Samochód Roomster - opinie
Skoda Roomster należy do segmentu kombivanów i jest samochodem dostawczo-osobowym. Kupując samochody używane z tego segmentu, warto zwrócić uwagę na ich przestronność oraz ładowność bagażnika.
Design Skoda Roomster
W tym modelu Skoda wykonała dobrą robotę, jeśli chodzi o deskę rozdzielczą. Jest ona idealnie uporządkowana, ergonomiczna i czytelna. W nowszych modelach możemy spotkać się z większymi kolorowymi ekranami, co jest bez wątpienia dużym plusem. Tak jak w każdej skodzie w podstawowej wersji jest szaro. Natomiast jeśli chodzi o wersje bogatsze, te wyglądają naprawdę dobrze. Sama jakość wykończenia tego samochodu jest na całkiem niezłym poziomie, jak na samochód z segmentu kombivanów. Ogólnie rzecz biorąc, mimo że we wnętrzu wykorzystano twarde plastiki, nie wygląda ono tandetnie.
Skoda Roomster – charakterystyka modelu
Samochód Roomster, którego producentem jest Skoda, powstał w 2006 roku, a jego produkcja zakończyła się w 2015 roku. W ciągu 9 lat powstały 2 generacje tego modelu. Skoda Roomster należy do klasy małej samochodów osobowych. Silniki, w które zostały wyposażone te samochody, mają moc od 64 do 105 KM KM. Posiadają one pojemność od 999 do 1598 cm3, Dzięki temu Skoda Roomster może rozpędzić się do 184 km/h. Producent wyposażył ten model Skody w napęd przedni, który zasilany jest dieslem lub benzyną. Średnie spalanie Skody wynosi od 4,5 do 7,2 l na 100 km – zależy to od wersji silnikowej, którą wybierzemy. Bagażnik tego modelu ma maksymalną pojemność od 1225 do 1780 litrów.
Wady Skoda Roomster
W zależności od tego, na jaki silnik postawimy w tym modelu Skody, możemy spodziewać się awarii ze strony rozrządu napędzanego łańcuchem, słabej jakości panewek czy pompowtryskiwaczy. W Roomsterach wadą są także luzy osiowe na wale korbowym. Najbardziej polecanymi przez kierowców, którzy na co dzień użytkują ten samochód, silnikami są wersje po liftowe oraz beznzynowe 1.4 i 1.6. Użytkownicy tych samochodów skarżą się również na głośną pracę wentylatorów, strzępiące się pasy bezpieczeństwa i karoserię, którą zaczyna zżerać korozja.