Na sprzedaż VW Caddy z benzynowym silnikiem 1.2 TSi o mocy 105KM
Jeśli masz dość rozczarowań związanych z zakupem 10-letnich samochodów, trafiłeś idealnie!
Auto nie posiada klimatyzacji.
Auto o małym przebiegu, zaledwie 88 tys. km!
To wyjątkowa okazja, by nabyć auto w praktycznie fabrycznym stanie, które łączy funkcjonalność, komfort i niezawodność.
Wyjątkowe cechy tego Caddy:
Silnik 1.2 TSI – poprawiony, oszczędny, dynamiczny - więcej informacji na dole strony
Minimalny przebieg – auto niemal nieużywane, jakby dopiero opuściło salon.
Przepiękny lakier – kolor, który przyciąga spojrzenia i podkreśla nowoczesny design.
Perfekcyjny stan techniczny i wizualny – zadbane zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Praktyczność i komfort:
Przestronne wnętrze, idealne dla rodziny lub jako auto służbowe.
Funkcjonalne rozwiązania – duża przestrzeń bagażowa oraz składane siedzenia.
Dlaczego warto skorzystać z tej oferty?
Bezkonkurencyjny stosunek ceny do jakości – zyskujesz niemal nowe auto w cenie używanego!
Uniwersalność – doskonały wybór dla rodzin, freelancerów i firm szukających niezawodnego pojazdu.
Niska eksploatacja – oszczędne spalanie i minimalne koszty serwisowe.
Przebieg udokumentowany – gwarancja autentyczności,
Zarejestrowane i ubezpieczone w Polsce – bez zbędnych formalności.
Najlepszy benzynowy silnik. W 2013 te silniki wyzbyły się już wszelkich niedoskonałości, które posiadały modele z początków produkcji.
Możliwa mała Fr Vat
Nie przegap tej okazji! Volkswagen Caddy 1.2 TSI to samochód, który spełni Twoje oczekiwania – niezależnie od tego, czy potrzebujesz auta do pracy, czy rodzinnych podróży.
Skontaktuj się już dziś, umów się na jazdę próbną i zakochaj się w tej Caddy!
Zadzwoń teraz i zapytaj o szczegóły!
Telefon: Wyświetl numer
Auto do zobaczenia: Kiekrz, ul. Ptasia 35b
Więcej informacji o tym silniku 1.2 TSI z modelu 2013
Silnik 1.2 TSI o kodzie CBZA został wprowadzony w 2009 roku, a w modelach z 2013 roku wprowadzono pewne modyfikacje mające na celu poprawę jego trwałości i niezawodności. Oto kluczowe zmiany, które wprowadzono od 2009 do 2013 roku:
1. Łańcuch rozrządu
W starszych wersjach (do około 2012 roku) problematyczny był łańcuch rozrządu, gdzie często wzywano auta na akcje serwisowe i wymiany na nowy poprawiony.
W modelach z 2013 roku zastosowano ulepszony napinacz i łańcuch, które znacząco zmniejszyły ryzyko tych problemów.
2. Uszczelki i uszczelnienia
Poprawiono uszczelki, szczególnie te w okolicy pompy oleju i turbosprężarki, co zmniejszyło ryzyko wycieków oleju.
3. Sterowanie zaworami i głowica
W nowszych wersjach dokonano modyfikacji w konstrukcji głowicy cylindrów oraz układzie sterowania zaworami, co poprawiło wydajność spalania i zmniejszyło emisję spalin.
4. Oprogramowanie sterownika silnika
Zaktualizowano oprogramowanie sterownika ECU, aby poprawić reakcję silnika i optymalizację zużycia paliwa. Poprawki te miały również na celu wyeliminowanie problemów związanych z błędami w odczycie parametrów pracy silnika.
5. Układ wtryskowy
Zmodyfikowano wtryskiwacze paliwa, co zwiększyło ich trwałość i precyzję wtrysku.
6. Układ chłodzenia
Wprowadzono drobne zmiany w konstrukcji pompy wody i termostatu, aby zapobiec problemom z przegrzewaniem się jednostki.
7. Turbosprężarka
W nowszych wersjach poprawiono turbosprężarkę pod kątem trwałości i wydajności. Zastosowano ulepszone materiały i zmodyfikowany wirnik, co zmniejszyło ryzyko awarii.
Ogólne korzyści z poprawek w 2013 roku:
Dzięki powyższym zmianom silnik CBZA stał się bardziej niezawodny, a ryzyko awarii związanych z łańcuchem rozrządu, turbosprężarką czy wyciekami oleju zostało znacząco zmniejszone.
1.2 TSI model z 2013 roku znacząco zwiększył trwałość i zmniejszył koszty eksploatacji w porównaniu do wcześniejszych wersji.