callZadzwoń

Renault Laguna II

2006·248000 km·Gaz·1998 cm³
18 500 PLNDo negocjacji


Podstawowe informacje

Kategoria ofertySamochody osobowe
ModelLaguna
WersjaGT Kombi + chiptuning
Rok produkcji2006
Oferta prywatnaTak
Pojemność silnika1998 cm³
Moc silnika204 KM
Skrzynia biegówManualna
KlimatyzacjaAutomatyczna
Rodzaj lakieruMetalik
Kraj pochodzeniaFrancja
Liczba drzwi5
Liczba miejsc5
Cena do negocjacjiTak

Historia pojazdu




Opis


Do sprzedania oryginalna Renault Laguna II GT kombi z roku 2006, po liftingu. Data pierwszej rejestracji: 20-12-2006 Auto posiada silnik 2.0 Turbo (204 KM), ale jednostka została poddana chiptuningowi w roku 2021 (firma EMSetup) i obecnie ma 232 KM i 380 Nm (zdjęcie). Auto jest wyposażone w sekwencyjną instalację LPG (Sterownik Optima Nano, reduktor KME Gold, wtryski Barracuda), Adnotacja o LPG jest również w dowodzie rejestracyjnym auta. Aktualny przebieg samochodu to 246 tys. km. Kolor samochodu to TEJ49 – Niebieski metallic. Norma emisji spalin: EURO 4, także do warszawskiej SCT można będzie wjeżdżać do końca 2027 roku. 4 oryginalne felgi aluminiowe Renault Drenalic (chrome shadow) + koło dojazdowe. Komplet 2 kart, instrukcja obsługi i książka serwisowa w jęz. francuskim. Jeśli chodzi o wyposażenie wnętrza to auto posiada: - elektryczny szyberdach - podgrzewane przednie fotele - oryginalna nawigacja z mapami sprzed paru lat - system hands-free (bezkluczykowy dostęp do auta i uruchamiania z kartą w kieszeni) - fabryczne radio CD/MP3 Cabasse auditorium ze zmieniarką na 6 płyt - dwustrefowa klimatyzacja (schowek po stronie pasażera też jest klimatyzowany) - wyłączaną przednią poduszkę powietrzną pasażera (przydaje się, jeśli ktoś chciałby wozić dziecko w nosidełku na przednim siedzeniu, tyłem do kierunku jazdy). - podnoszoną oddzielnie szybę w tylnej klapie bagażnika (nie trzeba otwierać całej klapy aby dostać się do środka bagażnika). Przegląd i pełne ubezpieczenie samochodu do połowy listopada 2024. W 2022 roku wykonano następujące czynności serwisowe: - wymiana płynu hamulcowego na ATE DOT4 - wymiana świec zapłonowych na NGK PFR7Z-TG - wymiana żarników ksenonowych na Amio D2S - wymiana kompresora klimatyzacji na regenerowany, napełnienie klimatyzacji świeżym czynnikiem R134A oraz wymiana panelu klimatronik - wymiana filtra powietrza K&N i klimatyzacji (z węglem aktywnym) (Filtron K1089A) - wymiana filtrów gazowych (faza lotna i ciekła) + wymiana map sensora (PST-01) sprawdzenie szczelności instalacji wraz z regulacją parametrów pracy. - wymiana 4 cewek zapłonowych na BERU ZS052 - wymiana końcówek drążków kierowniczych na Meyle HD - wymiana klocków hamulcowych z przodu na Textar w 2023 roku wykonano: - wymiana paska rozrządu wraz z pompą wody (SNR) - wymiana koła pasowego (Sasic) - wymiana zestawu paska osprzętu (pasek, napinacz, rolka prowadząca) SKF - wymiana górnej poduszki silnika (Febi) - wymiana wieszaków tylnego tłumika - wymiana oleju silnikowego wraz z filtrem (PMO 5W40 Extreme + filtr Filtron) - wymiana oleju w skrzyni biegów (PMO 75W80) - wymiana opon na nowe, wielosezonowe Bridgestone Weather Control A005 Evo - wymiana tylnych klocków hamulcowych Textar (2348202) - wymiana akumulatora na Volt Silver 61Ah - wymiana czujnika temperatury płynu chłodzącego Renault - wymiana sworznia wahacza przedniego prawa strona (pasażer) na Meyle HD W 2024 zrobione: - wymiana linki od klamki zewnętrznej służącej do otwierania drzwi kierowcy - wymiana podnośnika szyby elektrycznej w drzwiach pasażera - wymiana oleju silnikowego wraz z filtrem (PMO 5W40 Extreme + filtr Filtron OP 643/3) - wymiana chłodnicy na nową Na wszystkie wymienione wyżej czynności serwisowe oraz zakupy części posiadam stosowne dokumenty. Wszystko co było zrobione w aucie, od czasu gdy jestem jego właścicielem, czyli od listopada 2018, jest udokumentowane. Wizualnie i mechanicznie auto jest zadbane, posiada jednak drobne wady: - wgniecenie na tylnym błotniku (nadkole) za lewymi tylnymi drzwiami (strona kierowcy) – widoczne na zdjęciu. Niestety ktoś we mnie cofnął… - nieduże wgniecenie na tylnym błotniku i zarysowanie po stronie pasażera - tym razem to niestety moja sprawka... - jest pęknięty fragment deski rozdzielczej i sklejony fragment nawiewu powietrza po stronie pasażera (zdjęcie) - oryginalna gałka zmiany biegów od wersji GT (została zastąpiona gałką zwykłą jak w innych 6 biegowych Lagunach 2) - klar na prawym, przednim błotniku już wyraźnie schodzi, częściowo na lusterkach również Zużycie LPG jest następujące: miasto: ok. 14-15 litrów/100 km trasa: do 130-140 km/h zużycie ok. 12-13 litrów/100 km przy prędkościach 100-120 km/h zużycie ok. 11 litrów/100 km Auto zostanie wydane przyszłemu nabywcy z dwoma pełnymi bakami paliwa (benzyna 98 (E5) + gaz). Jeżeli szukasz auta, którego stan jest rzetelnie i uczciwie przedstawiony, a historia serwisowa w pełni udokumentowana, to dobrze trafiłeś. A jeśli szukasz porządnej, poliftowej Laguny II GT – to na pewno się nie rozczarujesz. Jako pasjonat modelu na pewno docenisz stan auta, uszanowanie maszyny i rzetelność serwisu. Zapraszam do obejrzenia i na jazdę próbną do Ożarowa Mazowieckiego. Cena auta do niewielkiej negocjacji.

* Sprzedawca produktu objętego niniejszą ofertą jest osobą prywatną

Tomaszlocation_on Ożarów Mazowiecki