callZadzwoń

Saab 93 II

2008·111500 km·Benzyna·2792 cm³
78 000 PLN


Podstawowe informacje

Kategoria ofertySamochody osobowe
MarkaSaab
Model93
BezwypadkowyTak
VINYS3... 
WersjaTurboX
Rok produkcji2008
Oferta prywatnaTak
Pojemność silnika2792 cm³
Moc silnika300 KM
Skrzynia biegówManualna
Napęd4x4
KlimatyzacjaAutomatyczna
KolorCzarny
Rodzaj lakieruMetalik
Kraj pochodzeniaPolska
Liczba drzwi5
Liczba miejsc5
PZU ubezpieczenie auta

Historia pojazdu




Opis


Saab 9-3 TurboX Sport Combi, limitiowana do 2000 sztuk seria Saaba 9-3 (nr 1317). Najrzadsza konfiguracja, tj. kombi z manualną skrzynią biegów. Aktualnie jeden z 3 dostępnych na sprzedaż samochodów na świecie. - przebieg 111 500 km - silnik 2.8 Turbo fabrycznie 280 KM - tutaj Stage-1 z 300 KM (https://en.bsr.se/tuning-kits/t/1303/saab-9-3-ii-28t-v6-turbo-x-280hp) - filtr stożkowy BSR (https://en.bsr.se/product/optiflow-filter-system-4900506) - rzadka wersja z manualną skrzynią biegów, 6 biegową - napęd 4x4 realizowany za pomocą Haldex gen.4, który był regenerowany przy ~80 tys km, a niedawno wymieniałem w nim wszystkie oleje całe zawieszenie wymienione przy ~80 tys km na zawieszenie Hirscha (to jest/był oficjalny tuner Saaba), tylne zawieszenie jest realizowanena nivomatach, czyli 'intelignetnych' amortyzatorach, samopoziomujących się - wszystkie najważniejsze tuleje wymienione na poliuretanowe - całe podwozie jest zakonserwowane w następujący sposób: 1) piaskowanie 2) zabezpieczenie antykorozyjne 3) podkład epoksydowy 4) inny podkład epoksydowy 5) farba antykorozyjna 6) warstwa wygłuszająca na koniec - silikonowe przewody układu chłodnicznego (do88), nie pękają od temperatury - przerobiony układ zapłonowy pod sportowe, większe i bardziej dostępne cewki zapłonowe z Audi R8 (cewka przy turbinie nie pada) - sportowe japońskie świece zapłonowe z obniżoną przerwą - 4 tłoczkowe zaciski hamulcowe Brembo z przodu wraz ze sportowymi tarczami (345mm) oraz sportowymi klockami hamulcowymi z przodu - sportowe tarcze hamulcowe i sportowe klocki hamulcowe z tyłu - rozpórka przedniego zawieszenia - tylny spoiler Hirsch - koc na turbo (turbina szybciej się wkręca, a jej otoczenie mniej się grzeje) Samochód cały czas garażowany, nigdy nie używany zimą, woskowany japońskimi woskami. Używany sporadycznie do wypadów za miasto przez rodzinę z dzieckiem. Nigdy nie był używany do sportowej jazdy.

* Sprzedawca produktu objętego niniejszą ofertą jest osobą prywatną

TurboX_Gliwicelocation_on Gliwice