Silnik:
Rozruch oraz praca silnika w warunkach parkingowych w normie. Układ smarowania - poziom oleju na wskaźniku kontrolnym – powyżej min. Poziom cieczy w zbiorniku wyrównawczym układu chłodzenia – powyżej min. Komora silnika zabrudzona eksploatacyjnie. Zaleca się sprawdzenie pracy silnika w warunkach drogowych.
Podwozie:
Działanie układu hamulcowego i kierowniczego w warunkach parkingowych w normie. Układ wydechowy – pokryty korozją. Zaleca się sprawdzenie układów podwozia pojazdu w warunkach drogowych.
Nadwozie:
Barwa nadwozia – biała. Zderzak przedni – zagięcie ok. 40mm w części dolnej, otarcie po stronie lewej, miejscowe zarysowania. Szyba czołowa – drobne odpryski na powierzchni zewnętrznej. Pokrywa komory silnika – drobne zarysowania i odpryski powłoki lakierowej. Błotnik prawy – zagięcie poszycia ok. 40mm, drobne zarysowania. Drzwi prawe przednie – drobne zarysowania. Drzwi prawe tylne przesuwne – zagięcie poszycia ok. 80mm, drobne zarysowania. Poszycie tylne boku prawego – odprysk lakieru 3mm, 6mm, 10mm, zagięcie na odcinku ok. 100mm, drobne zarysowania. Zderzak tylny – liczne głębokie zarysowania z ubytkami tworzywa. Drzwi tyłu nadwozia – zagięcie poszycia ok. 100mm, miejscowe zagięcia poszycia, głębokie zarysowania na powierzchni ok. 30x60mm, brak ostatniej litery emblematu. Poszycie tylne boku lewego – miejscowe zagięcia, drobne zarysowania, miejscowe głębokie zarysowania we wnęce drzwi. Próg lewy - zagięcie z głębokim zarysowaniem na odcinku ok. 200mm. Drzwi lewe – odprysk lakieru 6mm, drobne zarysowania. Błotnik lewy – drobne zarysowania. Dach – drobne zarysowania.Zmierzona grubość powłoki lakierowej zewnętrznych metalowych elementów nadwozia: do 149µm.Podane przedziały grubości powłoki lakierowej dotyczą punktów pomiarowych. Nie mogą być traktowane jako gwarancja, że grubość powłoki lakierowej w innych punktach nie wykracza poza te przedziały. Pomiar powłoki lakierowej został wykonany urządzeniem będącym w posiadaniu rzeczoznawcy. Pomiar wykonany innym przyrządem może się różnić.
Układ przeniesienia napędu:
Skrzynia biegów – manualna 6 stopniowa. Działanie skrzyni biegów w warunkach parkingowych w normie. Napęd na oś przednią. Zaleca się sprawdzenie układów przeniesienia napędu w warunkach warsztatowych i wykonanie przeglądu. Obręcze kół stalowe 4 sztuki – koła wyposażone w kołpaki. Koło zapasowe - obręcz stalowa.
Wnętrze:
Deska rozdzielcza i poszycia tapicerskie wnętrza pojazdu – miejscowe zarysowania z ubytkami tworzywa. Poszycia tapicerskie foteli, wykładziny podłogi i podsufitki – miejscowe zabrudzenia, drobne rozdarcie poszycia siedziska fotela pasażera. Układ klimatyzacji wymaga sprawdzenia szczelności, uzupełnienia czynnika roboczego oraz oczyszczenia parownika i układu dolotowego powietrza do wnętrza.
Wyposażenie:
Elektrycznie regulowane szyby.Monitorowanie zmęczenia kierowcy.Radioodtwarzacz fabryczny.
Wyposażenie dodatkowe:
ABS, ASR, Dotykowy ekran, Elektrycznie sterowany hamulec postojowy, ESP (układ stabilizacji toru jazdy), Fotel kierowcy z manualną regulacją wysokości, Immobilizer, Kierownica wielofunkcyjna, Klimatyzacja, Komputer pokładowy, Lusterka boczne regulowane elektrycznie i ogrzewane, Poduszka kierowcy, Poduszka pasażera, Relingi dachowe, Światła do jazdy dziennej, Wskaznik temperatury zewnętrznej, Wspomaganie układu kierowniczego, Zamek centralny (zdalnie sterowany)
Ogumienie:
Prawy przód - prod: Kormoran Snow rozm: 205/60R16 zuż: 75%Lewy przód - prod: Kormoran Snow rozm: 205/60R16 zuż: 75%Prawy tył - prod: Kormoran Snow rozm: 205/60R16 zuż: 65%Lewy tył - prod: Kormoran Snow rozm: 205/60R16 zuż: 65%Zapas - prod: Hankook Ventus Prime 3 rozm: 205/60R16 zuż: 10%
Rok produkcji uwaga:
Pojazd z polskiej sieci dealerskiej.
Uwagi:
1. Termin badania technicznego – 26.01.2025.2. Książka serwisowa prowadzona w formie elektronicznej do weryfikacji w bazie producenta. Instrukcja obsługi – pojazd wyposażony.3. W adnotacjach dowodu rejestracyjnego widnieje wpis "VAT-1a".