Ford Puma - wybór silnika

Ford Puma - wybór silnika

Nowoczesny Ford Puma to przede wszystkim wyróżniający się na drogach innowacyjny crossover. Mocny charakter, uwydatniony przez nietuzinkowe kształty sprawia, że samochód wygląda bardzo dynamicznie i nie inaczej się porusza po drogach w odmianie ST-Line. Najmocniejszy silnik benzynowy o mocy 155 KM zapewnia doskonałe osiągi, a sportowy styl prowadzenia gwarantuje niezapomniane wrażenia. Głównymi zaletami nowej Pumy jest powiększona platforma, na jakiej została zbudowana, seryjny kokpit oraz trzycylindrowy silnik benzynowy o mocy 155 KM pozwala na mocne przeżycia podczas jazdy.

 

Ford Puma – drapieżny wygląd połączony z dynamiką

 

Ford Puma to nowość na rynku motoryzacyjnym zaserwowana przez amerykańskiego producenta. Drapieżna stylistyka samochodu, która w pełni uwydatniona jest w wersji ST-Line, wręcz kipi energią i rwie się do dynamicznej jazdy. Cena nowoczesnego Forda Pumy nie jest mała, ponieważ bazowa podstawowa opcja zaczyna się od 69 tysięcy złotych. Jednak bardzo wysokiej jakości mechaniczne wykończenie silników jak na Forda przystało, także mocno przyczyniają się do windowania ceny w górę. W nowej wersji istnieje pięć wariantów do wyboru, gdzie należy zaznaczyć, że wszystkie z nich są wartymi uwagi opcjami. Pierwsza z nich 1.0 litra EcoBoost o mocy 125 KM oraz druga 1.0 EcoBoost stanowiąca miękką hybrydę to doskonałe wybory do jazdy miejskiej. Z kolei wersja dieslowa, która jest jedyną opcją w tym napędzie, tak jak 1.5 EcoBoost o mocy 120 KM z manualną skrzynią biegów, doskonale sprawdzi się szczególnie na dłuższych trasach, choć także w mieście nie powinna mieć większych problemów z dynamiką jazdy. Optymalne spalanie na poziomie 5.3/100km powoduje, że samochód sprawdzi się dla kierowców lubiących dynamikę, jak i dla tych, którzy cenią sobie oszczędność. Oczywiście wersja ST-Line o mocy 155 KM będzie generowała zużycie paliwa na poziomie około 7l/100 km.

 

Ford Puma – nowoczesność i dynamika

 

Drapieżny Ford Puma pomimo tego, że stawia na niezwykle piękną estetykę oraz nietuzinkowe wykończenie nie zapomina również o dynamice i przestronności. Bagażnik w tym modelu pomieści aż 456 litrów, co plasuje Forda Pumę w czołówce największych bagażników w klasie. W aspekcie dynamiki auto bardzo spontanicznie reaguje na gaz od najniższych obrotów, ale przyspieszenie jest bardzo odczuwalne. Jazda ze stałą prędkością charakteryzuje się generowaniem bardzo małego poziomu hałasu. Ford Puma jako nowoczesny crossover z pewnością przypadnie do gustu nawet najbardziej wymagającym klientom.

 

 

Zobacz również: Ford Puma - sportowa klasa miejska

 

 

Ford Puma - wybór silnika
Ford Puma - wybór silnika
Ford Puma - wybór silnika