Honda Accord VIII
2009·320000 km·Diesel·2199 cm³
24 600 PLNPodstawowe informacje
Kategoria ofertySamochody osobowe
MarkaHonda
ModelAccord
Pierwszy właścicielTak
Historia serwisu w ASOTak
VINJHM...
GeneracjaVIII (2008-2015)
Wersjaexecutive navi
Rok produkcji2009
StanUżywane
Oferta prywatnaTak
TypSedan
Pojemność silnika2199 cm³
Moc silnika186 KM
Skrzynia biegówManualna
NapędNa przednie koła
KlimatyzacjaAutomatyczna
KolorCzerwony
Rodzaj lakieruPerłowy
Faktura VATTak
Kraj pochodzeniaPolska
Liczba drzwi4
Liczba miejsc5
Historia pojazdu
Opis
HONDA ACCORD VIII
2,2i-DTEC
wersja executive +navi
186KM i 395Nm (pomierzone na hamowni)
Na wstępie:
Jestem pierwszym i jedynym właścicielem i jedynym kierowcą tego samochodu, nie zajmuję się handlem samochodami ani nie mam związku z branżą moto - kupiłem go do użytku własnego i działalności którą prowadzę.
Samochód kupiłem jako nowy bez przebiegu, w salonie Honda w czerwcu 2010 roku z wyprzedaży rocznika 2009.
Parametry:
Moc 186 KM
Moment obrotowy: 395Nm
Sprzęgło - Type-S
skrzynia manualna
Szyberdach otwierany i uchylany
Lusterka elektr.składane i ogrzewane a przy cofaniu prawe automatycznie opuszczane
Wycieraczki automatyczne z czujnikiem deszczu
samopoziomujące xenony HID ze spryskiwaczami
automatyczne światła
tapicerka materiałowa
podświetlane miejsca na nogi
Sterowanie głosowe telefonem, klimatyzacją, radiem, nawigacją, (są różne języki, ale niestety nie polski) ale do współpracy z telefonem nie jest wymagana specjalna znajomość angielskiego - wybieranie zapisanego wcześniej kontaktu polega na wypowiedzenie nazwy kontaktu i potwierdzenie “yes”
Tempomat
nawigacja
kamera cofania
czujniki parkowania tył i przód
dwustrefowa automatyczna klimatyzacja
podgrzewane fotele przednie
dwa klimatyzowane schowki
System nagłośnienia Premium ze zmieniarką 6 płytową, subwooferem i wielokanałowym systemem dźwięku.
System łączności Bluetooth dla systemu głośnomówiącego, oraz audio (dodatkowo nieoryginalny zamontowany przeze system mnie do słuchania Spotify lub Youtube przez bluetooth)
wideorejestrator MiVue 688 (zamontowany przeze mnie - też pozostaje)
Gniazdo łączności USB (mp3)
alarm
Systemy : ABS, EBD, VSA, TSA,
dojazdowe koło zapasowe
w komplecie letni i zimowy komplet opon.
zimowe dywaniki gumowe
letnie dedykowane dywaniki welurowe z logiem accord
duża, dedykowana taca bagażnika z logiem accord
Samochód jest bezwypadkowy, ale nie bezszkodowy - ale nigdy nie wystrzeliła żadna poduszka, bo mimo że zdarzeń było kilka, to wszystkie były na tyle drobne, że nawet nigdy nie został zabrany lawetą. Szkody te dotyczyły:
- uszkodzenia prawego błotnika (wymuszenie pierwszeństwa, oraz obcierka przy zmianie pasa)
- uszkodzenie zderzaka i maski (wymuszenie pierwszeństwa przy 30km/h)
- uszkodzenie zderzaka tylnego i klapy bagażnika (po wjechaniu mi w tył gdy stałem w korku)
Z uwagi że wszystkie szkody były z winy innych kierujących - naprawy były dokonywane z OC sprawców oczywiście w ASO na częściach oryginalnych.
Wszystkie szkody są udokumentowane i to bardzo dokładnie: czyli zdjęciami z miejsca zdarzeń, oświadczeniem sprawcy, protokołami ubezpieczyciela, oraz fakturami za naprawę.
Wszystko przekażę do wglądu.
Obecnie posiada kilka, nie rzucających się w oczy uszkodzeń, np:
- lekko przytarty tylny i przedni zderzak co widać dopiero pod światło
- dwie wgniotki na tylnej klapie
- wgniotka na tylnym prawym błotniku
- przetarcie na prawym progu
Mimo że przez cały okres swojego życia nocował w garażu podziemnym pod blokiem, to rdza już powoli zaczyna działalność co widać na 2 elementach:
na krawędzi lewego, tylnego błotnika
na punktach mocowania maski przedniej
UWAGA: Samochód oryginalnie ma czarny lakier, ale w roku 2018 został oklejony czerwoną ochronną folią w profesjonalnej firmie za co wtedy zapłaciłem ~7tys zł (faktura do wglądu).
Zdjęcia z przed oklejeniem i w trakcie - także posiadam - oklejenie nie miało związku z ukryciem żadnych problemów blacharskich, wtedy żadnej rdzy nigdzie nie było - było to tylko odświeżenie wyglądu i pokrycie folią w celu pozbycia się problemu wiecznie brudnego i porysowanego lakieru (nawet od najlepszej szczotki w myjni).
Samochód oryginalnie miał 150KM, jednak oprogramowanie zostało zmienione w 2015roku na analogiczne jak w Type-S i w związku ze zwiększeniem mocy do 186KM, zmienione zostało także sprzęgło na wersję Type-S
Przy zakupie w salonie, jak to przy nowym samochodzie oczywiście otrzymałem:
certyfikaty, deklaracje i oświadczenia do rejestracji
oryginalny futerał z instrukcjami obsługi
płyty z mapami do nawigacji
dwa fabryczne klucze
książkę serwisową
kartę pojazdu
Wszystko powyższe posiadam i przekażę wraz z samochodem.
Przez 14 lat używałem tylko jednego klucza. Drugi jest dziewiczy - nigdy nie używany - jeszcze z oryginalną plakietką kodową Hondy.
Książka serwisowa trochę zmęczona, ale za każdym razem wędrowała do serwisu wraz z samochodem - ma odnotowane wszystkie naprawy aż do dziś.
UWAGA:
- samochód oddam dopiero na koniec sierpnia, tj po otrzymaniu nowego na który czekam.
- na samochód wystawiam pełną fakturę 23% VAT
- kupujący zwolniony jest z podatku PCC
* Sprzedawca produktu objętego niniejszą ofertą jest osobą prywatną
Sławek Giełdziklocation_on Gdynia