expand_more
expand_moreclose
expand_moreclose
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more
km
expand_more
km
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more
cm³
expand_more
cm³
expand_more
KM
expand_more
KM
expand_more
kg
expand_more
kg
expand_more
kg
expand_more
kg
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more

Iveco Eurocargo FAQ:


Jaka jest ładowność Iveco Eurocargo?
Iveco Eurocargo to gama samochodów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej od 6 do 19 ton oraz ciągników siodłowych o masie od 26 do 32,5 ton. Eurocargo pierwszej generacji zadebiutowały na rynku motoryzacyjnym w 1991 roku. Nowy Iveco Eurocargo został zaprojektowany z myślą o codziennym poruszaniu się po zatłoczonym mieście, wyróżnia go m.in. zwężona kabina oraz duży kąt skrętu. Kompaktowy, niezwykle zwrotny i wszechstronny, przeznaczony do intensywnej eksploatacji. Model dostępny jest w różnych konfiguracjach nadwozia – miejski, regionalny, budowlany, komunalny, terenowy, CNG. W zależności od wybranego wariantu długość nadwozia waha się od 4265 do 10 175 mm. Iveco Eurocargo to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich tych, którzy cenią sobie dużą funkcjonalność i znaczącą ładowność. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu w wersji z napędem na wszystkie koła wynosi od 11,5 do 15 ton. Pozwala to na bezpieczny transport ładunku o masie ok. 8075 – 8265 kg.
Jakie jest dostępne wyposażenie w kabinie Iveco Eurocargo?
Nowy Iveco Eurocargo dostępny jest z trzema różnymi rodzajami kabin: dzienną, sypialną i załogową, co pozwala na dopasowanie pojazdu pod kątem charakteru prowadzonej działalności. Eurocargo najnowszej generacji oferują więcej komfortowej przestrzeni, co w dużej mierze ułatwia życie kierowcom, zwłaszcza w przypadku pokonywania długich dystansów. Iveco Eurocargo zapewnia swobodny dostęp do fotela kierowcy z obydwu stron, a wszystko to dzięki kompaktowemu tunelowi silnika oraz prostej desce rozdzielczej. We wnętrzu znajdziemy m.in. wielofunkcyjną kierownicę z przyciskami do sterowania np. radiem lub telefonem, gniazdo 12V, dwa praktyczne uchwyty na butelki oraz szereg przemyślanych schowków na drobne przedmioty i dokumenty. Opcjonalnie model można wyposażyć w fotel kierowcy z pneumatycznym zawieszeniem z regulowanym oparciem. Dodatkowym atutem nowego Eurocargo jest praktyczna szafka biurowa o pojemności 20l, która pomieści laptop lub tablet.
Jakie są opinie Iveco Eurocargo?
Iveco Eurocargo doskonale sprawdza się jako pojazd dystrybucyjny. Wszechstronny, wydajny i niebywale zwrotny - zdaniem użytkowników to idealny samochód ciężarowy do miejskich zadań transportowych. Nowy Eurocargo zachwyca atrakcyjnym wyglądem oraz funkcjonalnością. Bez wątpienia jest to jeden z tych modeli, które coraz częściej można spotkać na polskich drogach. Kierowcy pozytywnie oceniają m.in. możliwości ładunkowe pojazdu oraz bogate wyposażenie kabiny. Samochody ciężarowe z gamy Iveco Eurocargo cechują najlepsze osiągi i najniższe spalanie – o 8% mniej niż pojazdy poprzedniej generacji. W tym przypadku niższe zużycie paliwa przekłada się nie tylko na obniżenie kosztów eksploatacji pojazdu, ale także znacznie zmniejszenie poziomu emisji zanieczyszczeń. Jeżeli chodzi o wady, to minusem dla wielu jest stosunkowo wysoka cena zakupu nowego samochodu. Dysponując ograniczonym budżetem, warto więc zwrócić uwagę na używane modele wcześniejszych generacji Eurocargo.
Jakie jest średnie spalanie w Iveco Eurocargo?
Nowy Eurocargo gwarantuje większą elastyczność, znacznie lepsze osiągi oraz niższe zużycie paliwa. Samochody z tej serii od samego początku napędzane są niezawodnymi i wydajnymi jednostkami wysokoprężnymi. Pod maską najnowszego modelu znajdują się czterocylindrowe silniki Tector 5 o pojemności 4.5l i mocy od 160 KM do 210 KM oraz sześciocylindrowe silniki Tector 6 o pojemności 6.7 litra i mocy od 220 KM do 320 KM. Jednostki napędowe spełniają aktualne normy emisji spalin, współpracują z 6 lub 9-biegowymi skrzyniami manualnymi lub skrzynią zautomatyzowaną 6 lub 12-stopniową. Silniki wysokoprężne o mocy 160 i 190 KM zostały opracowane specjalnie z myślą o transporcie miejskim - osiągają moc maksymalną przy 2200 obr./min.Średnie spalanie w cyklu mieszanym, to wynosi ono ok. 15-16.5l/100km. Niższe zużycie paliwa przyczynia się do zredukowania kosztów posiadania i użytkowania pojazdu o blisko 5% w porównaniu z modelem poprzedniej generacji. Nowe silniki zastosowane w Eurocargo gwarantują komfortową i bardziej ekologiczną jazdę, przyczyniając się tym samym do zmniejszenia zanieczyszczenia środowiska.