Peugeot 308 - opinie
Samochody używane takie jak Peugeot 308, który został opisany poniżej, są bardzo pożądane przez kierowców lubujących się w typowych miejskich autach. Są małe, szybkie i zwinne, dzięki czemu doskonale radzą sobie w infrastrukturze miejskiej. Model ten ma niskie spalanie i o ile wybierzemy odpowiednią wersję silnikową, o tyle nie będziemy mieli problemu z jego awaryjnością.
Peugeot 308 - samochód marzeń
Model ten został wyposażony przez swojego francuskiego producenta w naprawdę mocne silniki, co jest bez wątpienia jego atutem. Co ciekawe konsumenci bardzo go docenili – był to Samochodu Roku 2014. Ten model Peugeot ma bardzo pojemny bagażnik przy równoczesnym zachowaniu przestronności wnętrza pojazdu. 308 został wyposażony w bardzo dokładny układ kierowniczy, dzięki któremu auto świetnie trzyma się drogi w nawet ekstremalnych sytuacjach. Układ hamulcowy w tym modelu również jest bardzo trwały.
Peugeot 308 - co w trawie piszczy?
Peugeot 308 posiada silnik o mocy od 82 do 272 KM, dzięki czemu poruszając się tym samochodem, możemy osiągnąć maksymalną prędkość do 240 km/h. Premiera Peugeot 308 miała miejsce w 2007 roku, a jej produkcja trwa do dziś. Silnik Peugeota ma od 3 do 4 cylindrów, a jego pojemność wynosi od 1199 do 1997 cm3. Od początku istnienia tego modelu powstało 12 generacji samochodu Peugeot. 308 ma nadwozie hatchback, kabriolet oraz kombi i należy do klasy niższej średniej samochodów osobowych. Został wyposażony w napęd przedni, jeździ napędzany na benzynę lub diesla. Peugeot 308 średnio spala od 3,2 do 7,5 l na 100 km, co zależy od tego, jaki rodzaj silnika zostanie przez nas wybrany. Wymiary samochodu osiągają do 4585 mm długości, 2039 mm szerokości, 1555 mm wysokości.
Awarie w Peugeot 308
Samochody Peugeot 308 zostały wyposażone w silniki 1.6 THP, które są strasznie awaryjne. W nich zawodzi niemalże wszystko. Często dochodzi do zatarć turbosprężarek lub rozciągnięć łańcuchów rozrządu. Wadą są także wypalenia uszczelki pod głowicą. W niektórych silnikach dochodzi również do wycieku oleju czy uszkodzeń dwumasowych kół zamachowych.