Silnik:
Układ smarowania - poziom oleju na wskaźniku kontrolnym – powyżej max. Poziom cieczy w zbiorniku wyrównawczym układu chłodzenia – powyżej min. Rozruch oraz praca silnika w warunkach parkingowych w normie. Komora silnika zabrudzona eksploatacyjnie. Zaleca się sprawdzenie pracy silnika w warunkach drogowych. Aktywny komunikat "insp".
Podwozie:
Działanie układu hamulcowego i kierowniczego w warunkach parkingowych w normie. Tarcze oraz klocki hamulcowe przednie kwalifikują się do wymiany. Brak części osłon dolnych silnika. Połamane mocowanie osłony podwozia. Układ wydechowy – pokryty korozją. Zaleca się sprawdzenie układów podwozia pojazdu w warunkach drogowych.
Nadwozie:
Barwa nadwozia – biała. Nadwozie częściowo oklejone materiałami reklamowymi. Reflektor lewy - połamane mocowanie i obudowa. Zderzak przedni – odkształcenie po stronie prawej,zarysowania i odpryski lakieru na poszyciu zewnętrznym. Szyba czołowa – głębokie zarysowania łukowe, drobne odpryski na powierzchni zewnętrznej. Pokrywa komory silnika – drobne zarysowania i odpryski powłoki lakierowej. Błotnik prawy – zagięty na odcinku ok 100mm, drobne zarysowania. Próg prawy - zagięcia na odcinkach ok 80mm, 100mm. Drzwi prawe przednie – drobne zarysowania. Drzwi prawe tylne – drobne zarysowania. Poszycie tylne boku prawego – wyrwana pokrywa wlewu paliwa, drobne zarysowania. Zderzak tylny – odkształcenia, zarysowania. Pokrywa bagażnika – zagięcia punktowe, drobne zarysowania. Poszycie tylne boku lewego – zagięcie punktowe, drobne zarysowania. Drzwi lewe tylne – drobne zarysowania. Drzwi lewe przednie – zagięcie w części dolnej, drobne zarysowania. Próg lewy - ubytki lakieru. Lusterko lewe - porysowana obudowa. Błotnik lewy – zagięcie punktowe, drobne zarysowania. Dach – zagięcie punkowe, drobne zarysowania. Zmierzona grubość powłoki lakierowej pokrywy komory silnika: do 384um, progu lewego: do 350um, drzwi prawych i lewych: do 315um /pomiar wraz z grubością okleiny. Zmierzona grubość powłoki lakierowej pozostałych zewnętrznych metalowych elementów nadwozia: do 130um.
Układ przeniesienia napędu:
Skrzynia biegów – manualna 5 biegowa. Wycieki oleju spod uszczelnień skrzyni biegów. Napęd na oś przednią. Zaleca się sprawdzenie układów przeniesienia napędu w warunkach warsztatowych i wykonanie przeglądu. Obręcze kół - stalowe 5 sztuk. Kołpaki kół - 4 sztuki.
Wnętrze:
Deska rozdzielcza i poszycia tapicerskie wnętrza pojazdu – miejscowe zarysowania z ubytkami tworzywa. Poszycia tapicerskie foteli przednich, kanapy tylnej, wykładzin podłogi i podsufitki – miejscowo zabrudzone. Układ klimatyzacji wymaga sprawdzenia szczelności, uzupełnienia czynnika roboczego oraz oczyszczenia parownika i układu dolotowego powietrza do wnętrza. Uszkodzona wykładzina bagażnika. Wykładzina podłogi = punktowe wypalenie.
Wyposażenie:
Szyby drzwi przednich sterowane elektrycznie.
Wyposażenie dodatkowe:
ABS, ESP (układ stabilizacji toru jazdy), Immobilizer, Klimatyzacja, Lusterka boczne regulowane elektrycznie i ogrzewane, Poduszka kierowcy, Poduszka pasażera, Poduszki boczne, Radio CD, Wspomaganie układu kierowniczego, Zamek centralny (zdalnie sterowany), Zderzaki w kolorze nadwozia
Ogumienie:
Lewy przód - prod: Vredestein Snowtrack 3 rozm: 165/70R14 zuż: 95%Prawy przód - prod: Vredestein Snowtrack 3 rozm: 165/70R14 zuż: 95%Lewy tył - prod: Vredestein Snowtrack 3 rozm: 165/70R14 zuż: 80%Prawy tył - prod: Vredestein Snowtrack 3 rozm: 165/70R14 zuż: 80%Zapas - prod: Hankook rozm: 165/70R14 zuż: 30%
Uwagi:
1. Termin badania technicznego wg Cepik: 18.04.2025.2. Brak instrukcji obsługi i książki serwisowej. 3. Przebiegu pojazdu nie weryfikowano, przyjęto na podstawie wskazań drogomierza.