Silnik:
Rozruch silnika łatwy. Parametry pracy silnika w normie. Układ smarowania – ślady wycieków oleju przez uszczelnienia silnika. Układ wydechowy – rozerwany łącznik elastyczny. Silnik, osprzęt i komora silnika zabrudzone.
Podwozie:
Zawieszenie przednie i tylne – powiększone zużycie tulei i łączników stabilizatora osi tylnej. Układ kierowniczy – działanie układu w warunkach parkingowych w normie, zalecane sprawdzenie geometrii i luzów układu w warunkach stanowiskowych. Układ hamulcowy – powiększone zużycie elementów ciernych układu kół przednich, działanie układu w warunkach parkingowych w normie. Rama pojazdu: pęknięta prawa podłużnica ramy na długości ok. 50cm od ściany tylnej kabiny; od strony wewnętrznej pęknięcie wzmocnione ceownikiem stalowym połączonym z ramą połączeniem śrubowym; zgięta lewa podłużnica ramy na długości ok. 50cm od ściany tylnej kabiny. Rama z pionowym przesunięciem; kabina oparta o ścianę zabudowy w części prawej.Ubytki powłoki lakierowej, ogniska korozji na elementach układów podwozia.
Nadwozie:
Kabina kierowcy: Zarysowania, miejscowe obtarcia powłok lakierowych poszyć zewnętrznych kabiny. Grubość powłoki lakierowej elementów poszycia kabiny od 0,073 do 0,109mm. Pokrywa komory silnika – zarysowania powłoki lakierowej, uszkodzony, niekompletny lewy i prawy zawias pokrywy. Drzwi prawe – wgniecenie, miejscowe zarysowania, odpryski powłoki lakierowej. Spoiler boczny kabiny prawy – pęknięty. Lusterko lewe – pęknięty kierunkowskaz. Szyba przednia – odpryski szyby. Reflektor p.mgielny lewy – połamany. Reflektor p.mgielny prawy – skorodowany odbłyśnik reflektora. Kierunkowskaz przedni lewy – nie funkcjonuje. Zderzak przedni – miejscowe obtarcia powierzchni pokrycia zderzaka. Skrzynia ładunkowa:Wymiary wewnętrzne: długość – 4800mm, szer. – 2250mm, wys. – 2500mm. Poszycia wewnętrzne ścian skrzyni – wgniecenia poszycia; zarysowania i obtarcia powierzchni poszyć. Poszycia zewnętrzne ścian skrzyni – miejscowe zarysowania i obtarcia powierzchni poszyć; wgniecenia, miejscowe przecięcia poszycia ściany tylnej. Opończa – zabrudzona, zarysowania, obtarcia, miejscowe przecięcia opończy. Stelaż opończy – przekoszony; pęknięty lewy przedni słupek stelaża. Zastawki drewniane – 9szt. Podłoga – zarysowania, obtarcia powierzchni płyty podłogi; miejscowo pęknięte elementy płyty podłogi. Błotnik koła tylnego prawy – brak fartuch p.błotnego. Belka p.najazdowa tylna – zgięta. Osłona p.najazdowa boczna prawa – miejscowo zgięta, pęknięta. Lampa zespolona tylna prawa – pęknięty klosz lampy. Lampa obrysowa tylna prawa – brak.
Układ przeniesienia napędu:
Skrzynia biegów manualna 6-cio stopniowa, napęd na oś tylną. Działanie elementów układu przeniesienia napędu w warunkach parkingowych bez uwag, zalecanie sprawdzenie w warunkach drogowych i wykonanie przeglądu. Powiększone luzy na przekładni głównej tylnego mostu napędowego. Obręcze kół stalowe (4szt.), miejscowe ogniska korozji. Koło osi II lewe – wybrzuszenie na boku opony. Koło zapasowe – brak. Pokrywa piasty koła (4szt.) – miejscowo obtarte.
Wnętrze:
Deska rozdzielcza, wykładzina podłogi, tapicerka foteli, tapicerka drzwi – zabrudzone; przepalona tapicerka fotela kierowcy. Podsufitka – zabrudzona. Układ klimatyzacji – układ wymaga sprawdzenia w serwisie.
Wyposażenie:
1. Dokumentacja eksploatacyjna pojazdu: książka serwisowa – brak; instrukcja obsługi – brak.2. Szyby drzwi sterowane elektrycznie.3. Fotel kierowcy amortyzowany.4. Spoilery boczne kabiny.5. Osłona p.najazdowa boczna lewa i prawa.6. Belka p.najazdowa tylna.7. Wyposażenie narzędziowe – brak.
Wyposażenie dodatkowe:
ABS, ESP (układ stabilizacji toru jazdy), Immobilizer, Klimatyzacja (automatyczna), Komputer pokładowy, Lusterka boczne regulowane elektrycznie i ogrzewane, Ogrzewanie postojowe, Poduszka kierowcy, Radio CD, Światła do jazdy dziennej, Światła przeciwmgielne, Tempomat, Wspomaganie układu kierowniczego, Zamek centralny (zdalnie sterowany), Kabina sypialna
Ogumienie:
oś I lewa - prod: Sava Trenta 2 rozm: 235/65 R16C zuż: ok. 90%oś I prawa - prod: Sava Trenta 2 rozm: 235/65 R16C zuż: ok. 90%oś II lewa - prod: Triangle (M+S) rozm: 235/65 R16C zuż: 100%oś II prawa - prod: Triangle (M+S) rozm: 235/65 R16C zuż: ok. 90%koło zapasowe - brak - prod: x rozm: x zuż: x
Uwagi:
UWAGA !!!! Nowy nabywca będzie zobowiązany do podpisania umowa o wyłączeniu rękojmi z uwagi na fakt, żePojazd ma następujące wady: pęknięta prawa podłużnica ramy na długości ok. 50cm od ściany tylnej kabiny; od strony wewnętrznej pęknięcie wzmocnione ceownikiem stalowym połączonym z ramą połączeniem śrubowym; zgięta lewa podłużnica ramy na długości ok. 50cm od ściany tylnej kabiny; rama z pionowym przesunięciem; kabina oparta o ścianę zabudowy w części prawej. Dowód rejestracyjny Pojazdu został fizycznie zatrzymany i znajduje się w wydziale komunikacji.1. Pojazd uszkodzony, pęknięta rama pojazdu.2. Pojazd nie może być eksploatowany na drogach publicznych; zagraża bezpieczeństwu w ruchu drogowym.3. Przywrócenie pojazdu do eskploatacji wymaga wymiany ramy.4. Nie weryfikowano przebiegu pojazdu. Przebieg przyjęto na podstawie wskazań drogomierza.5. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Eurotaxglass’s IV – 2024”, uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, przebieg, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.6. Dowód rejestracyjny pojazdu – brak.7. Według CEPiK badania techniczne pojazdu ważne do – 02.08.2023r.