callZadzwoń

BMW 3 Seria E90/E91/E92/E93

2011·157000 km·Benzyna·3000 cm³
92 700 PLNDo negocjacji
Kup na ratyarrow_right_alt



Podstawowe informacje

Kategoria ofertySamochody osobowe
MarkaBMW
VINWBA... 
Rok produkcji2011
Oferta prywatnaTak
Wersja wyposażenia335 IS STAGE 4 505 KM / 657 NM
Pojemność silnika3000 cm³
Moc silnika505 KM
Skrzynia biegówAutomatyczna
KlimatyzacjaAutomatyczna
KolorSzary
Rodzaj lakieruMetalik
Kraj pochodzeniaStany Zjednoczone
Kraj rejestracjiPolska
Liczba drzwi2
Liczba miejsc4
Cena do negocjacjiTak

Oblicz ratę BMW 3 Seria

ComperiaOkres spłaty (miesiące):

Oblicz ratę

Historia pojazdu



Zleć badanie przed zakupem

Partner:



Opis


IS dostępny tylko na USA w ilości 4 tysięcy egzemplarzy. Różnice między 335i a IS to przede wszystkim obecność silnika N54 w nadwoziu poliftowym (w zwykłych poliftach N55 z plasteliny) wyposażonym dodatkowo w brak halogenów w miejscu których są chłodnice oleju oraz dodatkowa chłodnica wody. Wentylator zamiast standardowych 600W ma moc 850W. Dodatkowo zamiast standardowej skrzyni 6HP jest 7DCT, fantastyczna skrzynia z M4 również wyposażona w swoją chłodnicę. "Game changer” jeśli chodzi o ten samochód. (XHP stage 3) Zaletą serii IS jest również naprawienie bolączek znanych z modeli przedliftowych z silnikiem N54. Poprawione wtryski z indeksem 12 które są bezobsługowe, poprawiona pompa wody oraz pompa HPFP. Przedstawiony egzemplarz jest z 2011 roku oraz legitymuję się przebiegiem niecałych 160 000 km. Auto sprowadziłem dla siebie w 2020 roku więc jestem 1 właścicielem w Polsce. W ogłoszeniu podaję VIN więc każdy potencjalny nabywca może sprawdzić sobie historię samochodu jak auto wyglądało przed przyjazdem. Po przyjeździe auto przeszło gruntowny serwis: - wyczyszczenie kanałów dolotowych - wymiana panewek na mocniejsze ACL (delikatnie układane przez 4 tysiące kilometrów i co każdy tysiąc był wymieniany olej) oraz przy okazji tej operacji wszystkie śruby od korbowodów itp. Itd. zostały wymienione na nowe, uszczelki i cały dół silnika również jeśli chodzi o uszczelnienie) - wymiana oleju, filtru zwykłego i ciśnieniowego w skrzyni biegów DCT w specjalnym warsztacie od skrzyń biegów - wymiana pokrywy zaworów tzw. dekla wraz z uszczelką oraz korkiem wlewu oleju - montaż charge pipe’a - dolot KN - montaż największego możliwego dedykowanego 7,5 calowego intercooler’a VRSF (wydajność do 1100 WHP) - downpipe + wycięcie ostatnich puch - dźwięk wydechu potrafi uzależnić - turbiny hybrydowe stage 2 (strona zimna i ciepła) PERUN TURBO - pompa paliwa Walbro 6 barów (seryjna 3,5 bara), wydajność do 750 KM - montaż dystansów 2 cm na każdą oś EIBACH - zimne cewki NGK - zimne świece NGK - zawór PCV Burger Motorsport - termostat olejowy Burger Motorsport - obydwa łożyska z tyłu + czujniki ABS - Millers 5w50 wymieniany dosłownie co 3 tysiące kilometrów - auto wystrojone bezpiecznie przez MDM TUNING - auto wystrojone i tym samym jeżdżone tylko i wyłącznie na paliwie V Power Racing 100 oktanów - zawieszenie po przyjeździe do kraju miało luz na prawym sworzniu z prawej strony więc mając podejście kompleksowe wymieniłem całe przednie zawieszenie czyli 4 wahacze, drążki z końcówkami oraz łączniki stabilizatorów, komplet firmy Lemforder (jakość oryginału). Po wymianie geometria Hunter 3D. - nowe tarcze i klocki z przodu (z tyłu są jeszcze bardzo ładne) - nowy płyn chłodniczy Motul - nowa elektroniczna pompa wody (ori) wraz ze zbiorniczkiem oraz termostatem z obudową Auto zostało sprowadzone z Florydy gdzie zima to 18 stopni na plusie także de facto auto nigdy zimy nie widziało. Po przyjeździe do Polski auto również nie doznało kontaktu z zimą. Nie jest to tzw. daily tylko „wieczorna autostradowa terapia” kiedy jest sucho i w miarę już pusto na drogach. Auto nie jest męczone w mieście, z mocy korzysta dopiero od 3 biegu w górę. Nie ma mowy o żadnych startach ze świateł itp. Mieszkam blisko S8 i POW. Na chwilę obecną i jeszcze przez długi długi czas auto nie będzie wymagało żadnych inwestycji oczywiście po za regularną wymianą filtrów i oleju. Auto jak widać po szeregu serwisów i zmian robione było pod siebie bez żadnych „ale” i kompromisów finansowych lecz przyszedł czas który spotyka każdego faceta w pewnym okresie życia i muszę się przesiąść na coś 4 drzwiowego. Będzie to na pewno również coś mocniejszego w tej samej marce tylko z dodatkową parą drzwi. Podsumowując jeśli jesteś tu bo szukasz konkretnie takiego auta i masz świadomość jakie są koszty wszystkich tych operacji oraz ceny zadbanego i nie wymagającego żadnego wkładu finansowego IeSa to zapraszam gwarantuję że odjedziesz tym autem jak tylko zobaczysz i usłyszysz w jakim jest stanie szczególnie mechanicznym. Wizualnie auto jest w takim stanie jak przyjechało z USA (po za oczywiście naprawą), bez lizania czy spuszczania się nad tym jak wygląda. Ładne seryjne coupe w M pakiecie. To auto ma jeździć a nie wyglądać. Auto jest przetrzymywane w podziemnym garażu i tam również zimuje każdego roku. Dla zobrazowania auta i jego stanu wrzucam zdjęcia zarówno z zewnątrz jak i ze środka. Dodatkowo załączam również zdjęcia z prac robionych przy aucie oraz części tuningowych. Jako wisienka na torcie na ostatnim zdjęciu pokazuje wykres z hamowni jako potwierdzenie deklarowanej mocy. Auto robi 100 – 200 poniżej 8 sekund. Auto jest traktowane tak chorobliwie pod względem mechanicznym że po każdym odpaleniu stoi 15 minut aby olej osiągnął minimum 70 stopni zanim ruszy. Taka choroba. Nie jest to daily więc mogę sobie na to pozwolić bo nigdzie się wtedy nie śpieszę.

* Sprzedawca produktu objętego niniejszą ofertą jest osobą prywatną

VADIMlocation_on Warszawa