Witam , na sprzedaż wystawiam moją zabawkę czyli Corvette Convertible C5 LS1 :)
Vette w moim posiadaniu od 2014r , przez ten czas wprowadziłem parę modyfikacji które działają wg. mnie mocno na korzyść auta ;)
- Kompletne hamulce z wersji C6 Z06 6 tłoczkowe z przodu i 4 tłoczkowe z tyłu w swojej klasie jedne z najlepszych hamulców świata - wartość ok, 2500$ + transport i cło
- Felgi 5 ramienne też z nowszej generacji C6 , ale nie zwykłe aluminiowe , tylko Magnezowe Speedline (used 1500$ )
- Układ dolotowy sportowy K&N ( 800 $ )
- Zmodyfikowany układ wydechowy kolektory Long Tube i X-pipe OBX ( 1000$)
- Wydech końcowy Corsa ( 2500$ )
- Przednie reflektory soczewkowe Hella z europejskimi soczewkami i homologacją ( brak obaw przed "złym diagnostą" przy przeglądzie rejestracyjnym;) ) , po otwarciu są ca. 3x niższe niż fabryczne "hamulce aerodynamiczne" i świecą 2x lepiej - koszt 1200 Euro
- Windschott z mocowaniem na stelażu - 1000 zł
- Przeróbka oświetlanie na europejskie na ledach by HD Custom 1200 zł .
- Amortyzatory Bilstein B6 - 2000 zł
- Przedni resor poprzeczny Corvette C6 Z06 - 1200 zł
- Radio 2din Kenwood - 1500 zł
- Opony Nitto INVO - 4000 zł
Poza tym Corvette jak to Corvette wyposażenie kompletne :
- Wyświetlacz przezierny Head Up ( pierwszy montowany w seryjnym aucie z możliwością rekonfiguracji zawartości.)
- Skórzana tapicerka
- klimatronic ( nabita klima i sprawna )
- Aktywne wspomaganie kierownicy , kontrola trakcji itp . którą można wyłączyć jednym przyciskiem i wtedy mamy dzikusa z napędem na tył i fabryczną szperą ;)
Dodatkowej frajdy z jazdy dodaje manualna 6 biegowa skrzynia :)
Vette ma 24lata i zawsze znajdzie się coś do dopieszczenia w takim aucie, ja miałem w planie ostry wałek + program i usunięcie programowe tylnych sond , ale w ostatnim czasie ponieważ mam jeszcze oprócz tej dwie inne Corvette , brak czasu i motywacji na dopieszczenie ostateczne ;)
Ogólnie C5 nie licząc przedliftowej C3 cabrio jest dla mnie najpiekniejszą Vette , konstrukcyjnie jest prawie identyczna z modelem C6 (mają wiele części wspólnych i zamiennych ) przy bardziej oldskulowym wyglądzie i ostatnimi fabrycznie montowanymi w seryjnym aucie -otwieranymi lampami :)
W ostatnim czasie została zregenerowana sprężarka klimatyzacji , wymieniona pompa wody na nową , zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego , oraz pompa wspomagania - całość z wymianą kosztowała ca. 5000 zł .
Samochód kupowałem 10 lat temu z przebiegiem 113tkm taki przebieg miałem też wpisany na umowie k-s z człowiekiem który auto sprowadził z USA. Później okazało się że sprzedający "zamienił" mile na km , czyli w momencie zakupu samochód miał prawdziwe 180tkm , ja przez 10 lat zrobiłem 20tkm , więc Vette ma realnie przejechane 200tkm.
Auto przy sprzedaży w USa nie miało wystrzelonych poduszek , uszkodzone były elementy "blacharskie", które wystarczyło odkręcić i założyć nowe. Rama nie była uszkodzna.
Auto sprzedaję prywatnie na umowę kupna sprzedaży , więcej info udzielę chętnie telefonicznie od 9.00 do 19.00 .
Sprzedaję ponieważ w ostatnich latach odkąd mam inne Vette ta w zasadzie stoi w garażu i robi rocznie bardzo symboliczne przebiegi ( przegonienie raz na jakiś czas )
Choć nie wykluczam możliwości zamiany za inne ciekawe auto (w niezawyżonej w kosmos cenie ;) ) z opcję dopłaty w obie strony. Pozdrawiam serdecznie .