Silnik:
Układ smarowania - poziom oleju na wskaźniku kontrolnym – powyżej min. Poziom cieczy w zbiorniku wyrównawczym układu chłodzenia – powyżej min. Rozruch oraz praca silnika w warunkach parkingowych w normie. Komora silnika zabrudzona eksploatacyjnie. Zaleca się sprawdzenie pracy silnika w warunkach drogowych.
Podwozie:
Działanie układu hamulcowego i kierowniczego w warunkach parkingowych w normie. Układ wydechowy – pokryty korozją. Zaleca się sprawdzenie układów podwozia pojazdu w warunkach drogowych.
Nadwozie:
Barwa nadwozia – czarna z efektem metalicznym. Zderzak przedni – drobne zarysowania i odpryski lakieru na poszyciu zewnętrznym. Szyba czołowa – drobne odpryski na powierzchni zewnętrznej. Pokrywa komory silnika – zagięcie punktowe, drobne zarysowania i odpryski powłoki lakierowej. Błotnik prawy – drobne zarysowania. Drzwi prawe przednie – drobne zarysowania. Drzwi prawe tylne – drobne zarysowania. Poszycie tylne boku prawego – zagięcie punktowe, drobne zarysowania. Zderzak tylny – drobne zarysowania. Pokrywa bagażnika – drobne zarysowania. Poszycie tylne boku lewego – drobne zarysowania. Drzwi lewe tylne – zagięcie punktowe, drobne zarysowania. Drzwi lewe przednie – drobne zarysowania. Błotnik lewy – drobne zarysowania. Dach – zagięcia o średnicy ok 20mm, 30mm, 50mm, drobne zarysowania. Zmierzona grubość powłoki lakierowej zewnętrznych metalowych elementów nadwozia: do 123um. Podane przedziały grubości powłoki lakierowej, dotyczą punktów pomiarowych. Nie mogą być traktowane jako gwarancja, że grubość powłoki lakierowej w innych punktach nie wykracza poza te przedziały. Pomiar powłoki lakierowej został wykonany urządzeniem będącym w posiadaniu rzeczoznawcy. Pomiar wykonany innym przyrządem może się różnic.
Układ przeniesienia napędu:
Skrzynia biegów – automatyczna. Działanie skrzyni biegów w warunkach parkingowych w normie. Napęd na obie osie. Zaleca się sprawdzenie układów przeniesienia napędu w warunkach warsztatowych i wykonanie przeglądu. Obręcze kół ze stopów lekkich - 4 sztuki. W wyposażeniu pojazdu nie stwierdzono koła zapasowego.
Wnętrze:
Deska rozdzielcza i poszycia tapicerskie wnętrza pojazdu – miejscowe zarysowania z ubytkami tworzywa. Poszycia tapicerskie foteli przednich, kanapy tylnej, wykładzin podłogi i podsufitki – miejscowo zabrudzone. Układ klimatyzacji wymaga sprawdzenia szczelności, uzupełnienia czynnika roboczego oraz oczyszczenia parownika i układu dolotowego powietrza do wnętrza.
Wyposażenie:
Reflektory BMW LED.Virtual Cocpit.Asystent prędkości.Ostrzeganie przed kolizją czołową. Radionawigacja fabryczna. Klimatyzacja automatyczna 3 strefowa.
Wyposażenie dodatkowe:
ABS, Automatyczna skrzynia biegów, Czujnik odległości przy parkowaniu (przód i tył), czujnik ciśnienia ogumienia, Elektryczne podnoszenie szyb (przód i tył), ESP (układ stabilizacji toru jazdy), Felgi aluminiowe, Kierownica wielofunkcyjna, Kierownica skórzana, Klimatyzacja (automatyczna), Komputer pokładowy, Lakier metalik, Lusterka boczne sterowane elektrycznie, Nawigacja, Poduszka kierowcy, Poduszka pasażera, Poduszki boczne, Poduszki (system kurtyn), Światła do jazdy dziennej, Tempomat, Wspomaganie układu kierowniczego, Zamek centralny (zdalnie sterowany), Zderzaki w kolorze nadwozia, Zestaw do naprawy przebitej opony
Ogumienie:
Lewy przód - prod: Bridgestone Blizzak LM001 rozm: 225/50R17 zuż: 40%Prawy przód - prod: Bridgestone Blizzak LM001 rozm: 225/50R17 zuż: 40%Lewy tył - prod: Bridgestone Blizzak LM001 rozm: 225/50R17 zuż: 30%Prawy tył - prod: Bridgestone Blizzak LM001 rozm: 225/50R17 zuż: 30%
Uwagi:
1. Termin badania technicznego wg Cepik: 18.03.2027.2. Książka serwisowa prowadzona w formie elektronicznej w bazie producenta.