Audi A6 C5
2001·347000 km·Gaz·2771 cm³
6 500 PLNDo negocjacjiPodstawowe informacje
VINWAU...
GeneracjaC5 (1997-2004)
Rok produkcji2001
StanUżywane
Oferta prywatnaTak
TypKombi
Wersja wyposażeniaQuattro Xenon Skóra Klima
Pojemność silnika2771 cm³
Moc silnika193 KM
Skrzynia biegówManualna
Napęd4x4
KlimatyzacjaAutomatyczna
KolorGranatowy
Rodzaj lakieruMetalik
Kraj pochodzeniaSzwajcaria
Pierwszy właścicielTak
Liczba drzwi5
Liczba miejsc5
Cena do negocjacjiTak
Historia pojazdu
Zleć badanie przed zakupem
Opis
Witajcie.
Sprzedaję dziś auto mojego Taty z uwagi na to że nastąpiła wymiana na nowsze.
Pojazd został sprowadzony ze Szwajcarii z przebiegiem 220.000 km i w Polsce jest dokładnie 10 lat w jednych rękach.
Posiada dosyć rzadki wzór kolorystyczny, ponieważ do karoserii w kolorze granatowej perły dokomponowane jest granatowe wnętrze - deska rozdzielcza, wszystkie plastiki, dywaniki, tapicerki i prawdziwa (!) skóra na siedzeniach - wszystko jest niebieskie. Jak na swoje lata i przebieg, oceniam wnętrze na bardzo ładne.
Ponieważ zajmuję się zawodowo montowaniem instalacji gazowych i mechaniką, auto jest zagazowane u nas, tzn w GZW Odbudowa i Tuning i mam nadzieję, że to jest wystarczającą rekomendacją jakości instalacji :) Dla dociekliwych: Sterownik STAG 300-6, pojedyncze wtryskiwacze Hana 2000, reduktor Magic III evolution, zbiornik 650x270 (69l), wlew pod klapką.
Ponadto samochód jest pod moją opieką jeśli chodzi o mechanikę - miał wymieniony komplet amortyzatorów (Sachs/Kayaba), hamulce (ATE/Ferodo), elementy zawieszenia (Lemforder/ Meyle HD), rozrząd (ok 10.000 km temu - Conti/ INA wraz z łańcuszkami), regularny serwis filtrów i oleju (Mann/Purflux, Motul 8100 XCESS 5W40) - tu na niczym nie było oszczędzane i jest utrzymywane w nienagannym stanie.
Cztery lata temu zawiodła automatyczna skrzynia biegów. Jej naprawa to spory wydatek, a nowych części nie ma nawet w serwisie Audi. Padła decyzja o przekładce na manual - i to był strzał w dzieiątkę! Auto dostało skrzynię sześciobiegową z A6 C5 TDI o długich przełożeniach - na 6. przy 100km/h jest 1850 obr/min - auto zrobiło się o 20% cichsze, a przy tym nieprawdopodobnie spadło zużycie paliwa - jazda z przepisowymi prędkościami na trasie to zaledwie 10,6-11 l gazu, w mieście 14. Małym mankamentem jest zastosowane wzmocnione sprzęgło z RS4 B5 2,7 Biturbo od SID Motorsport- jego wyciśnięcie wymaga relatywnie dużej siły, no ale coś za coś. Nie do zabicia.
Auto stoi na oryginalnych felgach aluminiowych 16" i oponach M+S Nexen - około 6mm bieżnika, działają jak należy.
Elektryka działa jak należy - chodzą wszystkie szyby, regulacja foteli góra-dół (przód tył manualnie), grzanie siedzeń, oświetlenie, wycieraczki - wszystko jak należy.
Samochód posiada fabrycznie obniżone zawieszenie, co z jednej strony daje dodatkową stabilność w zakrętach i poprawia sylwetkę auta, z drugiej każe uważać na garbach spowalniających, bo można zahaczyć o Matkę Ziemię
Klosze lamp głównych są po spolerowaniu, bo jak wszystkie one - były już bardzo kiepskie, obecnie wyglądają całkiem przyzwoicie, co w połączeniu z ksenonowym oświetleniem, robi niezłą robotę w nocy.
Żeby dopełnić obrazu, pora wymienić mankamenty. Po pierwsze - auto nosi na sobie trochę rysek i pamiątki parkingowe - nikt tego nie usuwał, bo Tato jest osobą o takie rzeczy mało dbającą. Cóż, naukowcy tak mają ;). Jakiś troglodyta przechodząc obok auta dodatkowo zrobił mu pod domem rysę przez prawie całą prawą burtę - niestety urody ona nie dodaje.
Auto fabrycznie nie posiada radioodbiornika - taka ciekawostka.
Zdechł też niedawno sterowniczek airbagów - zgłasza internal error i świeci lampką, wymaga wymiany, jednak z nawału obowiązków nie miałem kiedy go wypruwać z tunelu środkowego - to trzeba sobie będzie zrobić, części używane do tego modelu są tak tanie, że sprzedawane niemal na wagę :)
Pewne zastrzeżenia mam do silnika - co prawda oddaje moc absolutnie prawidłowo, zapala od dotknięcia i nie zużywa oleju, ale jego praca przy niektórych rejestrach obciążeń jest jak na moje wrażliwe ucho za głośna - podejrzewam jakiś luz na sworzniu tłokowym. Tato tego nawet nie wychwycił, odkryłem to przypadkiem jadąc z nim - mam wyczulone ucho na takie historie. Dlatego też cena nie jest wygórowana, nabywca może rozważyć w jakiejś przyszłości wymianę silnika, które są w szerokim dostępie i w śmiesznych pieniądzach. Na życzenie możemy to zrobić u nas w warsztacie.
Auto niedługo kończy kolejny okres ubezpieczenia i badania technicznego - żeby go przeprowadzić, konieczna jest wymiana zbiornika LPG, wtedy można przeprowadzić badanie, ale byłem na stacji okręgowej kilka dni temu prosząc o nieformalne sprawdzenie - mam zapewnienie że auto przegląd na pewno przejdzie.
Cena pojazdu uwzględnia więc nowy zbiornik z protokołem TDT na 10 lat, oraz badanie techniczne - wsiadasz i odjeżdżasz!
Zapraszam do oględzin i na przejażdżkę
* Sprzedawca produktu objętego niniejszą ofertą jest osobą prywatną
SebastianSlocation_on Gliwice