Silnik:
Rozruch oraz praca silnika w warunkach parkingowych w normie. Brak możliwości przełączenia zasilania na układ LPG - po osiągnięciu roboczej temperatury płynu chłodzącego stwierdzono sygnały dźwiękowe oraz pulsującą diodę przełącznika. Układ smarowania - poziom oleju na wskaźniku kontrolnym – powyżej min. Poziom cieczy w zbiorniku wyrównawczym układu chłodzenia – powyżej min. Komora silnika zabrudzona eksploatacyjnie, uszkodzone wygłuszenie ściany grodziowej. Zaleca się sprawdzenie pracy silnika w warunkach drogowych.
Podwozie:
Działanie układu hamulcowego i kierowniczego w warunkach parkingowych w normie. Układ wydechowy – pokryty korozją. Zaleca się sprawdzenie układów podwozia pojazdu w warunkach drogowych.
Nadwozie:
Barwa nadwozia – biała. Nadwozie pojazdu oklejone foliami reklamowymi. Zderzak przedni – drobne zarysowania. Szyba czołowa – drobne odpryski na powierzchni zewnętrznej. Pokrywa komory silnika – drobne zarysowania i odpryski powłoki lakierowej. Błotnik prawy – drobne zarysowania. Drzwi prawe przednie – drobne zarysowania. Drzwi prawe tylne – drobne zarysowania. Poszycie tylne boku prawego – drobne zarysowania. Zderzak tylny – miejscowe głębokie zarysowania. Drzwi tyłu nadwozia prawe – miejscowe odpryski lakieru w części górnej, drobne zarysowania.Drzwi tyłu nadwozia lewe - zagięta krawędź poszycia na odcinku ok. 50mm w części górnej, punktowe zagięcie poszycia, drobne zarysowania. Poszycie tylne boku lewego – drobne zarysowania. Drzwi lewe – drobne zarysowania. Błotnik lewy – zagięcia poszycia o średnicach ok. 70mm, 150mm, drobne zarysowania. Dach – cztery zagięcia w części tylnej o średnicach w zakresie ok. 20-120mm, drobne zarysowania. Zmierzona grubość powłoki lakierowej zewnętrznych metalowych elementów nadwozia: do 148µm.Podane przedziały grubości powłoki lakierowej dotyczą punktów pomiarowych. Nie mogą być traktowane jako gwarancja, że grubość powłoki lakierowej w innych punktach nie wykracza poza te przedziały. Pomiar powłoki lakierowej został wykonany urządzeniem będącym w posiadaniu rzeczoznawcy. Pomiar wykonany innym przyrządem może się różnić.
Układ przeniesienia napędu:
Skrzynia biegów – manualna 5 stopniowa. Działanie skrzyni biegów w warunkach parkingowych w normie. Napęd na oś przednią. Zaleca się sprawdzenie układów przeniesienia napędu w warunkach warsztatowych i wykonanie przeglądu. Obręcze kół stalowe 4 sztuki – koła wyposażone w kołpaki. Koło zapasowe - brak.
Wnętrze:
Deska rozdzielcza i poszycia tapicerskie wnętrza pojazdu – miejscowe zarysowania z ubytkami tworzywa. Poszycia tapicerskie foteli, wykładziny podłogi i podsufitki – miejscowe zabrudzenia. Układ klimatyzacji wymaga sprawdzenia szczelności, uzupełnienia czynnika roboczego oraz oczyszczenia parownika i układu dolotowego powietrza do wnętrza.Przestrzeń ładunkowa - miejscowe zagięcia oraz zarysowania.
Wyposażenie:
Elektrycznie regulowane szyby.Radioodtwarzacz fabryczny.
Wyposażenie dodatkowe:
ABS, ASR, Immobilizer, Klimatyzacja, Komputer pokładowy, Lusterka boczne sterowane elektrycznie, Poduszka kierowcy, Światła do jazdy dziennej, Wskaznik temperatury zewnętrznej, Wspomaganie układu kierowniczego, Zamek centralny (zdalnie sterowany)
Ogumienie:
Lewy przód - prod: Continental WinterContact TS860 rozm: 185/65R15 zuż: 50%Prawy przód - prod: Continental WinterContact TS860 rozm: 185/65R15 zuż: 50%Lewy tył - prod: Continental WinterContact TS860 rozm: 185/65R15 zuż: 50%Prawy tył - prod: Continental WinterContact TS860 rozm: 185/65R15 zuż: 50%
Uwagi:
1. Przebiegu pojazdu nie weryfikowano, przyjęto na podstawie wskazań drogomierza.2. Książka serwisowa bez wpisów, instrukcja obsługi – pojazd wyposażony.3. Według danych ze strony historiapojazdu.gov.pl, badanie techniczne ważne do 13.05.2025.4. Brak dokumentacji TDT zbiornika LPG.