expand_moreclose
expand_moreclose
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more
km
expand_more
km
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more
cm³
expand_more
cm³
expand_more
KM
expand_more
KM
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more
expand_more

Ford Ecosport - Samochody osobowe używane i nowe na sprzedaż

OKAZJA
Ford EcoSport Crossover 2021

Ford EcoSport Crossover

ST-LINE BLACK ASS POLSKA NÓWKA

64 900 PLN

2021·28900 km·Benzyna·998 cm³

Oferta prywatna
location_on Lipka
Ford EcoSport SUV 2016

Ford EcoSport SUV

38 900 PLN

2016·99000 km·Benzyna·998 cm³

Oferta firmowa
location_on Goczałkowice-Zdrój
Ford EcoSport SUV 2018

Ford EcoSport SUV

1.0 EcoBoost Navi Edition ASS

51 500 PLN

2018·68000 km·Benzyna·998 cm³

Oferta firmowa
location_on Przygodzice
Ford EcoSport SUV 2019

Ford EcoSport SUV

1.0 EcoBoost Trend ASS

57 900 PLN

2019·69124 km·Benzyna·998 cm³

Oferta firmowa
location_on Białystok
AUTOMAT
Ford EcoSport Crossover 2018

Ford EcoSport Crossover

titanium

35 200 PLN

2018·119000 km·Benzyna·2000 cm³

Oferta prywatna
location_on Marki
Ford EcoSport SUV 2019

Ford EcoSport SUV

Titanium

59 900 PLN

2019·25438 km·Benzyna·998 cm³

Oferta firmowa
location_on Poznań
AUTOMAT
Ford EcoSport Crossover 2018

Ford EcoSport Crossover

SE

54 000 PLN

2018·45500 km·Benzyna·999 cm³

Oferta prywatna
location_on Lublin
GWARANCJA
Ford EcoSport Hatchback 2019

Ford EcoSport Hatchback

Trend

53 999 PLN

2019·79000 km·Benzyna·998 cm³

Oferta prywatna
location_on Lesko
Ford EcoSport Crossover 2022

Ford EcoSport Crossover

activ

12 900 PLN

2022·6500 km·Benzyna·998 cm³

Oferta firmowa
location_on Turek
Ford EcoSport SUV 2015

Ford EcoSport SUV

45 900 PLN

2015·160000 km·Diesel·1499 cm³

Oferta firmowa
location_on Lębork
Ford EcoSport SUV 2021

Ford EcoSport SUV

34 000 PLN

2021·18734 km·Benzyna·1998 cm³

Oferta firmowa
location_on Częstochowa
Ford EcoSport SUV 2021

Ford EcoSport SUV

73 000 PLN

2021·46279 km·Benzyna·1000 cm³

Oferta firmowa
location_on Warszawa
Ford EcoSport SUV 2020

Ford EcoSport SUV

Android/Apple+LED+NAVI+HEAD UP+PODGRZ.KIER+FOTELE

69 900 PLN

2020·46000 km·Benzyna·1000 cm³

Oferta firmowa
location_on Mysłowice
PZU ubezpieczenie auta
Ford EcoSport SUV 2018

Ford EcoSport SUV

66 900 PLN

2018·115627 km·Benzyna·998 cm³

Oferta firmowa
location_on Warszawa
Ford EcoSport SUV 2017

Ford EcoSport SUV

36 800 PLN

2017·89126 km·Benzyna·998 cm³

Oferta firmowa
location_on Warszawa
Ford EcoSport SUV 2018

Ford EcoSport SUV

56 900 PLN

2018·109000 km·Benzyna·1000 cm³

Oferta firmowa
location_on Strzegom
Ford EcoSport SUV 2022

Ford EcoSport SUV

86 900 PLN

2022·59449 km·Benzyna·999 cm³

Oferta firmowa
location_on Warszawa
Ford EcoSport SUV 2017

Ford EcoSport SUV

43 400 PLN

2017·75929 km·Benzyna·998 cm³

Oferta firmowa
location_on Warszawa
Ford EcoSport SUV 2022

Ford EcoSport SUV

92 900 PLN

2022·16349 km·Benzyna·998 cm³

Oferta firmowa
location_on Warszawa
Ford EcoSport SUV 2018

Ford EcoSport SUV

69 900 PLN

2018·77286 km·Benzyna·998 cm³

Oferta firmowa
location_on Warszawa
Ford EcoSport SUV 2015

Ford EcoSport SUV

38 500 PLN

2015·94000 km·Benzyna·998 cm³

Oferta firmowa
location_on Chełm Śląski
Ford EcoSport SUV 2017

Ford EcoSport SUV

44 900 PLN

2017·101500 km·Benzyna·999 cm³

Oferta firmowa
location_on Suchy Las
Ford EcoSport SUV 2015

Ford EcoSport SUV

1.0 EcoBoost Titanium ASS

35 300 PLN

2015·187962 km·Benzyna·998 cm³

Oferta firmowa
location_on Sędziszów Małopolski
Ford EcoSport SUV 2019

Ford EcoSport SUV

1.0 EcoBoost Titanium ASS

61 100 PLN

2019·27710 km·Benzyna·998 cm³

Oferta firmowa
location_on Sędziszów Małopolski

Ford Ecosport FAQ:


Jakie jest średnie spalanie Forda Ecosport?

Ford Ecosport to jeden z dwóch miejskich crossoverów oferowanych przez Forda. Z tego powodu można w nim liczyć na dość niskie średnie spalanie. Jak jest jednak naprawdę? Silniki owszem są dość oszczędne, ale nie można powiedzieć, że zachwycają, czy wybijają się ponad przeciętność pod tym względem.

