km km
expand_more
Zamknij close

Potwierdź
expand_more
Zamknij close
cm³ cm³
KM KM

Potwierdź
expand_more
Zamknij close

Potwierdź
expand_more
Zamknij close
kg kg
kg kg

Potwierdź
expand_more
Zamknij close

Potwierdź

Lublin FAQ:


Jakie są popularne samochody dostawcze Lublin?
Do najpopularniejszych samochodów dostawczych Lublin można zaliczyć te pojazdy, które produkowano pod szyldem Daewoo. Przeglądając oferty ogłoszeń motoryzacyjnych, tych modeli jest zdecydowanie najwięcej. Do sprzedaży trafiły dwie generacje Daewoo Lublin. Później jeszcze pojawiły się te auta dostawcze jako Lublin Intrall Polska i Honker Cargo, które również cieszyły się względnie dużym zainteresowaniem. Pierwsze po Daweoo były produkowane przez syndykat brytyjsko-rosyjski, a drugie przez polski koncern. W ofertach sprzedaży można natrafić najczęściej na modele wyposażone w plandekę i skrzynię. Niemniej zdecydowanie trudniej znaleźć pierwsze samochody dostawcze FS Lublin, które poprzedzały modele pochodzące z koncernu Daewoo.
Wady i zalety dostawczych Lublin
Kierowcy cenią sobie w samochodach dostawczych Lublin dobrą widoczność z kabiny, a także przestronność wnętrza. Na plus odnotowują układ jezdny i stosunkowo niewielką liczbę awarii. Zaletą jest również kompaktowy kształt i spora ładowność do 3 t – cechy te sprawiają, że Lublin przydaje się w różnych sytuacjach, firmach i gospodarstwach rolnych. Zużyte elementy łatwo wymienić, ponieważ pod maską znajdują się ogólnie dostępne części. Nie ma też problemu z transportem przedmiotów o różnych gabarytach, nawet pod wiaduktem. Jeśli chodzi o wady, to kierowców uderza głównie głośna praca silnika i trzaski, które słyszy się podczas jazdy. Na minus można zaliczyć też dość duże spalanie paliwa – w mieście nawet *13,71 l na 100 km (Lublin z lat 1995-2003). Trzeba też zdawać sobie sprawę z tego, że samochód dostawczy Lublin nie jest dostosowany do obecnych wymogów polskich, jak i unijnych, jeśli chodzi o emisję CO2, czy spalin.
Jakie są dostępne wersje silnikowe w Lublin?
Silniki w samochodach dostawczych Lublin produkowały trzy różne koncerny na przestrzeni lat, czyli Andoria, Iveco, a także GM. Z fabryk Andorii wyjechały silniki o pojemności 2417 cm3 (dostępne w wersjach Lublina: 2,4 4C90 – moc 70 KM przy 4200 obr/min; 2,4 4CT90 – moc 90 KM przy 4100 obr/min; 2,4 4CTi90 – moc 102 KM przy 4100 obr/min). Można było również zdecydować się na samochód Lublin typu 2,6 ADCR, w którym znalazł się silnik o pojemności 2636 cm3 o mocy 115 KM przy 3700 obr/min. W modelu 2,8 8140.43S zainstalowano natomiast silnik Iveco o pojemności 2798 cm3 rozwijającym moc do 125 KM przy 3800 obr/min. Z kolei producent GM zaproponował silnik o pojemności 1998 cm3, który osiąga moc do 105 KM przy 5000 obr/min (wersja Lublina 2,0 MPFI). Drugim modelem silnika od tego producenta jest R4 2,2 l – ma pojemność 2197 cm3 i moc 117 KM przy 4800 obr/min (zastosowany w modelu 2,2 C22NED).
Jakie są rodzaje zabudowy dla dostawczych Lublin?
Samochód dostawczy Lublin produkowano w dużej liczbie wariantów, jeśli chodzi o rodzaje zabudowy. Najpopularniejsze, które wciąż można znaleźć, przeglądając oferty sprzedaży, to m.in.: wywrotka, furgon, kombi, mikrobus, towos, kontener, most, plandeka, zabudowa skrzyniowa, podnośnik koszowy, autolaweta oraz izoterma. Tak wiele rodzajów zabudowań umożliwia lepsze dostosowanie samochodu dostawczego Lublin do indywidualnych potrzeb osoby fizycznej, czy przedsiębiorcy. Auto dostawcze Lublin najlepiej sprawdza się, gdy przewozi się nim małe i średnie ładunki. Furgon idealnie nadaje się do transportu przedmiotów, które muszą pokonać dłuższy dystans. Podobnie izoterma Lublin – sprawdza się ponadto wtedy, gdy przewozi się produkty o krótkim terminie przydatności, jak żywność lub wymagające specjalnej, niższej temperatury, jak leki. Z kolei Lublin z plandeką jest wart uwagi, jeśli trzeba coś szybko załadować i wyjąć z takiego pojazdu dostawczego.