Isuzu D-MAX - średniej wielkości samochód osobowy typu pickup
Isuzu D-Max to średniej wielkości samochód osobowy typu pickup produkowany od 2002 roku. Isuzu D-Max II generacji produkowany jest równolegle z pierwszą we współpracy z koncernem General Motors. Isuzu D-Max to użytkowy pickup z wieloma wariantami w ofercie.
Punktem wyjścia jest podstawowy model użytkowy, który Isuzu kieruje do użytkowników biznesowych i jest oferowany w różnych stylach nadwozia oraz z opcjami konwersji. Jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą, bardziej odpowiednie mogą być modele „All Purpose” firmy Isuzu. Oferuje wykończenia Eiger, Yukon i Utah, które mają rosnący poziom wyposażenia, aby uczynić je bardziej atrakcyjnymi jako pojazd roboczy, który jednak może służyć jako środek transportu dla całej rodziny.
Obecny Isuzu D-Max to druga generacja, która pojawiła się w 2012 roku, ale chociaż jest w sprzedaży od dłuższego czasu, ciągłe aktualizacje pomogły mu nadążyć za rynkiem pick-upów. W 2017 roku czterocylindrowy silnik wysokoprężny o pojemności 2,5 litra został zastąpiony mniejszą jednostką o pojemności 1,9 litra. Ten silnik ma taką samą moc wyjściową 162 KM, ale jest bardziej wydajny, z mniejszym zużyciem paliwa i niższą emisją. Jest to jedyny dostępny silnik, chociaż dostępne są sześciobiegowe manualne i automatyczne skrzynie biegów w zależności od modelu.
Rywalami Isuzu D-Max są Mitsubishi L200, Nissan Navara, Toyota Hilux, Ford Ranger, VW Amarok i SsangYong Musso. D-Max jest prawdziwym koniem pociągowym i jest oferowany w wersjach z pojedynczą kabiną, przedłużoną kabiną i podwójną kabiną. Obecna jest także wersja samowyładowawcza. Wersja z wydłużoną kabiną oferuje dodatkowe schowki za siedzeniami, podczas gdy podwójna kabina ma konwencjonalny układ czterodrzwiowy z tylną kanapą i miejscem dla pięciu osób.
Wyposażenie w modelach Eiger i Yukon jest skromne, ale wersje Utah i Blade są dostępne z nawigacją satelitarną i innymi luksusami możliwymi wyłącznie dla modeli Blade. XTR oferuje bardziej agresywny wygląd zewnętrzny, terenowe zawieszenie Pedders z oponami terenowymi Pirelli.