Samochody elektryczne to coraz częstszy widok w polskich salonach. Ich udział w gamach modelowych producentów aut regularnie się zwiększa
Rynek minivanów znacząco się skurczył w ostatnich latach. Ten typ nadwozia, którego celem była maksymalizacja przestrzeni użytkowej we wnętrzu przy zachowaniu rozmiarów zewnętrznych typowych dla danego segmentu został wyparty przez SUVy i crossovery.
Toyota, mimo problemów z poprawnym działaniem swoich fabryk, ani myśli rewidować swoich planów produkcyjnych. Czy jednak osiągnięcie optimum jest nadal celem realnym?
Renault od kilkunastu miesięcy coraz mocniej stawia na motoryzację elektryczną. Najnowsze sukcesy na tym polu jasno wskazują kierownictwu marki, iż jest to dobry kierunek. Renault chce jeszcze mocniej rozwinąć flotę swoich aut na prąd.
Kryzys motoryzacyjny uderza w praktycznie każdą markę i Porsche nie jest w tym przypadku żadnym wyjątkiem. Obecnie istnieją problemy z dostępnością niektórych modeli Niemców. Powód jest jednak dość osobliwy.
Samochody elektryczne stanowią coraz większą siłę na rynku motoryzacyjnym. Niestety w naszym kraju (i nie tylko) infrastruktura energetyczna nadal niestety leży. Jakie są tego powody i co musi się zmienić?
Obecna sytuacja na rynku samochodów osobowych sprawia, że coraz mniej osób rozważa kupno pojazdu z salonu. Dlaczego tak się dzieje, co generuje takie trendy, a także jak można je odmienić?
Obecnie bardzo popularne są samochody hybrydowe. W pojazdach wyposażonych w tego typu jednostki spotkamy zawsze silnik spalinowy oraz elektryczny, który może na przykład zasilać osprzęt silnika, czy też pozwalać na szybsze rozpędzenie samochodu.
Obecne ceny paliw są naprawdę wysokie i sprawiają, że wielu kierowców szuka okazji do zaoszczędzenia na paliwie, które dla wielu stało się poważnym obciążeniem dla miesięcznego budżetu.
Obecnie na rynku, a w szczególności tym europejskim możemy znaleźć całe mnóstwo kompaktów. Jednak tylko niektóre z nich zdobyły na tyle mocną pozycję, że ich obecność w gamie modelowej jest brana za pewnik