arrow_back
Ford Mondeo 2.0 TDCi
2017·312000 km·Diesel·1997 cm³
37 998,39 PLN BRUTTO30 893 PLN NETTOPodstawowe informacje
VINWF0...
GeneracjaMk5 (2014- )
Wersja2.0 TDCi / Liftback 2.0 TDCi 180KM
Rok produkcji2017
StanUżywane
Oferta prywatnaTak
TypSedan
Pojemność silnika1997 cm³
Moc silnika150 KM
Skrzynia biegówAutomatyczna
NapędNa przednie koła
KlimatyzacjaAutomatyczna
KolorBiały
Faktura VATTak
Kraj pochodzeniaPolska
Liczba drzwi5
Liczba miejsc5
Historia pojazdu
Opis
Mam na sprzedaż Forda Mondeo MK5 2017r. 2.0 TDCi 150km z mapą na 180km ze skrzynią automatyczną, salon POLSKA.
Auto w jednych rękach od 5 lat, użytkowane jako główne auto przeze mnie do codziennych dojazdów do pracy.
W moich rękach przejechało ponad 150tys. km, więc jestem w stanie opowiedzieć sporo o aucie.
Z dodatków poza podstawą mamy:
-tempomat;
-światła Ford Dynamic Led (skrętne światła LED automatyczne);
-fabryczne czujniki parkowania z przodu oraz z tyłu;
-dynamiczne kierunkowskazy w lampach przednich oraz lusterkach;
-fabryczne duże radio dotykowe w wersji SYNC 3 z android auto/apple carplay;
-dwustrefowa klimatyzacja automatyczna;
-zmianę mocy ze 150km na 180km;
-wyłączony na stałe start/stop oraz włączony automatyczny rygiel drzwi po ruszeniu;
-cyfrowa prędkość na wyświetlaczu między zegarami analogowymi;
-rejestrator jazdy przód tył 70mai PRO PLUS A500S o wartości ponad 800zł;
-czujnik zbiornika spryskiwaczy (głupota, ale nie każde Mondeo go posiada).
Jako, że jest to auto z polskiego salonu nie jest to Fusion ze stanów. Kupując auto krajowe mamy pewność, że nie jest ono po kolizji zza ocenu. Auto jest liftbackiem, czyli cała szyba tylnia podnosi się wraz z klapą bagażnika, pozwala nam to na bezproblemowy załadunek nieporęcznych rzeczy. Wygląd sedana, komfort kombi, idealny kompromis. Ostatni model silnika przed wprowadzeniem Adblue w Mondeo.
Auto utrzymane w dobrym stanie na bieżąco. Jeździłem nim codziennie i nie mogłem sobie pozwolić na półśrodki.
W aucie na chwile obecną zrobione:
-kompletny EGR -w tych autach potrafi rozszczelnić się chłodnica EGR i w tym przypadku było to samo, poza samą chłodnicą wymieniłem również cały zawór;
-"wyprany" DPF przez profesjonalną firmę, DPF posiada odpowiednią drożność;
-nowy akumulator BOSCH (09.2024);
-rozrząd i gumy stabilizatora przy 297000km;
-filtry i oleje przy 311500km.
Auto bezwypadkowe - nie było żadnych stłuczek ani wypadków, ale niestety nie bezszkodzodowe.
W całej historii pojazdu dwa razy wymieniałem zderzak - dwa razy z tego samego powodu, uderzenia w zwierzynę (zając).
Mam zdjęcia sprzed naprawy. Pęknięty zderzak oraz osłona chłodnicy. Naprawa w ASO Ford z ubezpieczenia AC. Na aucie przy okazji naprawy zderzaka zrobione zostały również drobne zaprawki gdzie były odpryski od kamieni.
Nie mam nic do ukrycia więc załączam numer VIN, numer rejestracyjny oraz datę pierwszej rejestracji w celu sprawdzenia danych w systemach informacji o pojazdach.
VIN: WF0EXXWPCEHB48244
NR REJ: ERW2HP2
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu: 31 października 2017
Sprzedaż na podstawie Faktury VAT 23%.
W przypadku zakupu prywatnego kupujący nie musi opłacać podatku PCC, czyli całkowity koszt zakupu to kwota BRUTTO.
* Sprzedawca produktu objętego niniejszą ofertą jest osobą prywatną
Konto prywatnelocation_on Biała Rawska