Aktualnie oferowane jednostki to jedynie 3-cylindrowe silniki 1.0 EcoBoost. Najsłabsza według deklaracji producenta i testów WLTP potrzebuje od 5,8 do 6,2 litra na 100 kilometrów. Nie jest to wynik wybitny szczególnie biorąc pod uwagę niewielką moc tej jednostki. Pośrednia wersja tego litrowego silnika potrzebuje za to od 6 do 6,5 litra na 100 km według testów WLTP. Tak samo prezentuje się spalanie najmocniejszej jednostki napędowej.

W używanych modelach możemy jednak liczyć na oszczędne diesle. Najlepszy pod tym względem jest silnik 1.5 TDCi, który ma średnie spalanie ledwo przekraczające 4 litry na 100 kilometrów. Mocniejszy 1.5 EcoBlue potrzebuje nieco ponad 5 l/100 km.

Jaki silnik wybrać Ford Ecosport?

Chcąc zakupić nowego Forda Ecosport wybór opiera się jedynie na trzech odmianach bardzo popularnej w amerykańskiej marce jednostki 1.0 EcoBoost. Najsłabsza z nich ma zaledwie 95 koni mechanicznych i nie wydaje się dobrą inwestycją. Generuje ona 170 Nm maksymalnego momentu obrotowego, a prędkość maksymalna to zaledwie 170 km/h. Przyspieszenie do 100 km/h trwa 11.9 sekundy.

Najbardziej rozsądne wydają się dwie mocniejszy odmiany tej małej 3-cylindrowej jednostki. Ta pośrednia dysponuje 125 koniami mechanicznymi mocy oraz 170 niutonometrami maksymalnego momentu obrotowego. Spalanie jest niewiele większe niż w słabszym silniku, ale za to można jechać 180 km/h, a sprint do setki trwa 11 sekund, czyli prawie sekundę mniej.

Najmocniejsza wersja silnika 1.0 EcoBoost wytwarza 140 KM, a także 180 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Spalanie jest niemal identyczne jak w 125-konnej wersji, a przyspieszenie do setki trwa 10.2 sekundy. Większa jest również prędkość maksymalna wynosząca 185 km/h.

Jakie są opinie o Fordzie Ecosport?

Ford Ecosport zbiera raczej dobre opinie, ale na horyzoncie pojawił się jego największy rywal, gdyż mowa o należącym do tej samej marki Fordzie Puma. Z wprowadzeniem bardziej nowoczesnego miejskiego crossovera opinia na temat Forda Ecosport jest nieco gorsza. Mimo to jego użytkownicy chwalą sobie ten samochód.

Znaczna większość osób, które zdecydowały się na zakup miejskiego crossovera zrobiłaby to ponownie. Świetnie oceniana jest bezawaryjność, a także dobry stosunek jakości do ceny i wysokość kosztów codziennej eksploatacji. Kierowcy wyróżniają także niezłe silniki o dobrej dynamice, lecz ich piętą achillesową jest jazda na trasie, gdzie z racji bycia małymi 3-cylindrowymi jednostkami potrafią być paliwożerne przy wyższych prędkościach.

Największe wady Forda Ecosport to przeciętny wygląd i względnie mała ilość przestrzeni wewnątrz. Ford ma wciąż spore pole do poprawy, ale nie wiadomo czy Puma nie wygryzie Ecosporta z oferty.

Jakie są wymiary Forda Ecosport?

Auto mimo niewielkich miejskich rozmiarów to jest przymałe pod tym względem w swoim segmencie plasuje się raczej poniżej przeciętnej. Długość Forda Ecosport to 4273 milimetry, ale bez haka holowniczego mierzy ona zaledwie 4096 milimetrów przy rozstawie osi wynoszącym 2519 milimetrów. Wysokość dachu w zależności od zamontowania relingów może sięgać 1653 milimetrów, lub o 60mm więcej, czyli dokładnie 1713 milimetrów. Szerokość auta to 1816 milimetrów, a z rozłożonymi lusterkami wynosi 2057 milimetrów.

Samochód ma spory prześwit, gdyż wynosi on co najmniej 190 milimetrów, lub 160 mm dla aut z zamontowaną jednostką wysokoprężną. Bagażnik pomieści 356 litrów, ale po złożeniu tylnego rzędu możemy otrzymać przestrzeń bagażową o objętości 1238 litrów. W baku pomieścimy 52 litry paliwa niezależnie od silnika. Masa własna jest niewielka i wynosi w najlepszym wypadku około 1200 kilogramów. Ford Ecosport dzięki krótkiemu rozstawowi osi ma średnicę zawracania 10.6 metra.

Ford EcoSport to typowy miejski SUV produkowany w latach 2003-2022. W 2012 roku na rynku pojawiła się jego druga generacja. Co ciekawe, na polski rynek EcoSport trafił dopiero w drugiej wersji, wcześniej nie był u nas w ogóle dostępny. Według wielu była to dobra decyzja, ponieważ druga generacja okazała się znacznie lepsza od poprzednika. Przeprowadzono mocny lifting – Ford EcoSport zyskał nowoczesny wygląd. Wnętrze jest na wysokim poziomie, a kokpit podobny do sprawdzonej i polecanej Fiesty. Zastosowane materiały są wysokiej jakości, pojawiły się nowoczesne systemy multimedialne. Również jeśli chodzi o prowadzenie i ogólne właściwości jezdne druga generacja znacznie się poprawiła, tym samym zbliżając model do czołówki w swoim segmencie. Jeśli interesuje Cię Ford EcoSport, używane egzemplarze z pewnością znajdziesz na naszej stronie wśród ofert sprzedaży.