Iveco Daily

Nowe Iveco Daily 2022

Iveco Daily to aktualnie IV już generacja tego ciężarowego samochodu. Mimo, że w roku 2019 ten dostawczak przeszedł modernizację, to w roku 2022 czekają nas kolejne, tym razem większe zmiany. Czy ten model zyska kolejnych zwolenników? Zobacz co nowego wraz z rokiem 2022.

Nowe Iveco Daily 2022 jakie zmiany?

Nowe Iveco Daily to m.in. nowe zawieszenie, które poprawi komfort jazdy ponieważ dostosuje się do stylu jazdy i ładunku jaki będzie aktualnie przewożony (oczywiście chodzi o ciężar i rozłożenie go na osiach). Zawieszenie Air-PRO, bo o nim mowa dostosuje się na bieżąco w trakcie jazdy do np. warunków na drodze (nierówności, przechył) co przełoży się na odczucia kierowcy (np. brak odczuwalnych wibracji i drgań). Sterowanie zawieszeniem odbędzie się także ręcznie za pomocą pokrętła w kabinie.

iveco daily

Na polepszenie pracy kierowcy wpłynie także lepsza skrzynia biegów. Zwiększona zostanie wytrzymałość przekładni i wyeliminowana zostanie konieczność wymiany oleju w skrzyniach.

Co nowego we wnętrzu Iveco Daily?

Zadbano o komfort kierowcy zmieniając materiał i budowę foteli. Nowe fotele teraz dopasują się do kierowcy i pasażera, a to pozwoli na dłuższą jazdę bez odczuwania zmęczenia. Dodatkowo brzegi foteli zostaną wzmocnione, konstrukcja będzie odporna na nadmierne odkształcanie się jakie miało miejsce dość szybko przy częstym użytkowaniu.

Wnętrze będzie nowoczesne w rozwiązaniach cyfrowych. Nowy asystent kierowcy pozwoli na sterowanie głosowe. Teraz nie tylko asystent będzie komunikował się z kierowcą podczas jazdy nie wpływając na bezpieczeństwo, ale także kierowca będzie mógł wymieniać na bieżąco informacje ze społeczeństwem skupionym wokół marki, czy modelu.

iveco daily

 

Zobacz także: Najlepsze auta dostawcze 2022

 

Silniki w Nowym Iveco Daily 2022

Silniki jakie będą oferowane w nowym Iveco Daily dadzą oszczędność paliwa zwiększoną w porównaniu z dotychczas montowany nawet o 9% (średnio 7% oszczędność względem obecnych). Montowane będą silniki o pojemności 2,3l i mocach 116-156 KM i 3,0l (który będzie napędzany także CNG) z mocą w zakresie 136-207 KM.