Silnik:
Rozruch oraz praca silnika w warunkach parkingowych w normie. Układ smarowania - poziom oleju na wskaźniku kontrolnym – powyżej min. Poziom cieczy w zbiorniku wyrównawczym układu chłodzenia – powyżej min. Komora silnika zabrudzona eksploatacyjnie. Zaleca się sprawdzenie pracy silnika w warunkach drogowych.
Podwozie:
Działanie układu hamulcowego i kierowniczego w warunkach parkingowych w normie. Układ wydechowy – pokryty korozją. Zaleca się sprawdzenie układów podwozia pojazdu w warunkach drogowych.
Nadwozie:
Barwa nadwozia – biała. Zderzak przedni – drobne zarysowania. Szyba czołowa – drobne odpryski na powierzchni zewnętrznej. Pokrywa komory silnika – dwa odpryski lakieru z korozją, drobne zarysowania i odpryski powłoki lakierowej. Błotnik prawy – drobne zarysowania. Drzwi prawe przednie – drobne zarysowania. Drzwi prawe tylne – drobne zarysowania. Poszycie tylne boku prawego – drobne zarysowania. Zderzak tylny – drobne zarysowania. Drzwi tyłu nadwozia – drobne zarysowania. Poszycie tylne boku lewego – zagięcie na odcinku ok. 100mm w części tylnej, drobne zarysowania. Drzwi lewe tylne – zagięcie poszycia na powierzchni o średnicy ok. 70mm z pęknięciem powłoki lakierowej, drobne zarysowania. Próg lewy - ogniska korozji na dolnej prowadnicy drzwi. Drzwi lewe przednie – punktowe zagięcie poszycia, dwa odpryski lakieru na krawędzi poszycia, drobne zarysowania. Błotnik lewy – drobne zarysowania. Dach – dwa odpryski lakieru z korozją w części przedniej, drobne zarysowania. Zmierzona grubość powłoki lakierowej zewnętrznych metalowych elementów nadwozia:Drzwi prawe tylne – do 205µm. Próg prawy - powyżej 1500µm. Pozostałe elementy do 136µm.Podane przedziały grubości powłoki lakierowej dotyczą punktów pomiarowych. Nie mogą być traktowane jako gwarancja, że grubość powłoki lakierowej w innych punktach nie wykracza poza te przedziały. Pomiar powłoki lakierowej został wykonany urządzeniem będącym w posiadaniu rzeczoznawcy. Pomiar wykonany innym przyrządem może się różnić.
Układ przeniesienia napędu:
Skrzynia biegów – manualna 5 stopniowa. Działanie skrzyni biegów w warunkach parkingowych w normie. Napęd na oś przednią. Zaleca się sprawdzenie układów przeniesienia napędu w warunkach warsztatowych i wykonanie przeglądu. Obręcze kół stalowe 4 sztuki – brak dwóch sztuk kołpaków. Pojazd wyposażony w zestaw naprawczy do opon z kompresorem.
Wnętrze:
Deska rozdzielcza i poszycia tapicerskie wnętrza pojazdu – miejscowe zarysowania z ubytkami tworzywa, głębokie zarysowanie pokrywy schowka. Poszycia tapicerskie foteli przednich, kanapy tylnej, wykładzin podłogi i podsufitki – miejscowe zabrudzenia. Układ klimatyzacji wymaga sprawdzenia szczelności, uzupełnienia czynnika roboczego oraz oczyszczenia parownika i układu dolotowego powietrza do wnętrza.
Wyposażenie:
Elektrycznie regulowane szyby przednie.Limiter prędkości.Radioodtwarzacz fabryczny.
Wyposażenie dodatkowe:
ABS, ASR, czujnik ciśnienia ogumienia, ESP (układ stabilizacji toru jazdy), Fotel kierowcy z manualną regulacją wysokości, Immobilizer, Klimatyzacja, Komputer pokładowy, Lusterka boczne regulowane elektrycznie i ogrzewane, Poduszka kierowcy, Poduszka pasażera, Poduszki boczne, Poduszki (system kurtyn), Relingi dachowe, Roleta bagażnikowa, Światła do jazdy dziennej, Tempomat, Uchwyty Isofix, Wskaznik temperatury zewnętrznej, Wspomaganie układu kierowniczego, Zamek centralny (zdalnie sterowany)
Ogumienie:
Lewy przód - prod: Dębica Frigo rozm: 195/55R15 zuż: 50%Prawy przód - prod: Dębica Frigo rozm: 195/55R15 zuż: 50%Lewy tył - prod: Sunfull SF-982 rozm: 195/55R15 zuż: 30%Prawy tył - prod: Sunfull SF-982 rozm: 195/55R15 zuż: 20%
Rok produkcji uwaga:
Pojazd z polskiej sieci dealerskiej.
Uwagi:
1. Termin badania technicznego – 21.10.2025.2. Książka serwisowa prowadzona w formie elektronicznej do weryfikacji w bazie producenta. Instrukcja obsługi – pojazd wyposażony.
Liczba kluczy - uwagi:
1 klucz bez pilota.