arrow_back
SEAT Exeo 2.0 TDI CR DPF
2010·344706 km·Diesel·1968 cm³
21 000 PLN
Sprawdź finansowaniearrow_right_alt
info_outline
Podstawowe informacje
Historia pojazdu
Opis
Mam na sprzedaż Seata Exeo z 2010 roku z silnikiem 2.0 TDI 143 KM (kod CAGA), którego jestem właścicielem od czerwca 2022 roku. Kupiłem go z przebiegiem 253 628 km jako pierwszy właściciel w Polsce, bezpośrednio po sprowadzeniu z Niemiec. Od tamtej pory auto jest pod moją stałą opieką. Obecnie ma przebieg 344 706 km i czeka już na nowego właściciela wiec przebieg nie rośnie.
Stan techniczny i serwis
Od początku dbałem o samochód bardzo skrupulatnie – olej silnikowy (Shell Helix) wraz ze wszystkimi filtrami wymieniałem co 10–15 tys. km. Wszystkie naprawy wykonywałem na bieżąco, zawsze na markowych, sprawdzonych częściach – unikałem tanich zamienników, bo zależało mi na trwałości i spokoju na dłużej.
Olej z filtrami wymieniony około 6000km temu.
Co zostało zrobione:
• Dwumasa wraz ze sprzęgłem – nowy zestaw założony w maju 2025 (przejechane mniej niż 15 km, nówka!)
• Regeneracja alternatora + nowy napinacz i pasek wielorowkowy – marzec 2025
• Klocki hamulcowe przód – nowe z listopada 2024, Do najbliższej wymiany zbliżają się jedynie klocki hamulcowe z tyłu
• Tarcze przód i tył – wymienione po zakupie, nadal w bardzo dobrym stanie, spokojnie posłużą kolejne ~80 tys. km
• Nowy akumulator kupiony w październiku 2024
• Zawieszenie przód – w czerwcu 2024 wymieniłem komplet: wszystkie wahacze, amortyzatory (z odbojami i mocowaniami), łączniki stabilizatora – przejechane od tego czasu ok. 12 tys. km
• Sprężyny tylne – wymienione w lutym 2024
• Regeneracja zacisków i jarzm (przód – wrzesień 2023, tył – marzec 2024)
• Rozrusznik – nowy, październik 2023
• Serwis klimatyzacji – kwiecień 2023: uszczelnianie układu, odgrzybianie, wymiana skraplacza, napełnienie czynnikiem
• Rozrząd wymieniony przy przebiegu 254 tyś. km
Stan wizualny
Auto było regularnie woskowane – ostatni wosk nałożony niedawno, o deklarowanej trwałości do pół roku. Felgi aluminiowe również zabezpieczone specjalnym woskiem.
W lipcu 2023 przeprowadziłem korektę lakieru (One Step) – lakier prezentuje się bardzo dobrze. Oczywiście są normalne ślady użytkowania, ale bez żadnych obić parkingowych czy poważniejszych defektów.
Przednie lampy zostały zregenerowane i pokryte powłoką ceramiczną. Wnętrze jest skórzane – łatwe do utrzymania w czystości, bez przetarć. Tapicerka jest zabezpieczona mleczkiem do skóry, a plastiki dressinigiem anty-UV.
Koła
Dwa komplety opon (Continental i Goodyear)
• Letnie na alufelgach – 2 opony prawie nowe, 2 raczej do wymiany po sezonie (zależy od przebiegu rocznego)
• Zimowe na felgach stalowych – bieżnik ok. 7 mm, kupione w poprzednim sezonie
TAXI
Auto było zarejestrowane jako taxi – nie do stałej pracy, a do okazjonalnego dorabiania na nocne kursy po Wrocławiu w weekendy. Przez te kilka lat zrobiłem nim mniej niż 100 tys. km, więc przebieg roczny był w normie (ok. 25–30 tys. km). Auto nie ma cech „taksówkarskiego” zużycia – prowadzi się świetnie, nie wykazuje oznak wyeksploatowania. Dla mnie to był po prostu dodatkowy dochód, a nie narzędzie do intensywnej pracy.
To auto, które naprawdę daje przyjemność z jazdy. Dobrze się zbiera, komfortowo wybiera nierówności, a nawet po kilkunastu godzinach za kierownicą nie czuć zmęczenia. Przez cały czas użytkowania nie sprawiało problemów – awaryjność ograniczona do typowej eksploatacji.
DPF wypala się książkowo – żadnych problemów z filtrem cząstek stałych.
Auto jest w bardzo dobrej kondycji mimo przebiegu – większość kosztownych napraw eksploatacyjnych jest już za mną, więc nowy właściciel może długo cieszyć się bezproblemową jazdą. Sprzedaję tylko dlatego, że zdecydowałem się na zmianę auta – w przeciwnym razie jeszcze długo bym nim jeździł.
* Sprzedawca produktu objętego niniejszą ofertą jest osobą prywatną
Marcelilocation_on Wrocław