Silnik:
Rozruch silnika łatwy. Parametry pracy silnika w normie. Silnik i komora silnika zabrudzone. Uaktywniony alert układu sterowania silnika na wyświetlaczu deski rozdzielczej.
Podwozie:
Zawieszenie przednie i zawieszenie tylne – działanie układu w warunkach parkingowych bez uwag. Układ kierowniczy – działanie układu w warunkach parkingowych bez uwag. Układ hamulcowy – powiększone zużycie elementów ciernych układu, działanie układu w warunkach parkingowych w normie. Rama pojazdu – miejscowe ogniska korozji na elementach ramy.
Nadwozie:
Kabina kierowcy: Miejscowe zarysowania i obtarcia powłok lakierowych poszyć zewnętrznych kabiny. Grubość powłoki lakierowej elementów poszyć kabiny od 0,115 do 0,122mm. Drzwi lewe – miejscowe obtarcia powłoki lakierowej. Drzwi prawe – rysa powłoki lakierowej. Błotnik koła przedniego prawy – rysa powłoki lakierowej.Zabudowa izotermiczna:Wymiary zewnętrzne kontenera: dł. – 8100mm, szer. – 2450mm, wys. – 2300mm, gr. ścian – 40mm.Ściana tylna – platforma podestu załadunkowego.Poszycia wewnętrzne kontenera – liczne wgniecenia poszycia ścian i sufitu; liczne zarysowania i obtarcia powłoki lakierowej. Poszycia zewnętrzne kontenera – zabrudzone, zarysowania i obtarcia powłoki lakierowej; pęknięcia poszycia ściany lewej. Uszkodzone uszczelki ściany tylnej. Oświetlenie sufitowe.Podłoga – zarysowania i obtarcia powierzchni płyty podłogi; pęknięta nakładka w części tylnej. Agregat CARIER Supra 750 zasilany silnikiem spalinowym. Agregat uruchomiono, nie sprawdzonoparametrów chłodzenia. Graficzny rejestrator parametrów chłodzenia – agregat wyposażony. Dokumentacja eksploatacyjna agregatu – brak. Agregat wymaga przeglądu w serwisie specjalistycznym.Podest ruchomy (BAR):Typ – BC 2000b S4 – C4.Rok budowy – 2015.Udźwig – 2000kg.Dokumentacja Urzędu Dozoru Technicznego – brak.Funkcjonowanie podestu prawidłowe /sprawdzano bez obciążenia/.Miejscowe wgniecenia, obtarcia na elementach podestu. Ślady małych wycieków oleju przez uszczelnienia siłowników hydraulicznych.
Układ przeniesienia napędu:
Skrzynia biegów automatyczna, napęd na oś II. Elementy układu przeniesienia napędu w warunkach parkingowych funkcjonują prawidłowo, układ sterowania elektrycznego skrzyni biegów wymaga sprawdzenia w warunkach stanowiskowych. Tarcza koła stalowa (9szt.) – miejscowe obtarcia powłoki lakierowej.
Wnętrze:
Poszycia tapicerskie kabiny kierowcy – zabrudzone. Poszycia plastikowe kabiny kierowcy – zabrudzone, miejscowo zarysowane i obtarte; pęknięta osłona głośnika drzwi lewych. Układ klimatyzacji – brak ciśnienia czynnika roboczego, układ wymaga przeglądu w serwisie.
Wyposażenie:
Wyposażenie pojazdu: immobiliser, skrzynia biegów automatyczna, zawieszenie przednie pneumatyczne, zawieszenie tylne pneumatyczne, oś III podnoszona, hamulce tarczowe, ABS, ASR, ESP, wspomaganie układu kierowniczego, układ regulacji obrotów silnika, tempomat, zbiornik paliwa x 1, osłona p.słoneczna zewnętrzna, światła p.mgielne, światła do jazdy dziennej, tachograf elektroniczny, wyświetlacz wielofunkcyjny, szyby drzwi sterowane elektrycznie, lusterka zewnętrzne podgrzewane i sterowane elektrycznie, luk dachu regulowany mechanicznie, roleta szyby przedniej lewa i prawa regulowana mechanicznie, RO CD „fabryczny”, system nawigacji, klimatyzacja aut., fotel kierowcy regulowany, fotel kierowcy podgrzewany, system utrzymania pasa ruchu, system wspomagania hamowania awaryjnego, osłona p.najazdowa boczna lewa i prawa, leżanka kierowcy 1szt., kamera wsteczna, lakier kabiny kierowcy biały uni.Dokumentacja eksploatacyjna pojazdu: książka przeglądów serwisowych – brak; instrukcja obsługi pojazdu – brak.Kluczyk stacyjki i zamków drzwi – jedna sztuka.Zderzak przedni – miejscowe zarysowania i obtarcia powłoki lakierowej.Wyposażenie narzędziowe – niekompletne.
Ogumienie:
oś I lewa - prod: Continental Conti Hybrid HS3 rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 60%oś I prawa - prod: Continental Conti Hybrid HS3 rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 60%oś II lewa zew. - prod: Goodyear KMAX D rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 80%oś II lewa wew. - prod: Continental Conti Hybrid HS3 rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 80%oś II prawa zew. - prod: Goodyear KMAX D rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 80%oś II prawa wew. - prod: Goodyear KMAX D rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 80%oś III lewa - prod: Goodyear KMAX D rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 80%oś III prawa - prod: Goodyear KMAX D rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 80%koło apasowe - prod: Dunlop SP 344 rozm: 315/70 R22.5 zuż: ok. 90%
Uwagi:
1. Pojazd wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.2. Nie weryfikowano przebiegu pojazdu. Przebieg przyjęto na podstawie wskazań drogomierza.3. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Eurotaxglass’s VIII – 2024”, uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.4. Według CEPiK badania techniczne pojazdu ważne do – 02.11.2024r.