expand_more
km
expand_more
km
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more
Zamknij close

Potwierdź
expand_more
Zamknij close
expand_more
cm³
expand_more
cm³
expand_more
KM
expand_more
KM

Potwierdź
expand_more
Zamknij close

Potwierdź
expand_more
Zamknij close
expand_more
kg
expand_more
kg
expand_more
kg
expand_more
kg
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more

Potwierdź
expand_more
Zamknij close

Potwierdź

Nissan Atleon FAQ:


Jaka jest ładowność Nissan Atleon?
Nissan Atleon to największa spośród lekkich ciężarówek oferowanych przez japońskiego producenta. Pojazd pierwszej generacji zadebiutował na rynku motoryzacyjnym w 1997 roku jako następca modelu L/M Serie, produkowanego również pod nazwą Ebro. Samochody ciężarowe z serii Atleon (Nissan ECO-T) sprzedawane były wyłącznie na rynku europejskim. Początkowo model oferowany był jako podwozie do zabudowy bądź podwozie z zamkniętą lub otwartą skrzynią ładunkową, o dopuszczalnej masie całkowitej od 3.5 do 8 ton. W zależności od wybranego wariantu maksymalna ładowność pojazdów pierwszej generacji wahała się w granicach 1320 – 3210 kg. W 2000 roku na rynek wprowadzono drugą generację modelu, wyróżniającą się jeszcze większą ładownością - dopuszczalna masa całkowita została zwiększona do 15 ton, co umożliwiało transport ładunku o masie 1300-6500 kg. Pojazdy drugiej generacji zachwycają wszechstronnym zastosowaniem, wytrzymałością oraz niezawodnością. Produkcja modelu Nissan Atleon zakończyła się w 2013 roku.
Jakie jest dostępne wyposażenie w kabinie Nissan Atleon?
Nissan Atleon od samego początku oferowany był w kilku wersjach nadwoziowych i wyposażeniowych, co umożliwiało dopasowanie samochodu idealnego do potrzeb firmy. Samochody ciężarowe z serii Nissan Atoln dopracowano z myślą o potrzebach europejskich klientów. Funkcjonalna i przestronna kabina kierowcy z wygodnymi, szerokimi siedzeniami gwarantuje optymalny komfort jazdy podczas wielogodzinnych tras. Wnętrze Nissana Atleon drugiej generacji zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić kierowcy łatwy i szybki dostęp do wszystkich elementów sterujących oraz wyświetlaczy. Standardowe wyposażenie samochodów ciężarowych Atleon obejmuje m.in. immobiliser (blokadę zapłonu silnika), instalacje radiową z głośnikami, regulację zasięgu lamp przednich, elektryczne sterowanie szyb oraz elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne. Dodatkowym udogodnieniem są liczne półki i schowki ułatwiające organizację przestrzeni i utrzymanie porządku wewnątrz pojazdu.
Jakie są opinie Nissan Atleon?
Nissan Atleon został stworzony z myślą o rynku europejskim. Samochody ciężarowe japońskiego producenta spotkały się z dużym uznaniem wśród klientów, czego najlepszym potwierdzeniem są zdobyte licznie wyróżnienia i nagrody. Początkowo model Atleon sprzedawany był jako Nissan ECO-T (Niemcy) lub Nissan Camiones ECO-T (Hiszpania). Samochody dostawcze Atleon cieszą się dobrą opinią wśród użytkowników, zwłaszcza modele drugiej generacji. Nissan Atleon produkowany w latach 2000-20013 do dzisiaj uznawany jest za jeden z najbardziej wytrzymałych i wszechstronnych pojazdów w swojej klasie. To, co wyróżnia pojazdy gamy Atleon to przede wszystkim solidna i dynamiczna stylistyka nadwozia, zapewniająca najlepszą ładowność, funkcjonalność wnętrza oraz wysoki poziom komfortu i bezpieczeństwa. Negatywne opinie o modelu dotyczą jakości i trwałości materiałów wykorzystanych do wykończenia kabiny, a także problemy z elektryką. Choć Nissan Atleon nie jest już produkowany, to zainteresowani bez problemu mogą nabyć pojazd używany - w dobrym stanie i przystępnej cenie.
Jakie jest średnie spalanie w Nissan Atleon?
Bogate wyposażenie dostępne w standardzie oraz niski koszt eksploatacji to dwie najważniejsze zalety samochodów ciężarowych z gamy Nissan Atleon. Początkowo pojazdy drugiej generacji napędzane były silnikami wysokoprężnymi o pojemności 3.0l i 4.0l (jednostki czterocylindrowe) oraz 6.0l (jednostka sześciocylindrowa). Cechuje je wysoka efektywność i dobra trwałość, a co najważniejsze - znacznie niższe spalanie, w porównaniu do modeli poprzedniej generacji. Silniki rozwijały prędkość kolejno 110 KM, 139 KM, 162 KM oraz 209 KM. Jeżeli chodzi o średnie spalanie w cyklu mieszanym, oscyluje ono w granicach 18.5-16.6l/100km. W 2006 roku Nissan Atleon przeszedł pierwszy lifting, wówczas odświeżona została nie tylko stylistyka nadwozia, ale także gama jednostek napędowych. Producenci wprowadzili silniki wysokoprężne o pojemności 3.5l oraz 4.0l i mocy 150KM i 185 KM – jeszcze bardziej wydajne i ekonomiczne. Samochody ciężarowe z serii Atleon po liftingu spalały średnio 14.5l/100km.