arrow_back
Mazda 2 1.5 SKYACTIV-G
2015·153000 km·Benzyna·1500 cm³
40 000 PLN Podstawowe informacje
VIN3MD...
GeneracjaIII (2015-2023)
Wersja1.5 SKYACTIV-G / Mazda 2 1,5 90KM, Skypassion, AUTOMAT (6AT)
Rok produkcji2015
StanUżywane
Oferta prywatnaTak
TypHatchback
Pojemność silnika1500 cm³
Moc silnika90 KM
Skrzynia biegówAutomatyczna
NapędNa przednie koła
KlimatyzacjaAutomatyczna
KolorInny
Rodzaj lakieruMetalik
Kraj pochodzeniaJaponia
Liczba drzwi4
Liczba miejsc5
Historia pojazdu
Opis
Mazda 2 1,5 90KM, Skypassion, AUTOMAT (6AT), benzyna, 153 000km, zakupiona w Polskim salonie Mazdy w Szczecinie.
Najbogatsza ówcześnie dostępna wersja. Samochód zadbany, od początku jeden właściciel a w zasadzie właścicielka. Najpierw ze względu na brak zniżek OC/AC zarejestrowana na mnie i na żonę jako współwłaściciel, po nabyciu tychże została szczęśliwą właścicielką.
Przez cały okres serwisowany tylko w ASO Mazdy w Szczecinie. Kompletny rejestr przeglądów w
formie elektronicznej (wydruki papierowe też mam). Nie muszę dodawać, że przebieg jest oryginalny. Dwa piloty, instrukcja PL czyli to co było przy zakupie.
Samochód garażowany, bez śladów korozji.
Dodatkowo w CENIE komplet aluminiowych kół z oponami zimowymi (15”).
Wyposażenie :
-skrzynia AUTOMATYCZNA (6AT),
-WYŚWIETLACZ head-up pokazujący informację w polu widzenia kierowcy patrzącego na drogę,
- tempomat,
- tryb SPORT,
- łopatki przy kierownicy do zmiany biegów (widać na jednym ze zdjęć) dla tych co chcą poczuć się jak w formule,
- światła LED, krótkie i długie z autopoziomowaniem,
-światła przeciwmgielne,
- i-ACTIVSENSE a w nim (m.in.):
-system automatycznego przełączania świateł drogowych na mijania i odwrotnie (HBC),
-system ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu (LDWS),
-system monitorowania martwego pola (BSM),
-system monitorujący ruch poprzeczny przy cofaniu (RCTA),
- system wspomagający hamowanie (SCBS),
- regulowany ogranicznik prędkości,
- nawigacja,
- alarm,
- wspomaganie kierownicy,
- kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach: góra-dół, przód-tył,
- 4x elektryczne podnoszone szyby (tylne, fabrycznie przyciemniane),
- 2x elektrycznie sterowane lusterka+ elektryczne składanie,
- podgrzewane siedzenia (przód),
- składane tylne siedzenia,
- AUTOMATYCZNA klimatyzacja, co roku czyszczona i odgrzybiana,
- system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS),
- czujniki cofania,
- system AUDIO (radio, CD, USB),
-zestaw głośnomówiący Bluetooth,
-zestaw naprawczy do przebitej opony (sprężarka płyn)- nigdy nie używany,
- regulowane zagłówki,
- roczny akumulator (oryginalny wytrzymał 9 lat co przy i-stopie jest wyczynem i świadczy o tym, że samochód jeździł regularnie na długich trasach),
- kierownica skórzana+ skóra na konsoli.
Być może o czymś zapomniałem bo w zasadzie jeździłem nim tylko na przeglądy a Szczecin dla żony to wyprawa prawie na koniec świata.
Trochę opisu aby uniknąć niepotrzebnych telefonów.
Samochód kupiony dla żony na dojazdy do pracy ~40km w jedną stronę + ogarniała zakupy, bo kto lubi jeździć po sklepach? Przebieg wystarczy podzielić przez lata i wychodzi ~15 000 rocznie. Czy dużo? Niech każdy sam oceni mając na uwadze, że samochód był niezbędny i kupiony z konkretnego powodu.
Od wielu lat jeżdżę różnymi wersjami Mazdy i chciałem na żonie trochę przyoszczędzić dlatego w tamtym czasie brałem pod uwagę inne marki min. Toyotę, Kia, Hyundai ale wszystkie przegrywały wyposażeniem i jakością wykonania.
Do tego trwałość. Żona z racji wykonywanego zawodu nie mogła sobie pozwolić na ciągłe wizyty w serwisach.
Cena za którą wystawiam Mazdę jest wg mnie adekwatna do wyposażenia i stanu technicznego pojazdu.
Bardzo dobry, 1,5l wolnossący silnik z idealnie zgraną skrzynią automatyczną. Żadne 1,2L z turbiną i papierowymi 200KM. Japończycy stawiają na niezawodność i taką otrzymujemy. Tradycyjna, nie przekombinowana, bardzo ładnie i cicho pracująca, niezawodna i bezobsługowa skrzynia biegów. Żadne bezstopniowe CVT które udają skrzynie automatyczne jak w Toyotach i skuterach czy nie lepsza DSG jak w VW.
Jeżeli ktoś szuka niezawodnego, wygodnego i oszczędnego samochodu to polecam. Nie będzie żałował.
Oczywiście taniej można dostać biedniejszą wersję za niewiele mniejsze pieniądze u handlarzy ale należy pamiętać, że oni też muszą zarobić więc nasuwa się pytanie w jakim naprawdę stanie są ściągane przez nich pojazdy? Dobrych nikt nie oddaje za pół darmo.
Tak jak wspomniałem wszystkie naprawy i przeglądy wykonywane były w jednym serwisie Mazdy w Szczecinie. Do wglądu książka przeglądów okresowych w aplikacji MyMazda + to samo w wersji papierowej którą dostawałem przy każdej wizycie w ASO.
Z cyklu blacharka.
W ciągu 10 lat jazdy przez lasy i wioski parę razy zdarzyły spotkania z dzikim zwierzem lub samopas puszczonym psem co powodowało wgniecenia i/lub podrapania czy zarysowania karoserii. Nigdy nic poważnego, wszystko naprawiane na bieżąco w ASO i wyszczególnione w książce.
Dla porządku podaję nr VIN 3MDDJ6H5A1M120903.
Tel. kontaktowy 664 635 891.
Z racji wykonywanej pracy nie zawsze mogę odebrać. Proszę wtedy o sms.
PS. Samochód jest w ciągłym użytkowaniu więc może nie być tak ładnie wyczyszczony jak do zdjęć.
PS.2 Silnik nie myty ani czyszczony, od czasu do czasu przecierałem co większe plastiki.
* Sprzedawca produktu objętego niniejszą ofertą jest osobą prywatną
Konto prywatnelocation_on Świdwin