callZadzwoń
Sprzedane

Skoda Fabia I

2005·249000 km·Gaz·1984 cm³
5 900 PLNDo negocjacji
Kup na ratyarrow_right_alt



Podstawowe informacje

Kategoria ofertySamochody osobowe
MarkaSkoda
ModelFabia
Rok produkcji2005
Oferta prywatnaTak
Wersja wyposażeniaAmbiente
Pojemność silnika1984 cm³
Moc silnika115 KM
Skrzynia biegówManualna
KlimatyzacjaManualna
Rodzaj lakieruMetalik
Kraj pochodzeniaNiemcy
Liczba drzwi5
Liczba miejsc5
Cena do negocjacjiTak

Oblicz ratę Skoda Fabia

ComperiaOkres spłaty (miesiące):

Oblicz ratę

Historia pojazdu



Zleć badanie przed zakupem

Partner:



Opis


Do sprzedania Skoda Fabia I kombi z roku 2005, po liftingu. Auto posiada silnik 2.0 MPI (115 KM), czyli najmocniejsza jednostka benzynowa, montowana w tej generacji Fabii (kod fabryczny silnika AZL). Auto jest wyposażone w sekwencyjną instalację LPG, założoną w sierpniu 2021. Adnotacja o LPG jest również w dowodzie rejestracyjnym auta. Aktualny przebieg samochodu to 249 tys. km. Kolor samochodu to Flamenco Rot 9892 – bordowy metallic. Norma emisji spalin: EURO 4, czyli do warszawskiej SCT można będzie wjeżdżać do końca roku 2027. Komplet 2 kluczyków, instrukcje obsługi i książka serwisowa w jęz. niemieckim. I prowadzona przez obecnego właściciela książka ze wszystkimi wymianami od momentu zakupu auta, czyli od 3 lat. Jeśli chodzi o wyposażenie wnętrza to auto posiada: - elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka zewnętrzne - podgrzewane przednie fotele, oba regulowane na wysokość - elektryczne szyby z przodu - fabryczne radio CD (automatyczne zwiększanie głośności wraz ze wzrostem prędkości jazdy) - manualna, jednostrefowa klimatyzacja (schowek po stronie pasażera też jest klimatyzowany) - wyłączaną przednią poduszkę powietrzną pasażera (przydaje się, jeśli ktoś chciałby wozić dziecko w nosidełku na przednim siedzeniu, tyłem do kierunku jazdy). Przegląd i pełne ubezpieczenie samochodu (OC+AC) do końca sierpnia 2024. Najważniejsze czynności serwisowe w ciągu mojej eksploatacji auta: - montaż instalacji sekwencyjnej LPG (194 tys. km) - wymiana sondy lambda na nową firmy FAE (203 tys. km) - wymiana uszczelki pod chłodniczką oleju (204 tys. km) - wymiana przednich łączników stabilizatora (207 tys. km) - wymiana chłodnicy klimatyzacji na nową oraz dwóch przewodów w układzie klimatyzacji + uszczelnienie kompresora napełnienie układu świeżym czynnikiem R134A i olejem + test szczelności układu (211 tys. km) - wymiana rozrusznika (213 tys. km) - wymiana elastycznego złącza wydechu + usunięcie obsypującego się katalizatora i wspawanie w jego miejsce specjalnego tłumika w obudowie katalizatora (213 tys. km) - wymiana kompletnego rozrządu wraz z pompą wody i napinaczem (INA) (221 tys. km) - wymiana tarcz i klocków hamulcowych z przodu (Valeo) wraz z regeneracją przednich zacisków hamulcowych (221 tys. km) - wymiana opon na nowe, całoroczne Michelin CrossClimate + (222 tys. km) - wymiana oleju silnikowego wraz filtrem na PMO 10W40 + filtr Filtron OP526/1 (240 tys. km) - wymiana filtra powietrza na Filtron AP189/1 (240 tys. km) - wymiana filtra klimatyzacji na Filtron K1079A (240 tys. km) - wymiana oleju w skrzyni biegów na Ravenol 75W90 (240 tys. km) - wymiana przewodów zapłonowych (241 tys. km) - wymiana czujnika położenia wałka rozrządu (241 tys. km) - wymiana filtrów gazowych (faza lotna i ciekła) (243 tys. km) - wymiana podnośnika szyby elektrycznej w drzwiach pasażera (246 tys. km) - wymiana końcowego tłumika w układzie wydechowym (Polmostrów) (247 tys. km) Na wszystkie wyżej wymienione czynności posiadam oczywiście dokumenty i rachunki. Wizualnie i mechanicznie auto jest zadbane, posiada jednak drobne wady: - zarysowanie na progu pod lewymi tylnymi drzwiami (strona kierowcy) – widoczne na zdjęciu. - przetarta tapicerka boczku przedniego fotela kierowcy – widoczne na zdjęciu. - świeci się kontrolka check engine w związku z brakiem katalizatora, ale auto jeździ całkowicie prawidłowo. Osiąga katalogową prędkość maksymalną. Poważniejsza usterka, (jeśli chodzi o koszty) która będzie pewnie wymagać naprawy za jakiś czas to: do wymiany lub regeneracji będzie skrzynia biegów (5 biegów+ wsteczny), słychać rzężenie (zgrzytanie) przy określonych prędkościach obrotowych silnika na poszczególnych biegach. Auto było już w kilku warsztatach i różni fachowcy stwierdzili, że najprawdopodobniej jest to problem ze skrzynią biegów - więc ja również informuję przyszłego nabywcę. Kod fabryczny skrzyni biegów: GSC. Auto jeździ z tym problemem już od ponad roku i nic się nie zmieniło (ani nie jest lepiej, ani nie jest gorzej). Przeze mnie na pewno nie było wymieniane sprzęgło w aucie, a patrząc na przebieg, należy się liczyć, że za jakiś czas trzeba będzie to zrobić. Przypuszczam, że w aucie jest jeszcze pierwsze, fabryczne sprzęgło, więc raczej należy się spodziewać, ze może dotrwa do przebiegu ok. 290-300 tys. km maksymalnie. Piszę o tym, uprzedzając pytania od potencjalnych nabywców. Zużycie LPG jest następujące: miasto: ok. 11 do 12 litrów/100 km trasa: do 100 km/h zużycie ok. 9 – 10,5 litra/100 km przy prędkościach 130-150 km/h zużycie 11 -12 litrów/100 km Jeżeli szukasz auta, którego stan jest rzetelnie i uczciwie przedstawiony, to dobrze trafiłeś. Cena jest adekwatna do stanu auta, ale oczywiście do niewielkiej negocjacji. Jako nabywca w tej cenie otrzymujesz pełną wiedzę i dokumentację na temat auta z ostatnich 3 lat, a to raczej nie jest takie oczywiste przy kupowaniu auta używanego. Zapraszam do obejrzenia i na jazdę próbną do Ożarowa Mazowieckiego.

* Sprzedawca produktu objętego niniejszą ofertą jest osobą prywatną

Tomaszlocation_on Ożarów Mazowiecki