktywny system zawieszenia, amortyzator o średnicy 2,5 cala z zewnętrznym zbiornikiem typu "piggyback" oraz pełną regulacją manualną RC2 (Rebound and Compression 2): Umożliwia precyzyjną, podwójną regulację prędkości kompresji (High-Speed i Low-Speed Compression - HSC/LSC) oraz odbicia (Rebound), aby dostosować charakterystykę pracy do terenu i stylu jazdy Bypass: Posiada wewnętrzny lub zewnętrzny system by-pass (obejścia oleju), który zapewnia progresywne tłumienie zależne od pozycji tłoka w skoku amortyzatora. Oznacza to, że amortyzator może być bardziej miękki w środkowym zakresie skoku (dla komfortu na nierównościach) i znacznie twardszy na końcu (aby zapobiec dobijaniu, tzw. "bottom-out control"). Smart-Shox technology featuring Live Valve Gen 3: Jest to kluczowy element odróżniający ten system od w pełni manualnego zawieszenia. Obejmuje on: Półaktywne sterowanie: System ten wykorzystuje szereg czujników (przyspieszenia, hamowania, skrętu) do zbierania danych o terenie i zachowaniu pojazdu w czasie rzeczywistym (tysiąc razy na sekundę). Live Valve Gen 3 (Dual Valve compression & rebound): Na podstawie danych z czujników, kontroler elektroniczny błyskawicznie (znacznie szybciej niż mrugnięcie okiem) i niezależnie reguluje zarówno kompresję, jak i odbicie (dwa zawory) w każdym z amortyzatorów. Pozwala to na optymalizację tłumienia w każdej sytuacji, np. utwardzenie zewnętrznych amortyzatorów podczas pokonywania zakrętu w celu redukcji przechyłów nadwozia (body roll), przy jednoczesnym rozluźnieniu wewnętrznych, by utrzymać przyczepność. Zawieszenie tył : Zawieszenie z 4 wahaczami wleczonymi, wykonane z kutego aluminium, skok zawieszenia 61 cm FOX† 3.0 PODIUM† Piggyback with bypass and Smart-Shox technology featuring Live Valve Gen 3 (Dual Valve compression & rebound) - zaawansowany elektroniczny, półaktywny system zawieszenia przeznaczony do pojazdów terenowych, który automatycznie dostosowuje charakterystykę amortyzatorów w czasie rzeczywistym do panujących warunków terenowych i stylu jazdy Hamulce : Przód - hydrauliczny układ hamulcowy z hamulcem tarczowym, zacisk trójtłoczkowy, zacisk 32 mm, średnica tarczy hamulcowej to 265 mm Tył - hydrauliczny układ hamulcowy z hamulcem tarczowym, zacisk dwutłoczkowy, zacisk 32 mm, średnica tarczy hamulcowej to 255 mm Klatka - rury stalowe i części tłoczone wykonane ze stali o wysokiej wytrzymałości typu Dual Phase (dwufazowej) Szacowana masa pojazdu (na sucho) - 1210 kg Wymiary : Długość x szerokość x wysokość 444,7 x 198,4 x 175,7 cm

* Sprzedawca produktu objętego niniejszą ofertą jest przedsiębiorcą

MotoPrestige

MotoPrestigelocation_on Chełmiecfavorite Obserwuj salon
Zobacz pełną ofertę