Silnik:
Rozruch silnika utrudniony; uszkodzony rozrusznik /zgrzyty w początkowej fazie rozruchu/. Parametry pracy silnika w normie. Silnik i komora silnika zabrudzone. Wyświetlacz deski rozdzielczej – uaktywniony alert układu oczyszczania spalin, alert systemu automatycznego hamowania awaryjnego, alert system kontroli zmiany pasa ruchu.
Podwozie:
Zawieszenie przednie i zawieszenie tylne – działanie układu w warunkach parkingowych bez uwag. Układ kierowniczy – działanie układu w warunkach parkingowych bez uwag. Układ hamulcowy – powiększone zużycie elementów ciernych układu; działanie układu w warunkach parkingowych w normie. Rama pojazdu – miejscowe ogniska korozji na elementach ramy.
Nadwozie:
A. Kabina kierowcy: Zarysowania, miejscowe obtarcia powłok lakierowych poszyć zewnętrznych kabiny. Grubość powłoki lakierowej elementów poszyć kabiny od 0,085 do 0,108mm; drzwi prawe – do 0,315mm. Owiewka przednia lewa kabiny – wyłamana. Owiewka przednia prawa kabiny – pęknięta, obtarta. Stopień kabiny lewy – obtarty. Szyba przednia – odprysk z promieniowymi pęknięciami szyby.B. Kontener:Ściana tylna platforma podestu ruchomego. Wymiary wewnętrzne: długość – 7300mm, szer. – 2500mm, wys.– 2600mm. Poszycia wewnętrzne kontenera – liczne zarysowania i obtarcia powłoki lakierowej. Poszycia zewnętrzne kontenera – zabrudzone; miejscowe zarysowania i obtarcia powłoki lakierowej; miejscowe głębokie obtarcia i pęknięcia poszycia ściany prawej; pęknięty i obtarty przedni prawy górny narożnik; pęknięta w części lewej uchylna pokrywa tyłu kontenera; ogniska korozji w części tylnej kontenera. Podłoga – zarysowania i obtarcia powierzchni płyty podłogi.B. Podest ruchomy (MBB PALFINGER):Typ – MBB 1500 K.Nr fabr. – 83528167.Rok budowy – 2016.Udźwig – 1500kg.Instrukcja obsługi podestu /j.obcy/ – pojazd wyposażony.Dokumentacja Urzędu Dozoru Technicznego – brak; według naklejki UDT badania techniczne podestu ważne do – luty 2025r.Działanie podestu prawidłowe (sprawdzano bez obciążenia).Miejscowe ubytki powłoki lakierowej i ogniska korozji na stalowych elementach podestu. Obtarcia powierzchni, miejscowe wgniecenia platformy ładunkowej; pęknięte światło ostrzegawcze strona prawa. Ślady niewielkich wycieków oleju przez uszczelnienia siłowników hydraulicznych.
Układ przeniesienia napędu:
Skrzynia biegów automatyczna, napęd na oś II. Elementy układu przeniesienia napędu w warunkach parkingowych funkcjonują prawidłowo, układ sterowania elektrycznego skrzyni biegów wymaga sprawdzenia w warunkach stanowiskowych. Obręcze kół stalowe (7szt.) – miejscowe ogniska korozji.
Wnętrze:
Poszycia tapicerskie kabiny kierowcy – zabrudzone. Poszycia plastikowe kabiny kierowcy – zabrudzone, miejscowo zarysowane i obtarte, niekompletna tapicerka drzwi lewych kabiny. Układ klimatyzacji – układ wymaga przeglądu w serwisie.
Wyposażenie:
Wyposażenie pojazdu: immobiliser, zamek centralny, skrzynia biegów automatyczna, zawieszenie przednie resory paraboliczne, zawieszenie tylne pneumatyczne, hamulce tarczowe, ABS, ASR, ESP, blokada mechanizmu różnicowego, wspomaganie układu kierowniczego, układ regulacji obrotów silnika, zbiornik paliwa x 1, spojler górny kabiny, osłona p.słoneczna zewnętrzna, światła do jazdy dziennej, światła p.mgielne, tachograf elektroniczny, wyświetlacz wielofunkcyjny, lusterka zewnętrzne podgrzewane i sterowane elektrycznie, RO CD, telefon, kamera tylna, klimatyzacja aut., fotel kierowcy regulowany, fotel kierowcy podgrzewany, tempomat, system automatycznego hamowania awaryjnego, system kontroli zmiany pasa ruchu, osłona p.najazdowa boczna lewa i prawa, zaczep holowniczy „RINGFEDEF”, lakier kabiny kierowcy czarny uni.Dokumentacja eksploatacyjna pojazdu: książka przeglądów serwisowych /j.obcy/ – pojazd wyposażony; instrukcja obsługi pojazdu /j.obcy/ – pojazd wyposażony.Kluczyk stacyjki i zamków drzwi – dwie sztuki.Zderzak przedni – obtarcia prawego narożnika zderzaka.Wyposażenie narzędziowe – brak.
Ogumienie:
oś I lewa - prod: TRANZANO Noro Trans S18 rozm: 245/70 R17.5 zuż: ok. 80%oś I prawa - prod: TRANZANO Noro Trans S18 rozm: 245/70 R17.5 zuż: ok. 80%oś II lewa zew. - prod: FALKEN BI856 rozm: 265/70 R17.5 zuż: ok. 80%oś II lewa wew. - prod: FALKEN BI856 rozm: 265/70 R17.5 zuż: ok. 80%oś II prawa zew. - prod: FALKEN BI856 rozm: 265/70 R17.5 zuż: ok. 80%oś II prawa wew. - prod: FALKEN BI856 rozm: 265/70 R17.5 zuż: ok. 80%koło zapasowe - prod: Michelin rozm: 245/70 R17.5 zuż: ok. 100%
Uwagi:
1. Pojazd wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.2. Nie weryfikowano przebiegu pojazdu. Przebieg przyjęto na podstawie wskazań drogomierza.3. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Eurotaxglass’s III – 2024”, uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.4. Według CEPiK badania techniczne pojazdu ważne do – 27.02.2025r.