callZadzwoń
arrow_back

Mazda 2 1.5 SKYACTIV-G

2015·153000 km·Benzyna·1500 cm³
40 000 PLN


Podstawowe informacje

Kategoria ofertySamochody osobowe
MarkaMazda
Model2
BezwypadkowyTak
Historia serwisu w ASOTak
VIN3MD... 
Wersja1.5 SKYACTIV-G / Mazda 2 1,5 90KM, Skypassion, AUTOMAT (6AT)
Rok produkcji2015
Oferta prywatnaTak
Pojemność silnika1500 cm³
Moc silnika90 KM
Skrzynia biegówAutomatyczna
KlimatyzacjaAutomatyczna
KolorInny
Rodzaj lakieruMetalik
Kraj pochodzeniaJaponia
Liczba drzwi4
Liczba miejsc5

Historia pojazdu




Opis


Mazda 2 1,5 90KM, Skypassion, AUTOMAT (6AT), benzyna, 153 000km, zakupiona w Polskim salonie Mazdy w Szczecinie. Najbogatsza ówcześnie dostępna wersja. Samochód zadbany, od początku jeden właściciel a w zasadzie właścicielka. Najpierw ze względu na brak zniżek OC/AC zarejestrowana na mnie i na żonę jako współwłaściciel, po nabyciu tychże została szczęśliwą właścicielką. Przez cały okres serwisowany tylko w ASO Mazdy w Szczecinie. Kompletny rejestr przeglądów w formie elektronicznej (wydruki papierowe też mam). Nie muszę dodawać, że przebieg jest oryginalny. Dwa piloty, instrukcja PL czyli to co było przy zakupie. Samochód garażowany, bez śladów korozji. Dodatkowo w CENIE komplet aluminiowych kół z oponami zimowymi (15”). Wyposażenie : -skrzynia AUTOMATYCZNA (6AT), -WYŚWIETLACZ head-up pokazujący informację w polu widzenia kierowcy patrzącego na drogę, - tempomat, - tryb SPORT, - łopatki przy kierownicy do zmiany biegów (widać na jednym ze zdjęć) dla tych co chcą poczuć się jak w formule, - światła LED, krótkie i długie z autopoziomowaniem, -światła przeciwmgielne, - i-ACTIVSENSE a w nim (m.in.): -system automatycznego przełączania świateł drogowych na mijania i odwrotnie (HBC), -system ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu (LDWS), -system monitorowania martwego pola (BSM), -system monitorujący ruch poprzeczny przy cofaniu (RCTA), - system wspomagający hamowanie (SCBS), - regulowany ogranicznik prędkości, - nawigacja, - alarm, - wspomaganie kierownicy, - kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach: góra-dół, przód-tył, - 4x elektryczne podnoszone szyby (tylne, fabrycznie przyciemniane), - 2x elektrycznie sterowane lusterka+ elektryczne składanie, - podgrzewane siedzenia (przód), - składane tylne siedzenia, - AUTOMATYCZNA klimatyzacja, co roku czyszczona i odgrzybiana, - system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS), - czujniki cofania, - system AUDIO (radio, CD, USB), -zestaw głośnomówiący Bluetooth, -zestaw naprawczy do przebitej opony (sprężarka płyn)- nigdy nie używany, - regulowane zagłówki, - roczny akumulator (oryginalny wytrzymał 9 lat co przy i-stopie jest wyczynem i świadczy o tym, że samochód jeździł regularnie na długich trasach), - kierownica skórzana+ skóra na konsoli. Być może o czymś zapomniałem bo w zasadzie jeździłem nim tylko na przeglądy a Szczecin dla żony to wyprawa prawie na koniec świata. Trochę opisu aby uniknąć niepotrzebnych telefonów. Samochód kupiony dla żony na dojazdy do pracy ~40km w jedną stronę + ogarniała zakupy, bo kto lubi jeździć po sklepach? Przebieg wystarczy podzielić przez lata i wychodzi ~15 000 rocznie. Czy dużo? Niech każdy sam oceni mając na uwadze, że samochód był niezbędny i kupiony z konkretnego powodu. Od wielu lat jeżdżę różnymi wersjami Mazdy i chciałem na żonie trochę przyoszczędzić dlatego w tamtym czasie brałem pod uwagę inne marki min. Toyotę, Kia, Hyundai ale wszystkie przegrywały wyposażeniem i jakością wykonania. Do tego trwałość. Żona z racji wykonywanego zawodu nie mogła sobie pozwolić na ciągłe wizyty w serwisach. Cena za którą wystawiam Mazdę jest wg mnie adekwatna do wyposażenia i stanu technicznego pojazdu. Bardzo dobry, 1,5l wolnossący silnik z idealnie zgraną skrzynią automatyczną. Żadne 1,2L z turbiną i papierowymi 200KM. Japończycy stawiają na niezawodność i taką otrzymujemy. Tradycyjna, nie przekombinowana, bardzo ładnie i cicho pracująca, niezawodna i bezobsługowa skrzynia biegów. Żadne bezstopniowe CVT które udają skrzynie automatyczne jak w Toyotach i skuterach czy nie lepsza DSG jak w VW. Jeżeli ktoś szuka niezawodnego, wygodnego i oszczędnego samochodu to polecam. Nie będzie żałował. Oczywiście taniej można dostać biedniejszą wersję za niewiele mniejsze pieniądze u handlarzy ale należy pamiętać, że oni też muszą zarobić więc nasuwa się pytanie w jakim naprawdę stanie są ściągane przez nich pojazdy? Dobrych nikt nie oddaje za pół darmo. Tak jak wspomniałem wszystkie naprawy i przeglądy wykonywane były w jednym serwisie Mazdy w Szczecinie. Do wglądu książka przeglądów okresowych w aplikacji MyMazda + to samo w wersji papierowej którą dostawałem przy każdej wizycie w ASO. Z cyklu blacharka. W ciągu 10 lat jazdy przez lasy i wioski parę razy zdarzyły spotkania z dzikim zwierzem lub samopas puszczonym psem co powodowało wgniecenia i/lub podrapania czy zarysowania karoserii. Nigdy nic poważnego, wszystko naprawiane na bieżąco w ASO i wyszczególnione w książce. Dla porządku podaję nr VIN 3MDDJ6H5A1M120903. Tel. kontaktowy 664 635 891. Z racji wykonywanej pracy nie zawsze mogę odebrać. Proszę wtedy o sms. PS. Samochód jest w ciągłym użytkowaniu więc może nie być tak ładnie wyczyszczony jak do zdjęć. PS.2 Silnik nie myty ani czyszczony, od czasu do czasu przecierałem co większe plastiki.

* Sprzedawca produktu objętego niniejszą ofertą jest osobą prywatną

Konto prywatnelocation_on Świdwin