Iveco Stralis FAQ:
Jaka jest ładowność Iveco Stralis?
Iveco Stralis to gama ciężkich samochodów ciężarowych produkowanych od 2002 roku. Model stanowi uzupełnienie oferty pojazdów z serii Eurocargo – doskonale sprawdzi się zarówno na drodze, jak i w terenie.
Seria Iveco Strails to pojazdy uniwersalne, przeznaczone do transportu długodystansowego i intensywnej eksploatacji. Nowy Stralis oferowany jest w dwóch wersjach: jako ciągnik i podwozie do zabudowy – o dopuszczalnej masie całkowitej od 18 do 32 ton (dopuszczalna masa całkowita zestawu wynosi 40 ton), z trzema typami kabin oraz 2-,3- lub 4-osiowym podwoziem w kilku różnych konfiguracjach. Zoptymalizowana, solidna konstrukcja podwozia gwarantuje najlepszą ładowność w swojej klasie.
Podwozie nowego Stralis zostało przystosowane do uzyskania maksymalnej ładowności. Dzięki zastosowaniu takich rozwiązań jak pneumatyczne zawieszenie oraz aluminiowe obręcze kół czy zbiorniki paliwa, możliwe jest zmniejszenie masy własnej pojazdu, a tym samym zwiększenia jego ładowności.
Jakie jest dostępne wyposażenie w kabinie Iveco Stralis?
Pojazdy z nowej serii Iveco Stralis oferowane są z trzema typami kabin: krótką i niską “HI-STREET" - idealną do jednodniowych kursów, długą z niskim lub wysokim dachem “HI-ROAD” - odpowiednią na średnie trasy, długą i szeroką z wysokim dachem “HI-WAY” - zaprojektowaną z myślą o pokonywaniu dalekich tras.
W zależności od wybranego wariantu kabina ma od 1710 do 2250 mm długości, 2300 – 2500 mm szerokości oraz od 1210 do 1989 mm wysokości. Wnętrze kabiny nowego Stralisa wyróżnia się wysoką estetyką wykonania i funkcjonalnością. Każda kabina wyposażona może zostać w innowacyjny system IVECONNECT – sterowany poprzez ekran dotykowy wbudowany w deskę rozdzielczą, przeznaczony do obsługi takich funkcji jak np. oceny stylu jazdy, audio HI-FI czy nawigacji satelitarnej.
W zależności od indywidualnych preferencji w kabinie nowego Iveco Stralis może zostać zainstalowana standardowa lub składana leżanka - która po złożeniu zamienia się w praktyczny stolik.
Jakie są opinie Iveco Stralis?
Iveco Stralis to synonim nowoczesnej stylistyki i maksymalnej wygody w trakcie pokonywania długich dystansów. Pojazdy z tej serii cieszą się dużym uznaniem zarówno wśród właścicieli firm transportowych, jak i samych kierowców.
Nowy Stralis został opracowany z myślą o najbardziej wymagających użytkownikach. Samochody ciężarowe Iveco są zoptymalizowane pod kątem zużycia paliwa, wyposażone w szereg technologii zapewniających bezpieczną jazdę (EBS, ESP, AEBS i MDWS) oraz przestronną i funkcjonalną kabinę, która gwarantuje najwyższy poziom komfortu. Solidna i wytrzymała konstrukcja podwozia zapewnia najlepszą ładowność, jeśli chodzi o pojazdy tego segmentu. Oszczędne silniki w połączeniu z wydajnymi skrzyniami biegów zapewniają doskonałe osiągi oraz znacznie niższe zużycie paliwa, co w efekcie przyczynia się do obniżenia całkowitych kosztów posiadania i użytkowania pojazdu.
Samochody ciężarowe z serii Iveco Stralis zaspokoją potrzeby każdej firmy transportowej. Dostępne są w szerokiej gamie konfiguracji, co pozwala dopasować pojazd pod kątem charakteru prowadzonego biznesu.
Jakie jest średnie spalanie w Iveco Stralis?
Iveco Stralis to niezawodny i oszczędny samochód ciężarowy. Jednostki napędowe nowego Stralisa wyróżnia większa pojemność i wyższy moment obrotowy - przy tym samym zużyciu spalania, a także nowa turbosprężarka i układ wtryskowy.
Bezkonkurencyjna moc, większa wydajność, niższe zużycie paliwa oraz niski poziom emisji spalin – to najważniejsze atuty silników wysokoprężnych znajdujących się pod maską pojazdów z gamy Iveco Stralis. W ofercie dostępne są jednostki napędowe o pojemności: 7.8l, 11.1l oraz 12.9l i mocy od 310 do 560 KM, z maksymalnym momentem obrotowym do 2500 Nm. Jeżeli chodzi o średnie spalanie, to oscyluje ono w granicach 18.5l/100 km, dla wariantu wyposażonego w silnik Cursor 11 420 KM.
To jednak nie wszystko! Nowe samochody ciężarowe Iveco serii Stralis wyposażone zostały w szereg technologii, umożliwiających ograniczenie zużycia paliwa – o ponad 7% w stosunku do poprzedniej generacji. Zalicza się do nich m.in. system ECOSWITCH, ECOFLEET, EUROTRONIC czy TPMS.