callZadzwoń

Volkswagen Golf V

2008·197926 km·Diesel·1968 cm³
14 999 PLNDo negocjacji


Podstawowe informacje

Kategoria ofertySamochody osobowe
ModelGolf
VINWVW... 
Rok produkcji2008
Oferta prywatnaTak
Wersja wyposażeniaTrendline
Pojemność silnika1968 cm³
Moc silnika140 KM
Skrzynia biegówManualna
KlimatyzacjaAutomatyczna
KolorCzarny
Rodzaj lakieruMetalik
Kraj pochodzeniaNiemcy
Kraj rejestracjiPolska
Liczba drzwi5
Liczba miejsc5
Filtr cząstek stałychTak
Cena do negocjacjiTak


Historia pojazdu



Zleć badanie przed zakupem

Partner:



Opis


Szanowni Państwo, Na sprzedaż posiadam Volkswagena Golfa V (5) generacji z silnikiem 2.0 TDI 140 KM (wersja BMM) z filtrem DPF w wysokiej wersji wyposażenia. Skrzynia biegów manualna, 6 przełożeń. Rzeczywisty przebieg samochodu ok 198 tys. km, którego potwierdzeniem jest sam samochód. Prowadzi się on w sposób zwarty i pewny. Średnie spalanie 60 % trasa 40 % miasto to 6,2 l. Oleju nie dolewałem od wymiany do wymiany (nie było potrzeby), płyny utrzymują się w normie. Sprawnie przyspiesza i hamuje. Przegląd przeszedł bez problemu. Brak problemów z DPF - trasy i nietrzymanie silnika na przesadnie niskich obrotach zapewne w tym pomogły. Brak widocznej korozji na nadwoziu, za progi można podnosić samochód (np do wymiany kół), zdjęcia w zał. Badanie techniczne ważne do 29.05.2024. OC ważne do 27.05.2024. Bogate wyposażenie samochodu: automatyczna klimatyzacja, światła i wycieraczki; elektryczne szyby i lusterka (podgrzewane); podgrzewane siedzeń przednich; tempomat; radio z CD. Jestem drugim właścicielem w kraju. Odkupiłem go od znajomego rodziny (mechanika), który osobiście sprowadził samochód z Niemiec i następnie sam go użytkował Przez czas pobytu w Polsce zostały wymienione m.in.: - nowy akumulator, świece żarowe, rozrząd (przy 131 449 km - jeszcze można spokojnie jeździć), paski klinowe, olej silnika i skrzyni biegów, płyn hamulcowy - jeszcze przez poprzedniego właściciela w 2019r. - wymiana czujnika doładowania turbiny - 2021r. - nowe klocki i tarcze hamulcowe przód FEBI - 2022r. - wymiana zaworu EGR na nowy Delphi (silnik bardzo sprawnie się nagrzewa), regeneracja przednich i tylnych zacisków hamulcowych - 2023 r. - wymiana łącznika elastycznego wydechu -2023r. Niewiele jest golfów z tak niskim przebiegiem i tak niską ceną. Jest ona spowodowana zarysowaniami na karoserii oraz poniższymi usterkami, które nie unieruchamiają samochodu: 1. Klimatyzacja ze względu na drobne nieszczelności wymaga albo dobicia i będzie działać przez pewien czas, albo usunięcia nieszczelności. 2. Słaby nawiew na podszybie – jeden mechanik coś próbował działać w tym temacie jakiś czas temu, ale średnio mu poszło – jest trochę lepiej, ale wciąż nie jest tak jak być powinno. Przed tą zimą miałem się tym zająć, ale podjąłem decyzje o sprzedaży. 3. Około 1,5 miesiąca temu podczas jazdy na obwodnicy przy zimnym silniku i rozpędzaniu się na 3 biegu samochód wpadł w tryb awaryjny. Po zjechaniu na stację, wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika - jechał już bez problemu. Jednak po powrocie z trasy, udałem się do mechanika na ogólną weryfikację pracy silnika. Mechanik odczytał, że turbina trochę przeładowuje i jest to związane z jej kierownicą, którą mechanicznie rozruszał. Od tego momentu błąd się nie pojawił ponownie, a zrobiłem ok. 1500 km w tym jedna trasa 800km i wiele kilometrów po mieście, lecz wspominam o tym, ponieważ mechanik zwrócił uwagę, że usterka może wrócić i wtedy trzeba będzie zregenerować turbinę. Nie ma problemu z weryfikacją stanu pojazdu na stacji kontroli pojazdu, podpięciem pod komputer, zmierzenie miernikiem lakieru. Nie jestem mechanikiem, piszę to co wiem, a wiem też, że jest to samochód używany i zawsze może coś jeszcze wyjść - proszę mieć to na uwadze. Niemniej uważam, że samochód jest warty swojej ceny. Do samochodu dorzucam: - dywaniki welurowe VW, - silniczek do spryskiwaczy (poprzedniemu właścicielowi przestały raz działać, kupił silniczek, ale się same naprawiły - mi nigdy już nie sprawiły problemu), - książkę sam naprawiam;, - klocki przednie wraz z tarczami w dobrym stanie (jednak winne lekkiemu biciu były zapieczone zaciski - już zregenerowane), - w bagażniku oryginalny zestaw naprawczy kół, - bonus dla zdecydowanego nabywcy: komplet kół zimowych z 2021 roku 2x Dębica HP i 2x całoroczne Dunlopy (dobrze sprawują się nawet na śniegu, były zamontowane na tylnej osi) wraz z oryginalnymi kołpakami VW. Opony były nowe, więc wystarczą jeszcze na wiele sezonów. Obecnie założone na oryginalnych felgach VW 16" letnie opony Continental 2x 2017 i 2 x 2015 rok, jeszcze na 1-2 sezony spokojnie. Umowa sprzedaży bezpośrednio ze mną, jestem jedynym właścicielem, dwa kluczyki do auta, dowód, karta i wszystkie papiery, które posiadam wraz z książeczką serwisową. Proszę o kontakt telefoniczny w godzinach 9-21. Gdybym nie odbierał oddzwonię. Odpisuję na e-maile, smsy. Możliwość oglądania samochodu poniedziałek-piątek po godzinie 18. W weekendy cały dzień po wcześniejszym umówieniu się. Samochód jest na Karwinach (Gdynia). Przebieg może nieznacznie rosnąć, ponieważ samochód jest ciągle w użytku. Samochód sprzedaje z powodu zmiany pracy i związanym z tym ograniczeniem dalszych wyjazdów. Obecnie jeżdżę praktycznie tylko po mieście i po sprzedaży będę poszukiwał samochodu z automatyczną skrzynią biegów. Zapraszam do kontaktu i zakupu! Przemysław

* Sprzedawca produktu objętego niniejszą ofertą jest osobą prywatną

PLGKlocation_on Gdynia