Renault Laguna II
2006·248000 km·Gaz·1998 cm³
18 500 PLNDo negocjacjiPodstawowe informacje
GeneracjaII (2001-2007)
WersjaGT Kombi + chiptuning
Rok produkcji2006
StanUżywane
Oferta prywatnaTak
TypKombi
Pojemność silnika1998 cm³
Moc silnika204 KM
Skrzynia biegówManualna
NapędNa przednie koła
KlimatyzacjaAutomatyczna
KolorGranatowy
Rodzaj lakieruMetalik
Kraj pochodzeniaFrancja
Liczba drzwi5
Liczba miejsc5
Cena do negocjacjiTak
Historia pojazdu
Opis
Do sprzedania oryginalna Renault Laguna II GT kombi z roku 2006, po liftingu.
Data pierwszej rejestracji: 20-12-2006
Auto posiada silnik 2.0 Turbo (204 KM), ale jednostka została poddana chiptuningowi w roku 2021 (firma EMSetup) i obecnie ma 232 KM i 380 Nm (zdjęcie). Auto jest wyposażone w sekwencyjną instalację LPG (Sterownik Optima Nano, reduktor KME Gold, wtryski Barracuda), Adnotacja o LPG jest również w dowodzie rejestracyjnym auta. Aktualny przebieg samochodu to 246 tys. km.
Kolor samochodu to TEJ49 – Niebieski metallic.
Norma emisji spalin: EURO 4, także do warszawskiej SCT można będzie wjeżdżać do końca 2027 roku.
4 oryginalne felgi aluminiowe Renault Drenalic (chrome shadow) + koło dojazdowe.
Komplet 2 kart, instrukcja obsługi i książka serwisowa w jęz. francuskim.
Jeśli chodzi o wyposażenie wnętrza to auto posiada:
- elektryczny szyberdach
- podgrzewane przednie fotele
- oryginalna nawigacja z mapami sprzed paru lat
- system hands-free (bezkluczykowy dostęp do auta i uruchamiania z kartą w kieszeni)
- fabryczne radio CD/MP3 Cabasse auditorium ze zmieniarką na 6 płyt
- dwustrefowa klimatyzacja (schowek po stronie pasażera też jest klimatyzowany)
- wyłączaną przednią poduszkę powietrzną pasażera (przydaje się, jeśli ktoś chciałby wozić dziecko w nosidełku na przednim siedzeniu, tyłem do kierunku jazdy).
- podnoszoną oddzielnie szybę w tylnej klapie bagażnika (nie trzeba otwierać całej klapy aby dostać się do środka bagażnika).
Przegląd i pełne ubezpieczenie samochodu do połowy listopada 2024.
W 2022 roku wykonano następujące czynności serwisowe:
- wymiana płynu hamulcowego na ATE DOT4
- wymiana świec zapłonowych na NGK PFR7Z-TG
- wymiana żarników ksenonowych na Amio D2S
- wymiana kompresora klimatyzacji na regenerowany, napełnienie klimatyzacji świeżym czynnikiem R134A oraz wymiana panelu klimatronik
- wymiana filtra powietrza K&N i klimatyzacji (z węglem aktywnym) (Filtron K1089A)
- wymiana filtrów gazowych (faza lotna i ciekła) + wymiana map sensora (PST-01) sprawdzenie szczelności instalacji wraz z regulacją parametrów pracy.
- wymiana 4 cewek zapłonowych na BERU ZS052
- wymiana końcówek drążków kierowniczych na Meyle HD
- wymiana klocków hamulcowych z przodu na Textar
w 2023 roku wykonano:
- wymiana paska rozrządu wraz z pompą wody (SNR)
- wymiana koła pasowego (Sasic)
- wymiana zestawu paska osprzętu (pasek, napinacz, rolka prowadząca) SKF
- wymiana górnej poduszki silnika (Febi)
- wymiana wieszaków tylnego tłumika
- wymiana oleju silnikowego wraz z filtrem (PMO 5W40 Extreme + filtr Filtron)
- wymiana oleju w skrzyni biegów (PMO 75W80)
- wymiana opon na nowe, wielosezonowe Bridgestone Weather Control A005 Evo
- wymiana tylnych klocków hamulcowych Textar (2348202)
- wymiana akumulatora na Volt Silver 61Ah
- wymiana czujnika temperatury płynu chłodzącego Renault
- wymiana sworznia wahacza przedniego prawa strona (pasażer) na Meyle HD
W 2024 zrobione:
- wymiana linki od klamki zewnętrznej służącej do otwierania drzwi kierowcy
- wymiana podnośnika szyby elektrycznej w drzwiach pasażera
- wymiana oleju silnikowego wraz z filtrem (PMO 5W40 Extreme + filtr Filtron OP 643/3)
- wymiana chłodnicy na nową
Na wszystkie wymienione wyżej czynności serwisowe oraz zakupy części posiadam stosowne dokumenty.
Wszystko co było zrobione w aucie, od czasu gdy jestem jego właścicielem, czyli od listopada 2018, jest udokumentowane.
Wizualnie i mechanicznie auto jest zadbane, posiada jednak drobne wady:
- wgniecenie na tylnym błotniku (nadkole) za lewymi tylnymi drzwiami (strona kierowcy) – widoczne na zdjęciu. Niestety ktoś we mnie cofnął…
- nieduże wgniecenie na tylnym błotniku i zarysowanie po stronie pasażera - tym razem to niestety moja sprawka...
- jest pęknięty fragment deski rozdzielczej i sklejony fragment nawiewu powietrza po stronie pasażera (zdjęcie)
- oryginalna gałka zmiany biegów od wersji GT (została zastąpiona gałką zwykłą jak w innych 6 biegowych Lagunach 2)
- klar na prawym, przednim błotniku już wyraźnie schodzi, częściowo na lusterkach również
Zużycie LPG jest następujące:
miasto: ok. 14-15 litrów/100 km
trasa: do 130-140 km/h zużycie ok. 12-13 litrów/100 km
przy prędkościach 100-120 km/h zużycie ok. 11 litrów/100 km
Auto zostanie wydane przyszłemu nabywcy z dwoma pełnymi bakami paliwa (benzyna 98 (E5) + gaz).
Jeżeli szukasz auta, którego stan jest rzetelnie i uczciwie przedstawiony, a historia serwisowa w pełni udokumentowana, to dobrze trafiłeś.
A jeśli szukasz porządnej, poliftowej Laguny II GT – to na pewno się nie rozczarujesz. Jako pasjonat modelu na pewno docenisz stan auta, uszanowanie maszyny i rzetelność serwisu.
Zapraszam do obejrzenia i na jazdę próbną do Ożarowa Mazowieckiego.
Cena auta do niewielkiej negocjacji.
* Sprzedawca produktu objętego niniejszą ofertą jest osobą prywatną
Tomaszlocation_on Ożarów Mazowiecki