callZadzwoń

Opel Astra 2.0 Turbo

2005·261000 km·Gaz·1998 cm³
16 500 PLN Do negocjacji


Podstawowe informacje

Kategoria ofertySamochody osobowe
MarkaOpel
ModelAstra
VINW0L... 
Wersja2.0 Turbo / Astra H GTC Sport 2.0T LPG 200KM+
Rok produkcji2005
Oferta prywatnaTak
Pojemność silnika1998 cm³
Moc silnika200 KM
Skrzynia biegówManualna
KlimatyzacjaAutomatyczna
Rodzaj lakieruAkryl
Liczba drzwi3
Liczba miejsc5
Cena do negocjacjiTak

Historia pojazdu




Opis


Astra H GTC w pakiecie Sport, w moim posiadaniu od grudnia 2022. Silnik przeszedł remont, który robiłem sam. Moc auta to oficjalnie 200KM, gdyż nie byłem nigdy na hamowni, ale poprzedni właściciel wgrał mapę wzorowaną na wersji OPC 240KM, co można potwierdzić danymi odczytanymi z logów, oraz samymi osiąganymi czasami samochodu ( ok. 7s, mierzone urządzeniem w stylu Dragy GPS). Spalanie gazu w cyklu mieszanym w okolicach 10l/100km, w trasie udało się zejść do 7.5, ale przy ciężkiej nodze potrafi pojawić się także 15l. Auto stoi aktualnie na stalowych strukturalnych 16" z zimówkami Barum, dorzucam natomiast alufelgi z Vectry C GTS z rocznymi oponami Nexen Nfera Sport SU2 225/45/R17. Z wyposażenia: -skrętny xenon (ze spryskiwaczami oczywiście) -klima automatyczna -grzane skórzane fotele -GID (ekran monochromatyczny) -multifunkcja (działa podgląd danych samochodu) -przycisk sport -lepsze nagłośnienie -ambient light -chłodzony schowek -lusterka grzane -lusterko wsteczne fotochromatyczne -automatyczne wycieraczki -tempomat -fabrycznie przyciemnione delikatnie (75% i 70%) przednia i przednie boczne szyby, oraz dodatkowo przyciemnione szyby tylne. Co robiłem: -zrobione uszczelniacze zaworowe -zawory wypolerowane -pierścienie (Mahle) -panewki profilaktycznie (Kolbenschmidt) -turbo po regeneracji w zaprzyjaźnionym warsztacie -metalowa pokrywa zaworów(chińska, więc po małych poprawkach pasuje dobrze) -sprzęgło i wysprzęglik -amory Koni STR.T + sprężyny Eibach Sportline (-50mm/-30mm), kiedyś był IDS+, ale któryś z poprzedników się go pozbył (bardzo drogi temat, nawet przy regeneracji) -wydech po dekatyfikacji (DP2,5">2,5">środkowy w stylu strumienicy>3">końcowy przelotowy), dorzucam kata do samochodu, żeby SKP nie miały problemu, jest głośno, ale bez przesady, czasami sobie strzeli, ale też nie przywołuje policji z całego powiatu -tarcze przód Brembo nacinane, tył ATE -wymieniony olej w skrzyni (nalane 2l, czyli tak jak polecają użytkownicy). Zderzak to przygoda na parkingu, nie jest połamany, jedynie takie "wcięcie", uszkodzeniu uległ też grill, ale już został wymieniony (oryginalny jeszcze leży w domu, ale był klejony), olej wymieniany co ok. 6tys. km, lany Motul 5W40, dzięki remontowi nie bierze nic oleju. Z rzeczy do zrobienia: -widoczny na zdjęciach zderzak -lakier jest na większości auta zmatowiały, ale dobra polerka, powinna pomóc (ja zwyczajnie nie umiem, a boję się komuś oddać), pojawia się ognisko na lewym błotniku - standard w tym modelu, jeszcze do uratowania -radio nie odbiera fal (USB i AUX działają) -poci się na uszczelniaczach półosi - jeśli w między czasie będę robił coś przy zawiasie, to to ogarnę. Auto potrzebuje trochę miłości i pasty polerskiej, ale mechanicznie jest w naprawdę dobrym stanie. Jeśli to ma być twoje pierwsze lub drugie auto, to nauczy Cię dużo - chociażby jak kontrować, gdy na 3 gubi trakcje. Ogólnie dostarcza bardzo dużo frajdy, w zamian za dość znośne spalanie i to gazu :) Jestem otwarty na różne oferty, dla zdecydowanego kupca, jestem w stanie odpowiednio zejść z ceny. Dla zainteresowanych mogę udostępnić na priv raport CarVertical z września 2024, który zrobiłem z czystej ciekawości.

* Sprzedawca produktu objętego niniejszą ofertą jest osobą prywatną

Mateusz Dudalocation_on Gołuchów