Mitsubishi Challenger
Mitsubishi Challenger to jedna z wielu nazw dla tego samego modelu. Mitsubishi Pajero Sport w zależności od rynku, na który trafiło, nazywano: Mitsubishi Montero/Shogun Sport, Mitsubishi G-Wagon, Mitsubishi Nativa oraz Mitsubishi Challenger.
Pierwsza generacja
Pierwsza wersja modelu została zaprezentowana w 1996 roku. To duży 5-drzwiowy SUV. Pierwsza generacja, która była produkowana w latach 1996-2003 miała klasyczne kształty nadwozia. Była dość prosta i kanciasta, tak jak przystało na klasycznego SUVa tego gabarytu. Jeden z wariantów wyposażenia obejmował montaż w dolnej części nadwozia paneli imitujących drewno. Miały one zabezpieczać lakier podczas poruszania się w trudnym terenie. Auta te zostały wyposażone w potężne napędy R4 i V6, które były odpowiedzialne za jego sportowe osiągi.
Druga generacja
Pajero Sport II było produkowane w latach 2003-2016. Nawiązywało ono stylistycznie do swojego poprzednika, ale zostało bardzo unowocześnione. Odświeżono sylwetkę i zadbano o to, by przód Challengera został dopasowany do aktualnych trendów. Z przodu postawiono na duże reflektory o prostokątnym kształcie, które zostały połączone z masywną atrapą chłodnicy. Centralnie umieszczono duży emblemat marki. Auto prezentuje się masywnie i muskularnie.
Trzecia generacja
Mitsubishi Challanger III jest produkowany od 2016 roku. Ponownie zdecydowano się na potężne odświeżenie modelu i dopasowanie go do współczesnej stylistyki marki. Na przodzie auta wykorzystano chromowaną atrapę chłodnicy oraz chromowane ramki do tego, by utworzyć dużą literę X. Po jej bokach znajdują się reflektory o drapieżnym wyrazie. W zderzaku umieszczono światła do jazdy dziennej. Zmieniono też kształt bocznych szyb samochodu. Tylne zostały zmniejszone, co nadało sylwetce dynamiki.