Sprowadzony ze Szwecji. Kupiony od osoby prywatnej. Oryginalny przebieg łatwy do potwierdzenia. Dynamiczny silnik benzynowy 1.6 turbo o mocy 190KM. Kupujący zwolniony z opłaty skarbowej 2%. Nowe opony. Możliwość sprawdzenia stanu technicznego na dowolnej stacji diagnostycznej. W cenie 12 miesięczna gwarancja GetHelp
Rok 2011
Silnik 1.6 DIG-T
Moc 190KM
Przebieg 261000km
Napęd 4x4
Automatyczna skrzynia biegów
Nawigacja
Kamera cofania
Radio bluetooth USB
Podgrzewane fotele
Elektrycznie składane lusterka
Elektryczne szyby
Klimatyzacja automatyczna
Elektryczne ogrzewanie postojowe
System bezkluczykowy
ZA DARMO 12 miesięczna Gwarancja GetHelp, którą mogą być objęte następujące elementy:
Aplikacja mobilna iHelp® - (umożliwiająca całodobowe zgłaszanie awarii 24/7, również w dni wolne)
Szybkie naprawy na drodze - (usterek możliwych do usunięcia w warunkach poza warsztatowych)
Holowanie do warsztatu - (do jednego z ponad 1500 współpracujących warsztatów w całej Polsce)
Naprawy warsztatowe - (pokrycie kosztów diagnozy, zakupu niezbędnych części oraz robocizny)
Silnik (diesel, benzyna, LPG) - (wewnętrzne uszkodzenia silnika np. tłoki, zawory, głowica silnika)
Automatyczna skrzynia biegów - (wszystkie skrzynie automatyczne i półautomatyczne np. DSG)
Manualna skrzynia biegów - (elementy wewnętrzne skrzyni biegów np. koła zębate, wybieraki)
Komputer główny silnika - (usterki elektroniczne jednostki sterującej z programowaniem)
Dyferencjał - (tzw. mechanizm różnicowy wraz z kołami zębatymi oraz łożyskowaniem)
Układ hamulcowy - (bez elementów eksploatacyjnych np. klocków hamulcowych)
Układ chłodzenia - (m.in. chłodnica płynu chłodzącego, wentylator, termostat)
Wał napędowy - (z korpusem, podporą i łożyskiem podporowym)
Most napędowy - (z obudową mostu oraz przekładnią główną)
Turbosprężarka – (wraz z zaworami i nastawnikami turbiny)
Koło zamachowe dwumasowe - (z wieńcem zębatym)
Pompa paliwa - (pompy rotacyjne, wirnikowe, elektryczne)
Półoś napędowa - (półoś z piastą koła, przegubem i łożyskiem)
Układ zapłonowy - (świece, aparat i cewki zapłonowe, stacyjka)
Rozrusznik i alternator - (wewnętrzne uszkodzenia wraz z obudową)
Kolumna kierownicza - (łącznie z wałem z przegubem krzyżakowym)
Przekładnia kierownicza - (maglownicą z wałkami, łożyskami i obudową)
Wspomaganie kierownicy - (z pompą wspomagania, przekładnią i kolumną)
Zawór recyrkulacji spalin EGR - (wewnętrzne uszkodzenia wraz z czujnikiem NOx)
Filtr cząstek stałych DPF/GPF/FAP - (wraz z katalizatorem, obudową i rdzeniem filtra)
Zapraszam do kontaktu