callZadzwoń

MAN TGE

2018·204000 km·Diesel·2000 cm³
101 044,50 PLNDo negocjacji


Podstawowe informacje

Kategoria ofertySamochody dostawcze
MarkaMAN
ModelTGE
Pierwszy właścicielTak
VINWMA... 
Rok produkcji2018
Dopuszczalna ładowność1209 kg
Dopuszczalna masa całkowita3500 kg
Oferta prywatnaTak
Pojemność silnika2000 cm³
Moc silnika140 KM
Skrzynia biegówManualna
KolorBiały
Faktura VATTak
Kraj pochodzeniaPolska
Kraj rejestracjiPolska
Liczba miejsc3
Cena do negocjacjiTak
PZU ubezpieczenie auta

Historia pojazdu




Opis


CENA NETTO 82150 PLN Jestem pierwszym właścicielem samochodu, poniższy opis jest skopiowany z oryginalnej oferty i mojego zapotrzebowania w salonie. Samochód posiadam od 2018 roku jego przebiegi roczne to 38000 km. jest w idealnym stanie zewnętrznym jak i wewnętrznym. Można się dopatrzeć kilku mankamentów lecz są one wpisane w jego użytkowanie. Możliwe negocjacje dla zdecydowanych kupców. Proszę o kontakt telefoniczny, sms , nie odpowiadam na WATSSAP (dużo oszustw) do maila rzadko zaglądam Pełna faktura VAT 82150 PLN + vat , możliwość LEASINGU. tel 506039761 TGE 3.140 furgon Rozstaw osi: 4490 mm DMC 3500kg Silnik: 2,0 l EU6 SCR Moc: 140KM (103 kW) przy 3600 obr./min 340 Nm w zakresie 1500-2000 obr./min Przekładnia: 6-biegowa ręczna skrzynia biegów Kolor nadwozia Biały Candy Wnętrze / tapicerka Grey Mesh-MAN Black / Palladium czarny tytanowy / perłowoszary Wyposażenie standardowe: Boczne światła obrysowe Centralny zamek z pilotem na fale radiowe i uruchamianiem wewnętrznym 4 cyl. silnik Diesla 2,0L agr. 03N.C 4-cyl. silnik turbodiesel 2,0 l / 130 KW(4V) BIT, Common Rail, silnik podstawowy to: TK1 / TK4 Dach o normalnej wysokości Dopuszczalna masa całkowita 3500 kg Dwa gniazda 12 V w kabinie kierowcy (na tablicy rozdzielczej) Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESP) Generator trójfazowy 180 A Gniazdo 12 V i 2 uchwyty na kubki na tablicy rozdzielczej Gumowa podłoga w kabinie kierowcy Hamulce tarczowe z przodu, 16" (srednica480 mm) Immobilizer, elektroniczny Instrukcja i dokumentacja dot. pojazdu w języku polskim Klimatyzacja Climatic w kabinie kierowcy 4 kola stalowe 6 1 / 2 J x 16 o nosnosci1 050 kg, srebrne Koło zapasowe z opona do jazdy, stalowe Koło zapasowe z opona do jazdy, stalowe oraz zestaw narzędzi i podnośnik samochodowy Kraj homologacji Polska Kratka ochronna chłodnicy, czarna z listwa chromowana Lusterko zewnętrzne, regulowane i ogrzewane elektrycznie Napęd na przednie kola Napięcie robocze 12V Niepełne dopuszczenie N1 lub N2 Norma spalin EU6 plus Poduszka powietrzna kierowcy Podwójna kanapa pasażera z prawej strony, ze schowkiem, w 1. rzędzie siedzeń Podwójny reflektor halogenowy Podwozie z pojedyncza kabina Przednia szyba klejona ze szkła atermicznego Schowek na rękawiczki Skrzynia biegów 6-biegowa Środki w zakresie tłumienia hałasu wewnątrz pojazdu Premium Standardowy system uruchamiania silnika Światła dzienne System hamowania awaryjnego wspomagający kierowcę System Start-Stop z odzyskiem energii hamowania Szyby boczne z przodu i z tylu oraz tylna szyba ze szkła atermicznego Tapicerki siedzeń z materiału Trzypunktowe automatyczne pasy bezpieczeństwa z regulacja wysokości pasa z przodu Wskaźnik wielofunkcyjny Wspomaganie ruszania pod górę Zderzak przedni w kolorze szarym z lakierowana osłona w kolorze samochodu BEZPIECZEŃSTWO :  Asystent hamowania awaryjnego  profesjonalne uchwyty do mocowania ładunku,  poduszka powietrzna kierowcy,  konstrukcja - rama kratownicowa, której podłużnice absorbują energię zderzenia i jest odporna na przeładowania,  dwustronny ocynk - 12 lat gwarancji na perforację karoserii, WYDAJNOSĆ TRANSPORTU / KOMFORT: Celem konstruktorów MAN TGE było uzyskanie najniższego w klasie zużycia paliwa i najlepszego w klasie komfortu. Udało się to dzięki najnowszym osiągnięciom techniki jak np.:  elektro-mechaniczne wspomaganie układu kierowniczego,  system Start-Stop oraz funkcja odzyskiwania energii podczas hamowania,  nisko umieszczony stopień wejściowy kabiny tylko 390 mm,  szeroki kąt otwarcia drzwi tylnych 270 stopni,  Duża szerokość drzwi bocznych przesuwnych, bo aż 1311 mm,  płaska ściana grodziowa, która nie utrudnia załadunku,  najprzestronniejsza w swojej klasie kabina z klimatyzacją w standardzie,  duża ilość schowków w kabinie dostosowanych do wielu potrzeb,  najniższy w klasie poziom hałasu w kabinie,

* Sprzedawca produktu objętego niniejszą ofertą jest osobą prywatną

TRANSPOlocation_on Bojano