expand_more
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more
-
expand_more
expand_more
expand_more
-
expand_more
expand_more
-
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more

Zamknij close
expand_more
expand_more
-
expand_more
expand_more
-
expand_more

Zamknij close
expand_more
expand_more
-
expand_more

Zamknij close
expand_more
expand_more
-
expand_more
expand_more
-
expand_more

Zamknij close
expand_more

Zamknij close

Ford Mustang Mach-E FAQ:


Jaki jest średni zasięg Forda Mustang Mach-E ?

Zrywanie z tradycją budzi ogromne emocje w bardziej konserwatywnych fanach motoryzacji. Nie inaczej było przy okazji premiery Forda Mustanga Mach-E. To auto według wielu to zerwanie z tym z czym kojarzy się Mustang. Jednak to nie takie osoby stać na zakup samochodu tej klasy. To, co ważne w wypadku elektryka, a takim jest Ford Mustang Mach-E to przede wszystkim zasięg.

Ten jest naprawdę niezły, gdyż najnowszego Mustanga, który jest elektrycznym samochodem wyposażono w bardzo pojemne akumulatory. Mniejszy z nich może pomieścić 75.7 kWh energii, co przekłada na się zasięg do 451 kilometrów w wersji z napędem na jedną oś i do 418 km w wypadku auta z napędem na cztery koła.

Dostępne są również większe akumulatory o pojemności aż 98.8 kWh, które pozwolą na nawet do 600 kilometrów jazdy bez ładowania, co jest świetnym wynikiem jak na samochód elektryczny. W wersji z napędem AWD zasięg spada jednak do nieco ponad 500 km.

Jaki silnik wybrać Ford Mustang Mach-E?

Ford Mustang Mach-E w przeciwieństwie do naprawdę wielu elektryków daje spory wybór pod względem jednostek napędowych. Najsłabsza generuje 269 koni mechanicznych, a liczbę tą można zwiększyć do 294 przy dokupieniu większej baterii. Moment obrotowy to 430 Nm. Moc przenoszona jest na tylną oś i przyspieszenie do 100 km/h trwa 7 sekund.

Lepsza jednostka generuje 351 koni mechanicznych i 580 Nm momentu obrotowego w połączeniu z większą baterią o pojemności 98.8 kWh. Pozwala to na rozpędzenie tego SUVa do 100 km/h w 5.8 sekundy. Moc jest przenoszona na obie osie, a zasięg maksymalny to 540 kilometrów.

Najmocniejsza jednostka to już naprawdę spora moc. Występuje ona w wersji Mach-E GT, czyli sportowej odmianie elektrycznego SUVa. Wytwarza aż 487 koni mechanicznych i 860 niutonometrów, które są przenoszone na obie osie, a przyspieszenie do setki trwa jedynie 3.7 sekundy. Zasięg maksymalny to niecałe 500 kilometrów.

Jakie są opinie o Fordzie Mustang Mach-E?

Powstanie Forda Mustanga Mach-E odbiło się dużym echem w internecie. Konserwatywni fani motoryzacji są bardzo niezadowoleni z powstania elektrycznego SUVa z nazwą używaną do jednego z najciekawszych aut sportowych. Ci nieco bardziej złośliwi twierdzą, że Mustang Mach-E może być prawdziwym Mustangiem bo średnio radzi sobie w teście łosia. Jaka jest prawda?

Mustang Mach-E to jedno z najciekawszych aut elektrycznych na świecie. Oryginalny i futurystyczny design, a do tego niezłe prowadzenie, spory zasięg i wygoda, którą oferuje Mustang Mach-E sprawiają, że to auto naprawdę da się polubić. Większość recenzujących auto wystawia mu same dobre opinie i twierdzi, że jest to wybór lepszy od na przykład Tesli Model 3, czy Model Y gdy zależy nam na elektryku.

Problematyczny może być zasięg, który jednak stoi na lepszym poziomie w niewielu elektrykach. Ponadto auto czasem sprawia wrażenie ociężałego, a przestrzeń ładunkowa również mogłaby być większa. Mustang Mach-E to jednak po prostu dobry elektryk. 

Jakie są wymiary Forda Mustang Mach-E?

Ford Mustang Mach-E jest długi na 4713 milimetrów przy rozstawie osi rzędu 2987 milimetrów, co sprawia, że mamy do czynienia z naprawdę sporym autem. Prześwit w zależności od obciążenia waha się od 116 do 147 milimetrów, a szerokość całkowita ze złożonymi lusterkami wynosi 1930 milimetrów. Ich rozłożenie sprawia, że elektryczny SUV Coupe jest szeroki na 2097 milimetrów.

Nieco inne wymiary ma wersja GT Forda Mustanga Mach-E. Auto jest w niej o 30 mm dłuższe, co oznacza, że jego długość wynosi 4743 milimetry, a także o 13 mm niższe, przez co Ford Mustang Mach-E GT sięga 1613, a nie 1624 milimetrów.

W bagażniku pomieścimy od 402 do nawet 1420 litrów, a w malutkim przednim bagażniku wciąż możemy zmieścić przedmioty o objętości do 81 litrów. Bagażnik ten jest sporym plusem, gdyż niektóre auta elektryczne nie posiadają bagażnika przedniego, który pozwala jednak na przewiezienie dodatkowych przedmiotów.

Ford Mustang Mach-E to elektryczny crossover produkowany przez amerykańską markę od 2020 roku. Design modelu jest silnie charakteryzowany Mustangiem, chociaż w większym i wyższym wydaniu. Choć z początku wzbudzał wiele kontrowersji to szybko stał się jednym z chętniej wybieranych modeli w gamie Forda, a w 2021 roku kupowano go aż sześć razy częściej niż spalinowe Mustangi. To, co robi największe wrażenie w Mach-E to przyspieszenie. Klient ma do wyboru dwa typy baterii – Standard Range (68kWh) oraz Extended Range (88kWh), których moc, w zależności od wariantu osiąga od 266KM do 480KM w topowej wersji GT. Kolejnym plusem jest zasięg większy niż u konkurencji. Na pełnym naładowaniu baterii – znowu w zależności od wariantu – można pokonać od 400 do nawet 610km. Wnętrze jest bardzo przestronne i wyjątkowo komfortowe dla wszystkich pasażerów. Jak przystało na elektryka, w kabinie podczas jazdy jest cicho. Do kolejnych zalet należą bagażniki. Elektryk nie posiadając wielu układów niezbędnych w spalinowych autach jest w stanie zaoferować aż dwa bagażniki. W tym przypadku pierwszy, 81-litrowy, znajduje się z przodu, a klasyczny z tyłu ma pojemność od 402 do 1420 litrów. Jeśli interesuje Cię nowy lub używany Ford Mustang Mach-E, koniecznie sprawdź oferty sprzedaży zamieszczone na naszej stronie – tu z pewnością znajdziesz model dla siebie.