Najnowsze dane jasno wskazują, że koszt serwisowania samochodów osobowych w Polsce znacząco wzrósł w trakcie ostatnich lat.
Wpisy na blogu motoryzacyjnym - Listopad 2023 r.
Polski rynek motoryzacyjny kontynuuje bardzo dobrą passę trwającą przez cały 2023 rok.
Dacia Spring to najtańszy elektryk na rynku i jednocześnie najmniejsze auto w ofercie rumuńskiego producenta.
W społeczeństwie od lat funkcjonuje mit, że kobiety jeżdżą gorzej od mężczyzn, są roztargnione, nieuważne i doprowadzają do dużej liczby kolizji czy wypadków. Czy to prawda?
Koncern Stellantis w ostatnim czasie rozpoczął gruntowne odświeżanie gamy silnikowej w posiadanych przez siebie markach.
Tesla to producent samochodów elektrycznych, który w 2023 roku słynie nie tylko ze swoich aut, czy też właściciela, ale też z najbardziej agresywnej polityki cenowej.
Zakaz sprzedaży samochodów spalinowych od 2035 roku to wciąż bardzo popularny temat. Mimo tego, że wiadomo o nim od kilkunastu miesięcy, jego istnienie wciąż budzi bardzo duże kontrowersje i interesuje kierowców na całym Starym Kontynencie
Skoda Kodiaq to obok modelu Superb największy model w gamie czeskiego producenta. Ten sporych rozmiarów SUV na rynek został wprowadzony w 2016 roku.
Sprzedaż samochodów osobowych w Europie w tym roku kształtuje się na naprawdę dobrym poziomie.
Jeśli jesteś fanem samochodów spalinowych, to ta informacja z pewnością Ci się nie spodoba. Nissan oficjalnie ogłosił, że rezygnuje z ich produkcji z myślą o rynku europejskim
Elektryczna rewolucja w europejskiej motoryzacji postępowała w niezwykle dużym tempie. Wygląda jednak na to, że będzie musiała wyhamować.
Mercedes klasy E to jeden z trzech najważniejszych modeli w całej gamie modelowej marki Mercedes-Benz.
Koniec lata to zawsze moment, w którym wielu kierowców zastanawia się nad tym, kiedy będzie idealny czas na zmianę ogumienia na zimowe.
Wrzesień na polskim rynku motoryzacyjnym był niezwykle pozytywnym miesiącem. Zarówno wśród aut nowych, jak i na rynku wtórnym zanotowano spory wzrost.
W marcu tego roku dzięki naciskom niemieckiego rządu udało się zmodyfikować prawo dotyczące zakazu sprzedaży aut spalinowych.
Normy emisji spalin Euro 7, które mają debiutować w 2025 roku, od samego początku budziły ogromne kontrowersje.