callZadzwoń
arrow_back

DAF LF-series

2019·472634 km·Diesel
89 439 PLN



Podstawowe informacje

Kategoria ofertySamochody ciężarowe
MarkaDAF
VINXLR... 
Rok produkcji2019
Dopuszczalna ładowność8960 kg
Dopuszczalna masa całkowita19000 kg
Oferta firmowaTak
Moc silnika325 KM
Skrzynia biegówManualna
NapędInny




Opis


Syndyk masy upadłości ogłasza konkurs ofert pisemnych na wybór nabywcy pojazdu i ruchomości wchodzących w skład masy upadłości Sławomira Kępczyńskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą ACTV Sławomir Kępczyński w upadłości. Podstawowym kryterium przy wyborze oferenta jest wysokość zaoferowanej ceny. Celem konkursu ofert jest sprzedaż pojazdu i ruchomości wchodzących w skład masy upadłości i objętych spisem inwentarza, tj.: 1. samochód ciężarowy DAF LF 320 MR 18; 2. metalowa lampka srebrna; 3. czytnik kart kierowcy; 4. oczyszczacz powietrza; 5. komputer stacjonarny; 6. ekspres do kawy; 7. lampka nocna; 8. zasilacz UPS; 9. drukarka xserox 3330vPHAZER; 10. wieża mała sony z głośnikami (komplet); 11. mikrofala Samsung; 12. odkurzacz home; 13. 2 lampki ledowe; 14. monitor Acer 15”; 15. drukarka workcentre 3225; 16. monitor philips 27”; 17. 2 biurka; 18. 5 kontenerków; 19. szafka metalowa; 20. szafka MDF, Przedmiot sprzedaży sprzedawany jest łącznie. Cena minimalna Przedmiotu Sprzedaży została określona w postanowieniu Sędziego-Komisarza o wyrażeniu zgody na sprzedaż z wolnej ręki i wynosi łącznie 89 439,00 brutto (słownie: osiemdziesiąt dziewięć tysięcy czterysta trzydzieści dziewięć złotych i 00/100 brutto). Warunkiem przystąpienia do konkursu ofert jest wpłacenie wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wpłacone przez oferenta wadium jest nieoprocentowane. Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy masy upadłości o nr 77 8436 0003 0000 0026 9690 0001, prowadzony przez Mikołowski Bank Spółdzielczy, w tytule przelewu podając: „wadium, konkurs ofert, pakiet, Sławomir Kępczyński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ACTV Sławomir Kępczyński w upadłości, WA1M/GUp/15/2025”. Oferty należy składać do Alerion spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – syndyka masy upadłości – Kancelaria Syndyka (ul. Bagno 2/69, 00-112 Warszawa) w terminie do dnia 26.11.2025 r. do godziny 12:00. Oferty mogą być także wysyłane drogą pocztową lub przesyłkami kurierskimi – w takim przypadku za złożoną w terminie ofertę należy uznać taką, która do Kancelarii wpłynie do dnia 26.11.2025 r. do godziny 12:00. Otwarcie ofert oraz rozstrzygnięcie konkurs ofert nastąpi w dniu 26.11.2025 r. w Kancelarii Syndyka (ul. Bagno 2/69, 00-112 Warszawa) o godz. 12:15. Z operatami szacunkowymi można się zapoznać (a także uzyskać dodatkowe informacje, w tym o wymogach formalnych ofert oraz o terminie oględzin ruchomości) w Kancelarii Syndyka w Warszawie, ul. Bagno 2/69, po uprzednim kontakcie telefonicznym (12 222 34 98) lub na stronie internetowej www.aegis.pl/ .

* Sprzedawca produktu objętego niniejszą ofertą jest przedsiębiorcą

ADMINISTERlocation_on Warszawafavorite Obserwuj salon