ARHER - SALON MOTOCYKLI HONDA KRAKÓW
ul. Kapelanka 40, 30-347 Kraków
Mobile: +48 534 100 130 tel.: 12 261 00 83
www.arher.pl
PCX125
Kolory dostępne od ręki:
- srebrny
- czerwony
- czarny
Nowa wersja, jednego z najpopularniejszych jednośladów w Europie, to efekt wieloletniego doświadczenia Hondy w udoskonalaniu konstrukcji, nawet tych o najmniejszych pojemnościach.
Nowoczesna stylistyka idealnie pasuje do miejskiego stylu bycia, a kompaktowe wymiary pozwalają z łatwością i zwinnością pokonywać zakorkowane ulice. Najważniejszy jest jednak imponujący stosunek jakości do ceny, gwarantujący niski koszt zakupu i utrzymania, dzięki m.in. solidnemu silnikowi wyróżniającemu się niewielkim zużyciem paliwa.
Atrakcyjniejszy wygląd i większa wygoda
Kluczowym aspektem nowego PCX125 są ergonomiczne, sportowe i smukłe linie oraz jeszcze wyższy komfort i praktyczność. Bardzo cenne okazały się pod tym względem wskazówki od samych użytkowników. Nowe oświetlenie w technologii LED zmniejsza pobór prądu. Nowością są także m.in. przycisk świateł awaryjnych, zegarek na panelu wskaźników oraz zintegrowane gniazdo 12V AC.
Jednym z najważniejszych aspektów jest spalanie, które w wersji 2014 okazuje się jeszcze niższe, dzięki redukcji tarcia wewnątrz samego silnika oraz zastosowaniu opon o niskim oporze toczenia. Pojemność zbiornika paliwa zwiększyła się z 5,9 do 8 litrów, co zapewnia zasięg ponad 350 km bez tankowania.
PCX jest również standardowo wyposażony w system Idle Stop. To innowacyjne wśród jednośladów rozwiązanie wyłącza silnik przy wolnych obrotach, gdy skuter zatrzymuje się w korku lub przed światłami. Przy odkręceniu rolgazu motor uruchamia się automatycznie i bez zwłoki przekazuje napęd na tylne koło.
Nowy PCX125 jest nie tylko ekonomiczny, ale także atrakcyjny cenowo w zakupie i użytkowaniu, oferując jednocześnie wysoką jakość wykonania i niezawodność, z której słyną skutery Hondy.
Dane techniczne
Silnik
Średnica x skok tłoka (mm)
52,4 x 57,9
Dawkowanie paliwa
Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
Stopień sprężania
11,0:1
Pojemność skokowa (cm³)
125
Typ silnika
Chłodzony cieczą, 1-cylindrowy, 4-suwowy, 2-zaworowy, SOHC
Moc maksymalna (KM)
11,7 KM przy 8500 obr/min
Maks. moment obrotowy (Nm)
12 Nm przy 5000 obr/min
Rozrusznik
Elektryczny
Koła
Hamulec przedni
220 mm pojedynczy tarczowy, 3-tłoczkowy zacisk, CBS
Hamulec tylny
130 mm bębnowy, CBS
Zawieszenie przednie
31 mm widelec teleskopowy, skok 100 mm
Zawieszenie tylne
Wachacz aluminiowy, podwójne amortyzatory, skok 75 mm
Opona przednia
90/90 14M/C (46P)
Opona tylna
100/90 14M/C (57P)
Koło przednie
5-ramienne z odlewu aluminium
Koło tylne
5-ramienne z odlewu aluminium
Wymiary i Waga
Pojemność akumulatora (VAh)
12 V / 6 Ah
Kąt pochylenia główki ramy
27°
Wymiary (dł. x szer. x wys.) (mm)
1930 x 740 x 1100
Typ ramy
Stalowa, rurowa, dolna belka nośna
Pojemność zbiornika paliwa (litry)
8,0
Zużycie paliwa (l / 100 km)
2,1 z systemem Idle Stop
Pojemność zbiornika paliwa (litry)
8
Prześwit (mm)
130
Masa własna pojazdu (kg)
130
Wysokość siedzenia (mm)
760
Wyprzedzenie (mm)
85
Rozstaw osi (mm)
1315
Skrzynia Biegów
Sprzęgło
Automatyczne, odśrodkowe
Przełożenie końcowe
pas napędowy (V-belt)
Skrzynia biegów
V-MATIC bezstopniowa
i566343626i