CAN-AM Maverick R Max X RS 999T DCT SAS Dusty Navy & Legion Red
Rok modelowy : 2026
Kod producenta : 7ATF
Cena katalogowa: 56 340 EURO brutto
Pojazd bez homologacji fabrycznej
Ceny w PLN przeliczone według kursu euro NBP z dnia wystawienia faktury ostatecznej
Technologia
Smart-Shox featuring Live Valve Gen 3 to zaawansowany,
półaktywny system zawieszenia opracowany przez firmę FOX we współpracy z Can-Am
(producentem pojazdów terenowych side-by-side, takich jak Maverick R).
Przedni mechanizm różnicowy Smart-Lok™*
FOX 3.0 PODIUM RC2 Piggyback
z systemem bypass, podwójną regulacją kompresji i regulacją odbicia to wysokiej klasy amortyzator
wyczynowy przeznaczony głównie do pojazdów terenowych
zaprojektowany z myślą o ekstremalnej jeździe w trudnym terenie i wyścigach
10,25-calowy ekran dotykowy
32-calowe opony ITP XNR Tenacity
16-calowe felgi z technologią flow forming i pierścieniem beadlock
Kamera przednia i tylna
teleskopową (regulowaną wzdłużnie) kierownicę ze sterowaniem systemem multimedialnym
4-punktowe pasy bezpieczeństwa z nakładkami na ramiona
Wysokiej jakości reflektory LED
Sygnatura Can-Am LED
Schowek w desce rozdzielczej z uchwytem na telefon komórkowy
Siedzenia z limitowanej wersji X-package
Magneto 1700 W
Klakson z sygnałem dźwiękowym
Cyfrowo kodowany system bezpieczeństwa RF (D.E.S.S.™) z przyciskiem Start/Stop
Silnik :
Silnik Rotax 999T DCT o mocy 240 KM, pojemność 999 cm3
Silnik trzycylindrowy z turbodoładowaniem, chłodzony cieczą ze zintegrowanym intercoolerem i wysokowydajnym
filtrem powietrza
Inteligentna kontrola przepustnicy (iTC™) z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)
Skrzynia Rotax DCT, 7-biegowa z regulacją High i Extra Low
Blokada przedniego mechanizmu różnicowego z ekskluzywną funkcją Smart-Lok*
Prawdziwy napęd 2WD / 4WD z blokadą przedniego mechanizmu różnicowego / 4WD TRAIL ACTIV / 4WD TRAIL
Zaawansowane, wspomaganie kierownicy z 3 trybami pracy do wyboru
Zawieszenie przód :
Zaawansowany system wykonany z kutego aluminium, podwójny wahacz poprzeczny, 61 cm skoku zawieszenia
FOX† 2.5 PODIUM† RC2† Piggyback with bypass and Smart-Shox technology featuring Live Valve Gen 3 (Dual Valve compression & rebound)-
zaawansowany, półaktywny system zawieszenia, amortyzator o średnicy 2,5 cala z zewnętrznym zbiornikiem typu "piggyback" oraz pełną regulacją manualną
RC2 (Rebound and Compression 2): Umożliwia precyzyjną, podwójną regulację prędkości kompresji (High-Speed i Low-Speed Compression - HSC/LSC) oraz odbicia (Rebound), aby dostosować charakterystykę pracy do terenu i stylu jazdy
Bypass: Posiada wewnętrzny lub zewnętrzny system by-pass (obejścia oleju), który zapewnia progresywne tłumienie zależne od pozycji tłoka w skoku amortyzatora. Oznacza to, że amortyzator może być bardziej miękki w środkowym zakresie skoku (dla komfortu na nierównościach) i znacznie twardszy na końcu (aby zapobiec dobijaniu, tzw. "bottom-out control").
Smart-Shox technology featuring Live Valve Gen 3: Jest to kluczowy element odróżniający ten system od w pełni manualnego zawieszenia. Obejmuje on:
Półaktywne sterowanie: System ten wykorzystuje szereg czujników (przyspieszenia, hamowania, skrętu) do zbierania danych o terenie i zachowaniu pojazdu w czasie rzeczywistym (tysiąc razy na sekundę).
Live Valve Gen 3 (Dual Valve compression & rebound): Na podstawie danych z czujników, kontroler elektroniczny błyskawicznie (znacznie szybciej niż mrugnięcie okiem) i niezależnie reguluje zarówno kompresję, jak i odbicie (dwa zawory) w każdym z amortyzatorów. Pozwala to na optymalizację tłumienia w każdej sytuacji, np. utwardzenie zewnętrznych amortyzatorów podczas pokonywania zakrętu w celu redukcji przechyłów nadwozia (body roll), przy jednoczesnym rozluźnieniu wewnętrznych, by utrzymać przyczepność.
Zawieszenie tył :
Zawieszenie z 4 wahaczami wleczonymi, wykonane z kutego aluminium, skok zawieszenia 61 cm
FOX† 3.0 PODIUM† Piggyback with bypass and Smart-Shox technology featuring Live Valve Gen 3 (Dual Valve compression & rebound) - zaawansowany elektroniczny, półaktywny system zawieszenia przeznaczony do pojazdów terenowych, który automatycznie dostosowuje charakterystykę amortyzatorów w czasie rzeczywistym do panujących warunków terenowych i stylu jazdy
Hamulce :
Przód - hydrauliczny układ hamulcowy z hamulcem tarczowym, zacisk trójtłoczkowy, zacisk 32 mm, średnica tarczy hamulcowej to 265 mm
Tył - hydrauliczny układ hamulcowy z hamulcem tarczowym, zacisk dwutłoczkowy, zacisk 32 mm, średnica tarczy hamulcowej to 255 mm
Klatka - rury stalowe i części tłoczone wykonane ze stali o wysokiej wytrzymałości typu Dual Phase (dwufazowej)
Szacowana masa pojazdu (na sucho) - 1210 kg
Wymiary : Długość x szerokość x wysokość 444,7 x 198,4 x 175,7 cm