Chrysler 300C
2005·418670 km·Diesel·2987 cm³
12 900 PLNDo negocjacjiPodstawowe informacje
VIN1A8...
Rok produkcji2005
StanUżywane
Oferta prywatnaTak
TypKombi
Pojemność silnika2987 cm³
Moc silnika217 KM
Skrzynia biegówAutomatyczna
NapędNa tylne koła
KlimatyzacjaManualna
KolorSzary
Rodzaj lakieruMetalik
Kraj pochodzeniaPolska
Kraj rejestracjiPolska
Liczba drzwi5
Liczba miejsc5
BezwypadkowyTak
Cena do negocjacjiTak
Historia pojazdu
Zleć badanie przed zakupem
Opis
Tytułem wstępu: jeśli szukasz ideału w nienagannym stanie, gotowego wozić młode pary do ślubu, to nie. Zdecydowanie nie. Szanujmy swój czas.
Krótka historia: auto z polskiego salonu, jestem trzecim właścicielem (wszyscy z kręgu bliskich przyjaciół), w moich rękach od 5 lat. Bezwypadkowe, w sensie nie uczestniczyło w żadnym poważnym wypadku. Przebieg autentyczny.
Status quo: jeżdżące, sprawne, przegląd techniczny ważny do września 2024, ubezpieczenie OC do lipca 2024 (rata opłacona do stycznia 2024).
Mankamenty: głównie wygląd zewnątrz i wewnątrz, uszkodzone plastiki, przetarcia, otarcia, drobne ogniska korozji, oderwana ozdobna listwa z boku, sfatygowany fotel kierowcy i tylna kanapa (siedzenie) – starałem się pokazać to na zdjęciach. Widoczna intensywność i doświadczenia życiowe.. Poza tym kilka typowych dla tego modelu bolączek: niedziałający ekran fabrycznego radia, co za tym idzie niemożność korzystania z niego (jest firma spod Warszawy, która wie, gdzie i co przylutować, chce za to coś koło 800 pln). Uszkodzone klamki w tylnych drzwiach (drzwi się otwierają, ale klamki trzeba delikatnie trzymać.. ). Nie działa elektryka w prawych przednich drzwiach (szyba, lusterko). Czasem pojawia się kontrolka jakiegoś błędu związanego z układem zasilającym i komputer redukuje wówczas moc i nie pozwala na gwałtowne przyspieszanie. Diagnoza profesjonalnym komputerem wskazała zawór EGR jako przyczynę, ale po wymianie zaworu również to się zdarza. Da się z tym jeździć, aczkolwiek bywa to irytujące. Także czasem komputer informuje o... braku koła (! ;)) ale to ewidentnie błąd komunikacji z czujnikiem, może już ze starości po prostu. Czasem, bo na co dzień normalnie pokazuje rzeczywiste ciśnienie w oponach.
Plusy: pomimo pełnoletności do dziś budzi uznanie swoją oryginalną urodą i komfortem jazdy. 3-litrowy diesel żywcem wyjęty z Mercedesa E-klasa z tamtej epoki, to solidna i trwała jednostka dobrze znana mechanikom. I jak na tą pojemność i masę samochodu, cholernie ekonomiczna – przy „dziadowskiej” jeździe trudno przekroczyć 10-11L/100km w mieście, nawet zimą, a na długich trasach można zejść poniżej 7. Serwis klimatyzacji zrobiony we wrześniu tego roku. W ubiegłym roku zamontowany solidny hak (2000 kg), bo były pewne plany, ale ostatecznie tylko raz był wykorzystany do przyczepy kempingowej.. Całoroczne opony w bardzo dobrym stanie. Koło zapasowe, oryginalny podnośnik i klucz do kół jest. Oryginalne poprzeczki do relingów dachowych również. Wypolerowane reflektory (btw, nie ma ksenonów, przerobione na „zwykłe” żarówki, chyba H8). Olej i filtry wymieniane regularnie co 10-12 tys. Olej w skrzyni biegów wymieniony jakieś 20 tys. km temu.
Resume: Fiona (tak ma na imię..) jaka jest starałem się pokazać i opisać. Odpowiem na wszelkie pytania zgodnie ze swoją wiedzą. Proszę dzwonić. Jeśli nie odbiorę (specyfika pracy), proszę o sms, że w sprawie ogłoszenia, oddzwonię najszybciej, jak to będzie możliwe.
* Sprzedawca produktu objętego niniejszą ofertą jest osobą prywatną
Jan13location_on Międzyrzecz