callZadzwoń

Kia Optima

2014·232000 km·Diesel·1685 cm³
53 000 PLNDo negocjacji


Podstawowe informacje

Kategoria ofertySamochody osobowe
MarkaKia
ModelOptima
VINKNA... 
WersjaXL
Rok produkcji2014
Oferta prywatnaTak
Pojemność silnika1685 cm³
Moc silnika167 KM
Skrzynia biegówAutomatyczna
KlimatyzacjaAutomatyczna
KolorSzary
Kraj pochodzeniaAustria
Liczba drzwi4
Liczba miejsc5
Cena do negocjacjiTak

Historia pojazdu




Opis


Przedmiotem ogłoszenia jest mój prywatny samochód Kia Optima z 2014 roku z silnikiem 1.7 CRDI i automatyczną skrzynią biegów w najbogatszej wersji wyposażenie XL/GT Line brakuje tylko szklanego dachu i łopatek przy kierownicy. Samochód posiadam ponad dwa lata i zrobiłem nim około 46 000 km. Olej silnikowy szmieniałem co 10 000 - 12 000 km, olej w skrzyni biegów został zmieniony w tym czasie raz, metoda statyczną. Na końcu opisu załączam link do szczegółowej dokumentacji serwisowej wraz ze zdjęciami. Samochód został dodatkowo wyciszony, elementy wyciszone to: maska, częściowo komora grodziowa, nadkola, podłoga, wszystkie drzwi, bagażnik. Zdjęcia z tych prac również znajdują się w dokumentacji serwisowej. Klimatyzacja sprawna w maju 2023 roku był uzupełniany czynnik chłodniczy. Akumulator kupiony 12.10.2021. Samochód posiada zmienioną mapę silnika obecnie ma 167 KM i 363 Nm dzięki czemu jest dużo bardziej dynamiczny niż początkowo. Razem z samochodem sprzedaję oryginalną nowa nieregenerowaną turbinę Garret, miała zostać wymieniona ale mechanik mówił, że ta w samochodzie jest jeszcze dobra (delikatnie ją słychać przez 2-3 minuty na zimnym silniku). Rok temu wymieniane poduszki amortyzatorów przednich. Samochód serwisowany w ASO do 2019 roku do przebiegu 120 000 km (posiadam książkę serwisową). W ostatnim czasie została poprawiona konserwacja tylnej części podwozia wraz z zawieszeniem. Samochód posiada oryginalne felgi aluminiowe z oponami w rozmiarze 225/45 r18 letnie to Nokian PowerProof RunFlat kupione w 2023 r. a zimowe to Kormoran Snow. Samochód jeździ bardzo pewnie, świetnie spisuje się na długi trasach i przy wysokich prędkościach. Skrzynia automatyczna to klasyczny hydrokinetyk który jest bezproblemowy w przeciwnieństwie do skrzyni DCT która występowała w nowszej generacji Optimy. Kia jest wartą uwagi alternatywą dla niemieckiej konkurecji. Zwłaszcza, że eksploatacja tego samochodu wychodzi dużo taniej. Część wyposażenie samochodu: - Podgrzewane, wentylowane elektryczne z pamięcią ustawień fotele przednie - Podgrzewana tylna kanapa - Wszystkie szyby są oryginalne oraz solarne - Podgrzewana dolna przestrzen szyby pod wycieraczkami - Podgrzewane lusterka i składane elektrycznie - Podgrzewana kierownica - Elektrochromatyczne lusterko wsteczne - Nagłośnienie Infinity - Wszystkie szyby automatyczne - Klimatyzowany schowek - Xsenonowe światła mijania wraz z doświetlaniem zakrętów - Ledowe światła do jazdy dziennej - Opcjonalne tylne ledowe światła pozycyjne i stopu - Ledowe przednie światła przeciwmgielne - Aktualna nawigacja GPS - Bluetooth - Kamera cofania - Czujniki parkowania przód i tył - Czujniki ruchu poprzecznego - Automatyczne parkowanie równoległe - Tempomat i limiter prędkości - Monitorowanie martwego pola - Bezkluczykowy dostęp - Auto hold - Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna - Aktywne utrzymanie pasa ruchu - Komfortowe wsiadanie i wysiadanie (fotel automatycznie odsuwa się przy wysiadaniu i przysuwa po odpaleniu, opcję tę można konfigurować w ustawieniach) - ABS, ESP, EBD - Autoryglowanie zamków po ruszeniu - Tylne szyby przyciemnione folią LLumar Przed zakupem auta wykupiłem raport na autoDNA, w którym nie znaleziono zarejestrowanych uszkodzeń pojazdu (dla chętnych mogę go udostępnić). Na pewno samochód miał naprawianą przednią lewą lampę bo są na niej ślady naprawy. Samochód był sprowadzany z Austrii. Na dniach dołączę pomiary całego auta czujnikiem lakieru. W marcu tego roku naprawiane było uszkodzenie lewego tylnego błotnika, wymieniany był zderzak tylko oraz felga. Naprawa była wykonywana z OC w ASO KIA. Zdjęcia uszkodzeń w linku poniżej. Samochód jest w ciągłej eksploatacji, przebieg może rosnąć. Zgadzam się na sprawdzenia samochodu na stacji diagnostycznej czy u mechanika do czego zachęcam. Z wad samochodu: - zapocenie przy czujniku położenia wałka rozrządu (przypadłość tych silników, walczyłem z tym ale nadal się poci) - wytarta skóra na kierowicy - czasem na dużych dziurach coś "zastuka" ale dwóch diagnostów i jeden mechanik nie byli w stanie zlokalizować problemu - myślę, że wypadało by odkazić parownik klimatyacji Zdjęcia w lepszej jakości https://photos.app.goo.gl/K8XW4qEMKgYfb9py9 Link do dokumentacji serwisowej https://drive.google.com/drive/folders/10j6rxLqrFblp0V59HrJ8K8C0bkBlYtP5?usp=sharing Odcinek PetrolHead, test mojego egzemplarza https://www.youtube.com/watch?v=BjMZYWTEt0Y&t=6s

* Sprzedawca produktu objętego niniejszą ofertą jest osobą prywatną

dangollocation_on Kraków