Seat Alhambra - opinie
Jeśli zależy nam na tym, aby samochód, który kupimy, był duży, minimalistyczny i przede wszystkim komfortowy powinniśmy wybrać vana Seat Alhambra. Samochody używane takie jak wyżej wspomniany model produkowany przez firmę Seat jest ciekawym rozwiązaniem szczególnie dla dużych rodzin.
Seat Alhambra ogólnie
Dużą zaletą Seata Alhambra są elektryczne drzwi, które świetnie sprawdzają się szczególnie przy dzieciach. Kokpit został wykonany z nie najgorszej jakość plastików. Części wewnątrz samochodu są również bardzo dobrze spasowane. Zamontowane w tym vanie są wysokie i bardzo wygodne, co znacznie wpływa na komfort jazdy tym samochodem. Wyposażenie podstawowe obejmuje dwustrefową klimatyzację, radio z gniazdami typu USB i AUX, 7 poduszek powietrznych i tempomat.
Seat Alhambra - charakterystyka
Seat Alhambra jest egzemplarzem produkowanym od 1997 roku aż po dziś dzień. Samochód ten należy do segmentu klasy wyższej średniej. Kupując samochody używane Seat Alhambra, możemy wybrać nadwozie typu van. W ciągu 24 lat produkcji powstały 4 generacje tego modelu. Silnik samochodu Alhambra ma moc od 90 do 220 KM, tak więc maksymalna prędkość, jaką osiągniemy wybierając Alhambre, to 226 km/h. Pojemność silnika wynosi od 1390 do 2796 cm3, zasilany jest benzyną lub dieslem. Samochód posiada dołączany napęd na 4 koła, napęd na 4 koła, napęd przedni lub stały napęd na 4 koła. Alhambra ma długość do 4,9 metrów, a jej średnie spalanie wynosi od 5,2 do 11 l na 100 km. Możemy wybrać dla siebie wersję pięcio lub siedmioosobową, której bagażnik w zależności od modelu ma maksymalną ładowność od 1339 do 2610 litrów.
Seat Alhambra - wady
Niestety kierowcy, którzy na co dzień podróżują Seatem Alhambra, skarżą się na problemy z elektroniką. Model ten oczywiście ma swoje wady, są one jednak niezbyt liczne. Niektóre wersje silnikowe tego modelu są dość awaryjne. Jedną z wad jest również to, że po przekroczeniu magicznej liczby, jaką jest 200 tys. kilometrów zacząć przygotowywać się na remont skrzyni DSG czy wymiany dwu masowego koła zamachowego.