Volkswagen Golf V
2008·197926 km·Diesel·1968 cm³
14 999 PLNDo negocjacjiPodstawowe informacje
VINWVW...
GeneracjaV (2003-2009)
Rok produkcji2008
StanUżywane
Oferta prywatnaTak
TypHatchback
Wersja wyposażeniaTrendline
Pojemność silnika1968 cm³
Moc silnika140 KM
Skrzynia biegówManualna
NapędNa przednie koła
KlimatyzacjaAutomatyczna
KolorCzarny
Rodzaj lakieruMetalik
Kraj pochodzeniaNiemcy
Kraj rejestracjiPolska
Liczba drzwi5
Liczba miejsc5
Filtr cząstek stałychTak
Cena do negocjacjiTak
Historia pojazdu
Zleć badanie przed zakupem
Opis
Szanowni Państwo,
Na sprzedaż posiadam Volkswagena Golfa V (5) generacji z silnikiem 2.0 TDI 140 KM (wersja BMM) z filtrem DPF w wysokiej wersji wyposażenia. Skrzynia biegów manualna, 6 przełożeń. Rzeczywisty przebieg samochodu ok 198 tys. km, którego potwierdzeniem jest sam samochód. Prowadzi się on w sposób zwarty i pewny. Średnie spalanie 60 % trasa 40 % miasto to 6,2 l. Oleju nie dolewałem od wymiany do wymiany (nie było potrzeby), płyny utrzymują się w normie. Sprawnie przyspiesza i hamuje. Przegląd przeszedł bez problemu. Brak problemów z DPF - trasy i nietrzymanie silnika na przesadnie niskich obrotach zapewne w tym pomogły.
Brak widocznej korozji na nadwoziu, za progi można podnosić samochód (np do wymiany kół), zdjęcia w zał.
Badanie techniczne ważne do 29.05.2024.
OC ważne do 27.05.2024.
Bogate wyposażenie samochodu: automatyczna klimatyzacja, światła i wycieraczki; elektryczne szyby i lusterka (podgrzewane); podgrzewane siedzeń przednich; tempomat; radio z CD.
Jestem drugim właścicielem w kraju. Odkupiłem go od znajomego rodziny (mechanika), który osobiście sprowadził samochód z Niemiec i następnie sam go użytkował
Przez czas pobytu w Polsce zostały wymienione m.in.:
- nowy akumulator, świece żarowe, rozrząd (przy 131 449 km - jeszcze można spokojnie jeździć), paski klinowe, olej silnika i skrzyni biegów, płyn hamulcowy - jeszcze przez poprzedniego właściciela w 2019r.
- wymiana czujnika doładowania turbiny - 2021r.
- nowe klocki i tarcze hamulcowe przód FEBI - 2022r.
- wymiana zaworu EGR na nowy Delphi (silnik bardzo sprawnie się nagrzewa), regeneracja przednich i tylnych zacisków hamulcowych - 2023 r.
- wymiana łącznika elastycznego wydechu -2023r.
Niewiele jest golfów z tak niskim przebiegiem i tak niską ceną. Jest ona spowodowana zarysowaniami na karoserii oraz poniższymi usterkami, które nie unieruchamiają samochodu:
1. Klimatyzacja ze względu na drobne nieszczelności wymaga albo dobicia i będzie działać przez pewien czas, albo usunięcia nieszczelności.
2. Słaby nawiew na podszybie – jeden mechanik coś próbował działać w tym temacie jakiś czas temu, ale średnio mu poszło – jest trochę lepiej, ale wciąż nie jest tak jak być powinno. Przed tą zimą miałem się tym zająć, ale podjąłem decyzje o sprzedaży.
3. Około 1,5 miesiąca temu podczas jazdy na obwodnicy przy zimnym silniku i rozpędzaniu się na 3 biegu samochód wpadł w tryb awaryjny. Po zjechaniu na stację, wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika - jechał już bez problemu. Jednak po powrocie z trasy, udałem się do mechanika na ogólną weryfikację pracy silnika. Mechanik odczytał, że turbina trochę przeładowuje i jest to związane z jej kierownicą, którą mechanicznie rozruszał. Od tego momentu błąd się nie pojawił ponownie, a zrobiłem ok. 1500 km w tym jedna trasa 800km i wiele kilometrów po mieście, lecz wspominam o tym, ponieważ mechanik zwrócił uwagę, że usterka może wrócić i wtedy trzeba będzie zregenerować turbinę.
Nie ma problemu z weryfikacją stanu pojazdu na stacji kontroli pojazdu, podpięciem pod komputer, zmierzenie miernikiem lakieru. Nie jestem mechanikiem, piszę to co wiem, a wiem też, że jest to samochód używany i zawsze może coś jeszcze wyjść - proszę mieć to na uwadze. Niemniej uważam, że samochód jest warty swojej ceny.
Do samochodu dorzucam:
- dywaniki welurowe VW,
- silniczek do spryskiwaczy (poprzedniemu właścicielowi przestały raz działać, kupił silniczek, ale się same naprawiły - mi nigdy już nie sprawiły problemu),
- książkę sam naprawiam;,
- klocki przednie wraz z tarczami w dobrym stanie (jednak winne lekkiemu biciu były zapieczone zaciski - już zregenerowane),
- w bagażniku oryginalny zestaw naprawczy kół,
- bonus dla zdecydowanego nabywcy: komplet kół zimowych z 2021 roku 2x Dębica HP i 2x całoroczne Dunlopy (dobrze sprawują się nawet na śniegu, były zamontowane na tylnej osi) wraz z oryginalnymi kołpakami VW. Opony były nowe, więc wystarczą jeszcze na wiele sezonów.
Obecnie założone na oryginalnych felgach VW 16" letnie opony Continental 2x 2017 i 2 x 2015 rok, jeszcze na 1-2 sezony spokojnie.
Umowa sprzedaży bezpośrednio ze mną, jestem jedynym właścicielem, dwa kluczyki do auta, dowód, karta i wszystkie papiery, które posiadam wraz z książeczką serwisową.
Proszę o kontakt telefoniczny w godzinach 9-21. Gdybym nie odbierał oddzwonię.
Odpisuję na e-maile, smsy.
Możliwość oglądania samochodu poniedziałek-piątek po godzinie 18. W weekendy cały dzień po wcześniejszym umówieniu się.
Samochód jest na Karwinach (Gdynia). Przebieg może nieznacznie rosnąć, ponieważ samochód jest ciągle w użytku.
Samochód sprzedaje z powodu zmiany pracy i związanym z tym ograniczeniem dalszych wyjazdów. Obecnie jeżdżę praktycznie tylko po mieście i po sprzedaży będę poszukiwał samochodu z automatyczną skrzynią biegów.
Zapraszam do kontaktu i zakupu!
Przemysław
* Sprzedawca produktu objętego niniejszą ofertą jest osobą prywatną
PLGKlocation_on Gdynia