callZadzwoń
arrow_back

Peugeot 3008 2.0 HDi FAP

2013·224000 km·Diesel·1997 cm³
29 000 PLN Do negocjacji



Podstawowe informacje

Kategoria ofertySamochody osobowe
Model3008
BezwypadkowyTak
VINVF3... 
Wersja2.0 HDi FAP / Crossover
Rok produkcji2013
Oferta prywatnaTak
Pojemność silnika1997 cm³
Moc silnika163 KM
Skrzynia biegówAutomatyczna
KlimatyzacjaAutomatyczna
Rodzaj lakieruMetalik
Kraj pochodzeniaFrancja
Liczba drzwi4
Liczba miejsc5
Cena do negocjacjiTak

Historia pojazdu




Opis


W posiadaniu samochodu jestem od sierpnia 2021r. Auto kupiłem w salonie Papis na Franowie w Poznaniu. Był to może 5 albo 6 Peugeot 3008 jaki sprawdzałem wspólnie z obecnym mechanikiem z Poznania, zajmującego się głównie autami PSA i był to pierwszy, który dostał zielone światło więc kupiłem. Od tamtej pory przejechałem nim około 60.000km bez żadnej unieruchamiającej mnie awarii. W tym czasie też wziaż jeżdżę do wspomnianego mechanika i prowadzę ksiażkę. Olej wymianieny co maks. 10.000km. W tym czasie przy 160.000km wymieniony kpl. rozrząd z pompą (PSA zalecał nie później niż 8 lat/180kkm). Niedługo potem wymieniony został różnież olej w skrzyni automatycznej. Praktycznie od samego początku skrzynia czasem lekko szarpnie podczas ruszania ale nie zmieniła się ani częstotliwość tego ani siła; naiwnie myśłałem, że wymiana oleju coś da ale nie, za to jest z tym cały czas stabilnie. Dodatkowo muszę wspomnieć o kunie, która rozsmakowała się w oryginalnym wygłuszeniu maski i delikatnie również ściany grodziowej ale założyłem inne dedykowane, niepalne wygłuszenie samodzielnie i dodatkowy "pikacz" ze sklepu Antykuna. W planach mam w tym roku ponownie wymienić olej w skrzyni Aisina bo przyjąłem taktykę, że przede mną tego pewnie nikt nie robił a ja postanowiłem zmieniać co 40-50tys. km. Z nieprzewidzianych rzeczy oprócz eksploatacji, to były wymienione przednie sprężyny bo jedna z nich pękła. Auto stoi na jeszcze dość dobrych wielosezonówkach Kleber Quadraxer2, które kupiłem zaraz po nabyciu auta, te poprzednie opony miały 8 lat i nadawały się tylko do utylizacji. Auto zachowuje się bardzo dobrze, świetnie się prowadzi dzięki oponom o stosunkowo niskim profilu, ma oryginalne felgi 18". Do zalet należy doskonała widoczność i znakomita pozycja za kółkiem. Auto w pełnej specyfikacji Allure, niczego nie brakuje, działa wszystko oprócz odczytu CD-Audio. Oryginalny Bluetooth łączy się bez problemu. Ja używam transmitera FM oraz zestawu głośnomówiącego po oryginalnym Bluetooth z telefonu. Samochód oceniam jako bardzo dobry pod względem mechanicznym i dobry pod względem wyglądu, bo ma już 13 lat i lekko stracił z fabrycznego blasku ale lakier nadal dobrze się prezentuje, zero korozji jak to Peugeot. Najważniejszą rzeczą przy zakupie było dla mnie żeby auto było bezwypadkowe i takie właśnie jest. Bardzo możliwe, że nieco przepłąciłem wówczas u Papisa, zwłaszcza, że kupowałem auto na górce cenowej w 2021r. ale cóż, nie załuję, bo odwdzięczyło się bezproblemową eksploatacją. Odpowiem na wszelkie pytania, bo nie mam nic do ukrycia. Auto można testować miernikiem do woli i jechać na dowolną stację diagnostyczną oraz wykonać jazdę próbną, nawet nieco dłuższą.

* Sprzedawca produktu objętego niniejszą ofertą jest osobą prywatną

Konto prywatnelocation_on Pobiedziska