Silnik:
Rozruch silnika łatwy. Parametry pracy silnika w normie. Układ smarowania – miejscowe wycieki oleju przez uszczelnienia silnika. Silnik, osprzęt silnika – zabrudzone. Układ wydechowy – miejscowo skorodowane elementy układu.
Podwozie:
Układ kierowniczy – funkcjonowanie układu w warunkach parkingowych prawidłowe. Układ hamulcowy – funkcjonowanie układu w warunkach parkingowych prawidłowe. Rama pojazdu – pokryta zaschniętym błotem i resztkami zastygłego betonu; ogniska korozji na elementach ramy i elementach układów podwozia.
Nadwozie:
Betonomieszarka: [INTERMIX GMBH].Typ – IMI 8 C.Pojemność – 8 m3. Nr fabryczny – 85 0849.Rok budowy – 2011.Podajnik taśmowy: [THEAM].Typ – TD 16.15.Nr fabryczny – 85 0849.Rok budowy – 2011.Podajnik taśmowy wyposażony w pilot zdalnego sterowania.Obtarcia i ubytki powłoki lakierowej, ogniska korozji elementów ramy zbiornika. Obtarcia i odpryski powłoki lakierowej, ogniska korozji zbiornika obrotowego. Powiększone luzy na łożyskach rolek mechanizmu obrotu zbiornika; powiększone zużycie powierzchni roboczych pierścieni oporowych zbiornika. Zanieczyszczenia miejscowe zbiornika i elementów układu spustowego stężałym betonem. Zanieczyszczenia stężałym betonem; obtarcia i ubytki powłoki lakierowej, ogniska korozji elementów podajnika tamowego. Obtarcia i odpryski powłoki lakierowej, ogniska korozji zbiornika obrotowego.Nie sprawdzono betoniarki i podajnika taśmowego podczas pracy.Dokumentacja eksploatacyjna zabudowy podwozia – brak.
Układ przeniesienia napędu:
Skrzynia biegów automatyczna ze sprzęgłem, napęd na oś III i na oś IV. Elementy układu przeniesienia napędu w warunkach parkingowych funkcjonują prawidłowo, układ sterowania elektrycznego skrzyni biegów wymaga sprawdzenia w warunkach stanowiskowych. Koła jezdne stalowe (12szt.) – ogniska korozji obręczy kół. Koło zapasowe – pojazd niewyposażony.
Wnętrze:
Wnętrze kabiny zaśmiecone. Poszycia tapicerskie kabiny kierowcy – zabrudzone, rozerwana tapicerka fotela kierowcy. Poszycia plastikowe kabiny kierowcy – zabrudzone,zarysowania i obtarcia powierzchni poszyć. Układ klimatyzacji – układ wymaga przeglądu w serwisie.
Wyposażenie:
Wyposażenie pojazdu: immobiliser, skrzynia biegów automatyczna ze sprzęgłem, napęd na oś III i na oś IV, oś II kierowana, zawieszenie resory paraboliczne, hamulce bębnowe, ABS, TC, wspomaganie układu kierowniczego, układ regulacji obrotów silnika, blokada mechanizmu różnicowego, zbiornik paliwa x 1, osłona p.słoneczna zewnętrzna, światła do jazdy dziennej, światła p.mgłowe, tachograf elektroniczny, wyświetlacz wielofunkcyjny, szyby drzwi sterowane elektrycznie, lusterka zewnętrzne podgrzewane i sterowane elektrycznie, RO CD „fabryczny”, klimatyzacja aut., fotel kierowcy regulowany, zespół lamp błyskowych, lakier kabiny kierowcy biały uni.Dokumentacja eksploatacyjna pojazdu: książka przeglądów serwisowych – brak, instrukcja obsługi pojazdu /j.obcy/ – pojazd wyposażony.Kluczyk stacyjki i zamków drzwi kabiny – jedna sztuka.Zderzak przedni – pęknięte pokrycie zderzaka.Wyposażenie narzędziowe – niekompletne.
Ogumienie:
oś I lewa - prod: Nokian Hakkapelita Truck F2 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 70%oś I prawa - prod: Nokian Hakkapelita Truck F2 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 70%oś II lewa - prod: Fullrun TB888 rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 30%oś II prawa - prod: Power Trac rozm: 385/65 R22.5 zuż: ok. 90%oś III lewa zew. - prod: Bridgestone Ecopia rozm: 315/80 R22.5 zuż: ok. 90%oś III lewa wew. - prod: Bridgestone Ecopia rozm: 315/80 R22.5 zuż: ok. 90%oś III prawa zew. - prod: Continental Conti Hybrid HS3 rozm: 315/80 R22.5 zuż: ok. 90%oś III prawa wew. - prod: Continental Conti Hybrid HS3 rozm: 315/80 R22.5 zuż: ok. 90%oś IV lewa zew. - prod: Continental Conti Hybrid HS3 rozm: 315/80 R22.5 zuż: ok. 90%oś IV lewa wew. - prod: Continental Conti Hybrid HS3 rozm: 315/80 R22.5 zuż: ok. 90%oś IV prawa zew. - prod: Hankook DH31 rozm: 315/80 R22.5 zuż: ok. 90%oś IV prawa wew. - prod: Continental Conti Hybrid HS3 rozm: 315/80 R22.5 zuż: ok. 90%koło zapasowe - brak - prod: x rozm: x zuż: x
Uwagi:
1. Pojazd wymaga usunięcia uszkodzeń, niesprawności i usterek wykazanych w Ocenie.2. Pojazd sprawdzano w warunkach parkingowych, nie sprawdzono funkcjonowania mieszalnika i podajnika taśmowego.3. Nie weryfikowano przebiegu pojazdu. Przebieg przyjęto na podstawie wskazań drogomierza.4. Wartość przedmiotowego pojazdu w dniu badania określono w oparciu o notowania Eurotaxglass’s X – 2024”, notowania cen na portalach internetowych, uwzględniając: rok produkcji pojazdu, datę pierwszej rejestracji, przebieg, stwierdzony stan techniczny, braki w ukompletowaniu, przewidywany koszt naprawy, poziom utrzymania, pochodzenie pojazdu, regionalną sytuację rynkową, lokalną sytuację rynkową, stan ogumienia.