ARHER - SALON MOTOCYKLI HONDA KRAKÓW
ul. Kapelanka 40, 30-347 Kraków
Mobile: +48 534 100 130 tel.: 12 261 00 83
www.arher.pl
CB125F
Witamy na wolności
Twoja swoboda jest teraz bliżej niż kiedykolwiek.
Odwiń rolgaz i wyrusz na podbój ulic, a poczujesz, że żyjesz. Bądź szybki. Bądź zwinny. Zachowaj pełną kontrolę. Jednocylindrowy silnik oferuje doskonałe przyspieszenie, które zwiększa poczucie wolności. Możesz jeździć gdziekolwiek i kiedykolwiek. Realizuj swoje marzenia. To jest Twój sposób na podbój miasta. To jest nowa Honda CB125F.
Spryciarz
Pokonaj miasto w pięknym stylu.
Nowa Honda CB125F budzi emocje przy każdej okazji. To poręczny i dynamiczny motocykl miejski o stylistyce bezkompromisowego naked'a, obok którego nie da się przejść obojętnie. Poczuj prawdziwą swobodę! Płynnie działający układ kierowniczy i lekkie, aluminiowe obręcze kół zwiększają zwrotność motocykla, który sprawnie przedziera się przez zatłoczone ulice miasta. Omiń korki i odkryj potencjał swojego miasta.
Zawładnij miastem
Dzięki nowej Hondzie CB125F będziesz zawsze na czele.
Dynamiczny, chłodzony powietrzem, 2-zaworowy silnik OHC jest wyposażony w elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI i współpracuje z 5-biegową skrzynią biegów. Dzięki wyjątkowo niskiemu zużyciu paliwa na poziomie 1,9 l / 100 km (cykl WMTC), oferuje zasięg ponad 600 km na jednym zbiorniku paliwa. Wysoki moment obrotowy w dolnym i średnim zakresie obrotów gwarantuje doskonałe przyspieszenie zarówno ze startu stojącego, jak i podczas jazdy. Silnik jest wyposażony w specjalny wałek wyrównoważający, który skutecznie eliminuje jego wibracje. Nowa, stalowa rama, teleskopowy przedni widelec i dwa tylne amortyzatory zapewniają perfekcyjny kompromis między stabilnością podczas jazdy na wprost i zachowaniem motocykla w zakręcie. Kiedy na ulicy jest wyjątkowo ciasno, kierowca doceni wąską sylwetkę CB i jego masę własną wynoszącą zaledwie 126 kg. Szeroka kierownica o kącie skrętu wynoszącym 45° ułatwi manewrowanie w korku.
Dane techniczne
Silnik
Typ Chłodzony powietrzem, 1-cylindrowy, 4-suwowy, 2-zaworowy, OHC z wałkiem wyrównoważającym
Pojemność skokowa 125 cm³
Średnica x skok tłoka 52,4 x 57,8 mm
Stopień sprężania 9,2:1
Moc maksymalna 10,6 KM przy 7750 obr,/min,
Moment obrotowy 10,2 Nm przy 6250 obr,/min,
Układ paliwowy
Dawkowanie paliwa Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
Zbiornik paliwa 13 litrów
Zużycie paliwa wg WMTC** 1,9 l/100 km
Instalacja elektryczna
Pojemność akumulatora 12V/6AH
Rozrusznik Elektryczny
Układ napędowy
Skrzynia biegów 5-stopniowa
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe
Napęd tylnego koła łańcuch O-ring
Rama
Typ Grzbietowa, z rur stalowych
Podwozie
Wymiary (dł. x szer. x wys.) 2035 x 765 x 1080 mm
Rozstaw osi 1295 mm
Kąt nachylenia główki ramy 26°
Wyprzedzenie 97 mm
Wysokość siedzenia 775 mm
Prześwit 160 mm
Masa własna pojazdu (z płynami i paliwem) 128 kg (P: 58 kg; 70 kg)
Zawieszenie
Przód 31 mm widelec teleskopowy, skok 120 mm
Tył Wahacz stalowy, podwójne konwencjonalne amortyzatory z 5-stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Hamulce
Przód 240 mm pojedynczy tarczowy, 2-tłoczkowy zacisk
Tył 130 mm, bębnowy
Opony
Przód 80/100 – 18M/C 47P
Tył 90/90 – 18M/C 51P
i566343623i