callZadzwoń

MAN TGE

2018·204000 km·Diesel·2000 cm³
82 150 PLNCena nettoDo negocjacji


Podstawowe informacje

Kategoria ofertySamochody dostawcze
MarkaMAN
ModelTGE
VINWMA... 
Rok produkcji2018
Dopuszczalna ładowność1209 kg
Dopuszczalna masa całkowita3500 kg
Oferta prywatnaTak
Pojemność silnika2000 cm³
Moc silnika140 KM
Skrzynia biegówManualna
KolorBiały
Faktura VATTak
Kraj pochodzeniaPolska
Kraj rejestracjiPolska
Pierwszy właścicielTak
Liczba miejsc3
Cena do negocjacjiTak


Historia pojazdu



Zleć badanie przed zakupem

Partner:



Opis


CENA NETTO 82150 PLN Jestem pierwszym właścicielem samochodu, poniższy opis jest skopiowany z oryginalnej oferty i mojego zapotrzebowania w salonie. Samochód posiadam od 2018 roku jego przebiegi roczne to 38000 km. jest w idealnym stanie zewnętrznym jak i wewnętrznym. Można się dopatrzeć kilku mankamentów lecz są one wpisane w jego użytkowanie. Możliwe negocjacje dla zdecydowanych kupców. Proszę o kontakt telefoniczny, sms , nie odpowiadam na WATSSAP (dużo oszustw) do maila rzadko zaglądam Pełna faktura VAT 82150 PLN + vat , możliwość LEASINGU. tel 506039761 TGE 3.140 furgon Rozstaw osi: 4490 mm DMC 3500kg Silnik: 2,0 l EU6 SCR Moc: 140KM (103 kW) przy 3600 obr./min 340 Nm w zakresie 1500-2000 obr./min Przekładnia: 6-biegowa ręczna skrzynia biegów Kolor nadwozia Biały Candy Wnętrze / tapicerka Grey Mesh-MAN Black / Palladium czarny tytanowy / perłowoszary Wyposażenie standardowe: Boczne światła obrysowe Centralny zamek z pilotem na fale radiowe i uruchamianiem wewnętrznym 4 cyl. silnik Diesla 2,0L agr. 03N.C 4-cyl. silnik turbodiesel 2,0 l / 130 KW(4V) BIT, Common Rail, silnik podstawowy to: TK1 / TK4 Dach o normalnej wysokości Dopuszczalna masa całkowita 3500 kg Dwa gniazda 12 V w kabinie kierowcy (na tablicy rozdzielczej) Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESP) Generator trójfazowy 180 A Gniazdo 12 V i 2 uchwyty na kubki na tablicy rozdzielczej Gumowa podłoga w kabinie kierowcy Hamulce tarczowe z przodu, 16" (srednica480 mm) Immobilizer, elektroniczny Instrukcja i dokumentacja dot. pojazdu w języku polskim Klimatyzacja Climatic w kabinie kierowcy 4 kola stalowe 6 1 / 2 J x 16 o nosnosci1 050 kg, srebrne Koło zapasowe z opona do jazdy, stalowe Koło zapasowe z opona do jazdy, stalowe oraz zestaw narzędzi i podnośnik samochodowy Kraj homologacji Polska Kratka ochronna chłodnicy, czarna z listwa chromowana Lusterko zewnętrzne, regulowane i ogrzewane elektrycznie Napęd na przednie kola Napięcie robocze 12V Niepełne dopuszczenie N1 lub N2 Norma spalin EU6 plus Poduszka powietrzna kierowcy Podwójna kanapa pasażera z prawej strony, ze schowkiem, w 1. rzędzie siedzeń Podwójny reflektor halogenowy Podwozie z pojedyncza kabina Przednia szyba klejona ze szkła atermicznego Schowek na rękawiczki Skrzynia biegów 6-biegowa Środki w zakresie tłumienia hałasu wewnątrz pojazdu Premium Standardowy system uruchamiania silnika Światła dzienne System hamowania awaryjnego wspomagający kierowcę System Start-Stop z odzyskiem energii hamowania Szyby boczne z przodu i z tylu oraz tylna szyba ze szkła atermicznego Tapicerki siedzeń z materiału Trzypunktowe automatyczne pasy bezpieczeństwa z regulacja wysokości pasa z przodu Wskaźnik wielofunkcyjny Wspomaganie ruszania pod górę Zderzak przedni w kolorze szarym z lakierowana osłona w kolorze samochodu BEZPIECZEŃSTWO :  Asystent hamowania awaryjnego  profesjonalne uchwyty do mocowania ładunku,  poduszka powietrzna kierowcy,  konstrukcja - rama kratownicowa, której podłużnice absorbują energię zderzenia i jest odporna na przeładowania,  dwustronny ocynk - 12 lat gwarancji na perforację karoserii, WYDAJNOSĆ TRANSPORTU / KOMFORT: Celem konstruktorów MAN TGE było uzyskanie najniższego w klasie zużycia paliwa i najlepszego w klasie komfortu. Udało się to dzięki najnowszym osiągnięciom techniki jak np.:  elektro-mechaniczne wspomaganie układu kierowniczego,  system Start-Stop oraz funkcja odzyskiwania energii podczas hamowania,  nisko umieszczony stopień wejściowy kabiny tylko 390 mm,  szeroki kąt otwarcia drzwi tylnych 270 stopni,  Duża szerokość drzwi bocznych przesuwnych, bo aż 1311 mm,  płaska ściana grodziowa, która nie utrudnia załadunku,  najprzestronniejsza w swojej klasie kabina z klimatyzacją w standardzie,  duża ilość schowków w kabinie dostosowanych do wielu potrzeb,  najniższy w klasie poziom hałasu w kabinie,

* Sprzedawca produktu objętego niniejszą ofertą jest osobą prywatną

TRANSPOlocation_on Bojano