callZadzwoń
arrow_back

Opel Corsa 1.4 Twinport ECOTEC

2009·245800 km·Gaz·1364 cm³
14 500 PLN Do negocjacji


Podstawowe informacje

Kategoria ofertySamochody osobowe
MarkaOpel
ModelCorsa
VINW0L... 
Wersja1.4 Twinport ECOTEC / OPC LINE
Rok produkcji2009
Oferta prywatnaTak
Pojemność silnika1364 cm³
Moc silnika90 KM
Skrzynia biegówManualna
KlimatyzacjaManualna
KolorBiały
Rodzaj lakieruMetalik
Kraj pochodzeniaNiemcy
Liczba drzwi3
Liczba miejsc5
Cena do negocjacjiTak

Historia pojazdu




Opis


Dzień dobry, Mam na sprzedaż Opel Corsa D OPC Line 1.4 90KM 2009r. z założoną w 2019r. instalacją LPG STAG. OC 14.11.2025r. w całości opłacone Przegląd 18.11.2025r. Ważność butli gazowej 11.01.2029r. Mój nr telefonu: 697196724 Dwa kluczyki, jeden scyzoryk, drugi prosty. Security code i car pass posiadam, więc nie trzeba jeździć do ASO. Auto można obejrzeć w Kielnie lub Miszewku, woj. Pomorskie. Data pierwszej rejestracji 10.08.2009r. Numer VIN: W0L0SDL0896121569 Numer rejestracyjny GWE 2823L Żona pokonywała średnio 30km dziennie. Potem zaszła w ciążę, do tego macierzyński i z średniego przebiegu 12tys. Km zrobiło się 4x mniej. Kupiliśmy kolejnego opla, tym razem większego z 2007r. (tak, 2007, nie 2017r. :-). Spalanie od 7L LPG na 15” do 9L LPG latem na 17” (na samym Pb wychodziło od 5,8L do 7,5L). Zbiornik zamontowany we wnęce koła, wlew LPG obok wlewu Pb. Zasięg na lpg? Maksymalnie 500km, tak mi żona przekazała. W listopadzie 2019r. osobiście sprowadziłem Corsę dla żony od osoby prywatnej zamieszkującej w Niemczech. Oryginalne alufelgi 17” z oponami Michelin, drugi komplet to stalówki 15” z oponami zimowymi (2x 5mm, 2x 6mm bieżnik). Jest to wersja OPC Line, czyli: czarny dach, tylna lotka/spoiler, dokładki progów, przyciemniane szyby, przyciemniane tylne lampy, inne przełożenie w elektrycznym układzie wspomagania kierownicy (najprościej mały skręt kierownicą a koła skręcają się o większy kąt niż w standardowej wersji), usztywnione zawieszenie, kubełkowe fotele, wbudowany kompresor z długim przewodem, regulowane tylne oparcie, regulowana pozycja kierownicy. Posiada tempomat, wejście AUX, więc można podłączyć telefon do radia. Używaliśmy modułu Bluetooth wpinanego w wejście AUX. Oto lista rzeczy wymienionych przez byłego serwisanta opla po sprowadzeniu w 2019r.: -zestaw rozrządu (niby wytrzymuje 150tys. Km, więc gdzieś przy 348tys. Km będzie trzeba wymienić) -uszczelka miski olejowej -uszczelka pokrywy zaworów -tłumik środkowy -łączniki stabilizatora przód -dołożone światła do jazdy dziennej za 280zł -komplet świec -komplet płynów, filtrów -konserwacja klimy (ozonowanie, ściągnięcie i nabicie ponowne klimy), ostatnia konserwacja w 2022r. -przy okazji robił coś przy wewnętrznej części maski (mówił o jakiejś wadzie fabrycznej, ale nie pamiętam co dokładnie) Po ogarnięciu auta założone zostało LPG firmy STAG (części z wyższej półki, dobrane z zapasem, na moc 140KM). Olej wymieniany co 8-10tys. i ostatnio co rok z racji małego przebiegu. Zalewali mi 0W30, można też 0W40, 5W30, 5W40, byle nie 10W40 i tym podobnym. Ubywa około 1L od wymiany do wymiany. Filtr oleju Mann HU 612/2X (są dwie wersje filtrów, dłuższa i krótsza, dlatego podaje model). W 2020r. założone 4 opony Michelin. W styczniu 2023r. wymienili mi tylne amortyzatory, chyba sachs, na przeglądzie słabo to wyglądało. W grudniu 2023r. pękła tylna sprężyna, to wymienili dwie sztuki. Przez to tył podniósł się o 1,5cm względem przodu, dziwnie to wyglądało, więc postanowiłem też wymienić przednie sprężyny. Nie pamiętam które z jakiej były firmy, jedne Sachs, a drugie Eibach. Czemu nie jednej firmy? Nie wiem, mechanik zamawiał. Na przełomie 2023/24r. padł akumulator. Wtedy też przez przypadek zauważyłem, że termostat puszczał ciepłą ciecz na chłodnicę chwilę po odpaleniu auta. Kupiłem obudowę wraz z termostatem firmy Wahler. Pewnego dnia żonie wydech zaczął głośniej pracować, podjechała do najbliższego mechanika i jakąś rurkę przyspawał między środkowym a końcowym tłumikiem. W lipcu 2024r. padł rezystor wentylatora, zamówiony oryginalny z magazynu GM. EGR sprawny, nie jest zaślepiony jak to często w oplach. Katalizator na swoim miejscu, nie ruszany. Przednie klocki hamulcowe mają niecałe 2tys. km. Corsa odwiedzała tylko myjnie bezdotykowe. Garażowana pod zabudowaną wiatą. Na przeglądzie 18.11.2024r. wyszło, że powoli do wymiany kwalifikuje się łącznik stabilizatora przód oraz przepalona żarówka w tylnej lewej lampie (żarówka wymieniona na miejscu). Na polnej drodze można usłyszeć lekkie puknięcie. Ostatni raz wymieniałem łączniki gdzieś w 2022r., zapłaciłem 60zł za komplet. Zrobiłem dwa zdjęcia podwozia jak byłem u rodziców. Jeśli chodzi o nadwozie i szkody. Żona przez te wszystkie lata miała tylko jedną akcję – małe zadrapanie rantu aluminiowej felgi. Blacharki nie ruszałem, twardy wosk był tylko po kupnie położony. Potem już nic, tylko ten z myjni automatycznej. Nie było polerowane elektryczną polerką. Tak samo przednie klosze lamp nie były ruszane. A czy Niemiec coś robił? Nie wiem, nie miałem miernika grubości lakieru. Wszystko widać na zdjęciach. Nie wiem co jeszcze mam tu dodać, starałem się jak mogłem by czegoś nie pominąć. Cena do małej negocjacji

* Sprzedawca produktu objętego niniejszą ofertą jest osobą prywatną

Konto prywatnelocation_on Chwaszczyno